ZAMAN SERVETİ

52 26 8
                                    

Etrafımızdaki kimi insanlar, kendi görüşlerinin köleleridir.

"Yahu baksana şuna be adam..." gibi ithamlar onları daha da asabileştirir. Yobaz kimseler aslen bunlardır. Kendi görüşlerinin kölesi ve diğer tüm görüşlerin celladı...

Yobaz olmamak için kendi ufkumuzu kendimiz çizmeliyiz! Beynimizi kimseye kiralamamalıyız!

Şu an; "Evet ben de öyle birini tanıyorum." demenize rağmen öyle birisi (siz) olabilirsiniz.

"Hayır, asla; ben bütün arkadaşlarımı dinlerim." demeniz, bir şeyi değiştirmez!

Aslında herkes yapılması gerekeni az çok biliyor! Sanayide çalışan birine "Gelişmek için ne yapmalı?" diye sorsanız; kuvvet muhtemel çok okumalı, çok düşünmeli vs. der!

Bunu neredeyse herkesin bilmesine rağmen neden işlev yok? Okumak çok mu zor bir iş? Şimdi "Yok, çok kolay..." deyip, kişisel gelişimcilik yapmaya lüzum yok.

Okumanın ve gelişmenin kolay bir yanı varsa, o da tavsiye etmektir! Okumak insanı yorar. Çünkü: okumak bilinç, bilinç de yeni sorumluluklar getirir!

Kendini tanımak bile başlı başına büyük bir derttir.

Ben okumanın kolay iş olduğunu söyleyip durmayacağım. Bilhassa okumaya başlamak...

Fakat şu dünyada zor olmayan ne vardır? Ya da yaparken yorulmayacağımız. Uyumak mı?

Kendinizi uyumaya zorlayın bakalım, ne kadar dayanabileceksiniz? Yorgunluğun, kaybetmişliğin bir değeri olmalı!

Cebinizde bir altınınız var. Bunu kendinizi öldürtmek için de harcayabilirsiniz; büyük yatırımlara başlangıç olması amacıyla da!

Servetlerimizi çok iyi değerlendirmeli ve zamanın en mükemmel servet olduğu bilincine erişmeliyiz!

DENEMELERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin