Hanagaki karşısındaki uzun saçlı çocuğa bakıyordu, yerle temas eden bedenini dengede tutmak için ellerinden destek alan çocuk korkudan titremesine engel olmuyordu. Karşısındaki çocuk ise yüzünü net görebilmek için eğilmiş, korkutucu, bir o kadarda sevimli gülümsemesi ile karşısındaki çocuğa bakıyordu."Kimsin sen?"
Karşısındaki çocuğun ses tonu ile tüyleri diken diken olmuştu sarılının. Mavi gözlerini karşısındakinin koyularına dikti.
Sadece markete gidip eve geri gelecekti, neden iş bu kadar büyümüştü?
"B-ben-"
"Yoksa karşı taraftan mısın?"
"N-ne?"
"Hadi ama hangi aptal durup dururken bir kavgaya atlar ki?"
Takemichi dayak yemekten kırmızının her tonunu almış suratı ile acıyla gülümsemişti.
"Güçleri anca benim gibilere ya da kızlara yeten erkeklerden korkacak değildim değil mi? O kız o sırada zor durumdaydı bende araya girmeye çalıştım!"
Sarı saçlı çocuk karşısındaki tanımadığı çocuklara bakıyordu. Uzun saçlı olanın yüzü biraz daha yumuşak bir hâl almıştı.
"Ne yani Emma'yı sen mi kurtardın?"
"Yalnızca dayak yedim.."
Sesi biraz kısık çıkmıştı sarılının, cesaretli olduğu kadarda zayıftı işte, hiç dövüşmeyi bilmezdi, gaza gelir cesaretlenir dayak yeyip eve geri giderdi.
Uzun saçlı olan karşısındakine elini uzatıp hafifçe gülümsemişti.
"Sano Manjirou"
Korku ile titreyen eliyele yavaşça karşılık vermişti karşısındaki çocuğa.
"H-hanagaki Takemichi.."
Uzun saçlı olan gülümsemiş ardından arkasındaki çocuklar ile birlikte çekip gitmişti.
Sarılı kendini acıyla yere atmıştı.
Uzun saçlı ise aklından uzun bir süre çıkamayacak olan bu çocuğu düşünmeye başlamıştı..
____
Selamlar cok sevgili yazariniz geldi!
Takemikey ficleri cok yok bende hevslenip yazmaya basldim hadi bakalımmDüşünceleriniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shine ~ TakeMikey
General FictionManjirou serserinin tekiydi Takemichi ise normal bir insan. Peki kim kimi aydınlatmıştı ?