996 90 34
                                    

"Takemitchyy!! Saçların yumuşacık olduuğ!!"

Manjirou çocuğun saçlarını okşarken aynı zamanda parlayan gözlerle çocuğun parlak saçlarına bakıyordu.

Saçlarını biraz daha karıştırıp aynadan sarılıya bakarak bir kuaför edasıyla eline tarağı almış ve dikkatli bir şekilde saçlarına şekil vermeye çalışıyordu.

"Takemitchyy, tokan var mı ?"

"Ha?.. şey, yok.. kullanmıyorum.."

Mikey memnuniyetsizce gülümsemiş ardından aklına gelen fikirle saçlarını bağladığı tokayı almıştı saçlarının arasından, daha sonra ise önündeki çocuğun saçlarından bir tutam almış ve tepeden hafifçe canını yakmadan bağlamaya çalışmıştı.

Takemichi biraz daha kızardığında Mikey gözleri yok olana kadar gülümsemişti. Ardından sarlılının çenesinden tutup kendisine çevirmişti, böylece yüzlerinin yakınlığını hesaba katmamıştı tabii..

"Takemitchyy çok sevimli oldunn!!"

Uzun saçlının konuşması ile sarlılının yüzüne çarpan sıcak nefes onu titretmişti. Yüzleri o kadar yakındı ki, nefesleri birbirine çarpıyordu. İkiside kalp ritimlerinin duyulmaması için dualar ederken, sarılı bu sefer kıpkırmızı kesilmesi ile uzun saçlı endişe ile yerinde dikleşmişti.

"H-hey.. çok mu ateşin var?"

Manjirou endişe ve heyecanla birlikte titreyeren elini çocuğun alnına yerleştirmişti. Gerçekten de sıcaktı.

"Ne yapsak.. h-hastaneye gidelim mi?"

Kızarmış yanaklarını önüne eğen çocuk, sevimliliğinden bihaber yavaşça kıkırdamıştı.

"Endişelenme Mikey-kun, şuan çok daha iyiyim.."

Mikey elini ensesine atmış ve gergin bir şekilde gülümsemişti. Daha sonra sarılı çocuk aklına gelen soru ile bir anda konuşmaya başlamıştı.

"Mikey-kun.. şey, biraz geç oldu.. yani istersen... burada kalabilirsin..?"

Takemichi umutla sorduğu soru ile birlikte uzun saçlıya döndürmüştü bedenini.

Manjirou samimiyetle gülümsemiş ardından konuşmaya başlamıştı.

"Bu teklifi geri çevirebileceğimi sanmıyorum.. ama sanırım Emma'ya haber vermem gerek.. buraya geldiğimden bile haberi yok."

"Emma?"

Takemichi bir anda duraksamıştı, gözlerindeki ışığın söndüğüne şahit olabilirdiniz. Ve Manjirou bunu fark etmişti, kıskançlığın ta kendisini, ve biliyor musunuz, Manjirou bu kıskançlığı sevmişti..

"Tabii Emma olmazsa olmaz.."

____
Öyle havadan sudan bir bölüm oldu,
Diğer bölümde ask yapalim 8. Bölüme geliyoruz da ,
Bide daha olay cikartcam zoet xjxbxjxh

Her nwyseeğ simdi görüşmek üzere

Düşünceleriniz?

Shine ~ TakeMikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin