²⁴

694 55 33
                                    

Bugün Takemichi taburcu olacaktı.
Doktor hiçbirşeyi olmadığını söylemişti, fakat Takemichi hâlâ konuşmamıştı. Bunun yüzünden ona düzenli olarak gideceği piskolog seminerleri ayarlanmıştı.

"Şimdi sana yaraların için bu kremi vereceğim, ayriyetten, kemiklerindeki zedelenmeler için de kullanabilirsin, bir kaç tane de ağrı kesici vereceğim.."

Doktor elindeki kağıda birkaç şey daha yazmıştı, ardından Chifuyu doktorun kendilerine uzattığı kağıdı almış, ve Takemichi'nin kolundan tutarak odadan çıkarmıştı.

"Şimdi seni bizim eve götüreceğim annem sana iyi bakacaktır, seni o evde tek başına bırakamam.. seni eve bıraktıktan sonra gidip senin için birkaç parça kıyafet alacağım, o zamana kadar annemle biraz vakit geçirirsin." Chifuyu konuştuğunda çoktan hastanenin kapısına gelmişlerdi. Takemichi hiçbirşey söylememişti. Chifuyu kendince sinirlensede birşey diyemiyordu çocuğa.. sonuçta onun elinde değil ki..?

'~'

"Anlıyorum Baji ama.. son bir kez konuşsam.. gerçekten konuşmak istemezse hiçbirşey demeden giderim yanından."

"Üzgünüm Mikey, Chifuyu çok kesin bir şekilde söyledi.."

Manjirou siyahlının söylediği ile umutsuzlukla kafasını eğmişti.

"..ama.. bunu kendim için değil.. Takemichi için istiyorum.."

Siyahlı diğerinden bakışlarını hızlıca kaçırmıştı.

"Bizde onun için istiyoruz.. sence de seni görmemesi en iyisi olmaz mı? Onca şey söyledikten sonra ona.. ayrıca hastanede de sen yanına girince kötüleşti hatırlarsan.. Chifuyu onun tekrar eski günlerine dönmesini istemiyor.."

Siyahlı acı bir tebessüm ederken, sarı saçlı olan kaşlarını çatmıştı yavaşça.

"Ama Baji.. "

Devam ettirememişti Manjirou, her ne kadar acı olsada biliyordu çocuğun doğru söylediğini..

"Peki.. ona ondan özür dilediğimi iletebilir misin..? Affetmesini istemiyorum.. yalnızca tek taraflı bir özür işte.."

Siyah saçlı anlayışla gülümsemişti diğerine.

"Bunu belki yapabilirim.."

Sarılı tam gidecekken siyahlı bir kaç cümle daha söylemişti.

"Mikey! Sen yine de kendine dikkat et! Chifuyu'nun söylediklerine her ne kadar katılsam da kafana takmamalısın. Ben Takemichi'nin seni affedeceğine eminim!"

Siyahlı en içten gülümsemesini arkadaşına sunarken, söylediği bu cümlelerde gerçekten tüm içtenliği ile konuşmuştu. Aynı zamanda biliyordu, çocuğun şu anda boş bırakılırsa ne durumlara düşeceğini.

"Teşekkür ederim Baji-san.."

İkili birbirine gülümsemişti son kez ve ikiside ayrı yerlere gitmişlerdi.

_________
Her neyse
Bu bir gecis bolumuydu
Kısa olduğu için üzgünüm!
Gomenna minna

Okuduğunuz için teşekkür ederim 💘

Düşünceleriniz??

Shine ~ TakeMikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin