¹⁸

685 63 112
                                    

"Manjirou..?"

Sarılı olan kendisine yapışmış olan kızı zar zor itmiş ardından ileride öylece duran çocuğa doğru koşmaya başlamıştı. Manjirou ise olayı tamamen yanlış anlamış ve sarılıyı orada bir başına bırakıp gitmeyi düşünüyordu.

"Manjirou bekle!"

Herşeyi uzaktan izleyen kız yalnızca ne olduğunu anlamaya çalışıyordu, ki kimsenin umrunda değildi o an.

"Manjirou yemin ederim yanlış anladın!"

Sarılı koşarak çocuğa yetiştiğinde karşısındaki kırılmış bakışlar ile sarılıya bakıyordu.

"Hım..?"

"Manjirou beni din-"

Sarılı elini diğerinin eline yaklaştırmışken karşısında ki çocuk sinirli bir şekilde elini çekmiş ve dolmuş gözleri ile Hanagaki'ye bakmaya başlamıştı.

"Neyi..? Neyi dinleyeyim Hanagaki..?"

"Yanlış anlaşılmaydı! Gerçekten.. bir anda oldu.."

"Bana bak Hanagaki.. seni gerçekten sevdim tamam mı? Ve senden tek istediğim yanımda durmandı.. Nasıl bu kadar kötü olabilirsin.. Sadece beni sev istedim.. Sonsuzluğu hissettirene kadar yanımda kal demiştim.. Şuan tek istediğim yanıma bir adım daha yaklaşmaman. Ve biliyor musun.. bir aileyi hak etmiyorsun!"

Sarı saçlı çocuk yalnızca diğerinin arkasından bakakalmıştı. Gözlerinden yaşların dökülmeye başlamıştı, ve Hanagaki bunu durduramıyordu. Manjirou herşeyi yanlış anlamış, ve ağır konuşmuştu.

Sarılı çocuk gözlerini silmiş ve yıllardır yalnız başına kaldığı evine doğru koşmaya başlamıştı. Biraz daha orada dikilip durursa herşeyin kötüleşeceğini biliyordu. Gözlerinden akan yaşlar sık sık aldığı nefesler onu bir krize sürüklerken göz yaşlarından önünü bile göremiyordu sarılı olan. En sonunda evinin önünde durduğunda , duvara yaşlanmış ve kendisini yere atmıştı. Nefes alamıyor akciğerlerini hissetmiyordu. Gözlerini acıyla yummuş kendisini bir krize sokmamak için ağlamasını durdurmaya çalışıyordu. Tam olarak rahatlamaya başladığında, hiç de tanıdık olmayan bir sesten ismini işitmişti sarılı olan.

"Hanagaki Takemichi ha..? Namı değer küçük prens.."

Sarılı gözlerini yavaşça açtığında karşısında yaklaşık 10..15? kişi vardı.

Başlarındaki siyah saçlı adam yavaşça yaklaşmış ve çocuğun çenesine dokunmuştu.

"Yaa.. kim üzdü seni..?"

"N-ne istiyorsunuz..?"

Diyebildi çocuk çatlamış sesi ile kekelemesini durduramadan.

"Korkma hemen.. yalnızca biraz eğleneceğiz.."

_____
Uf ben kaos falan yazamıyorum
Neyseeeg fikir hosuma girmisri iyi gibi yani
Eeeg eegg

Düşünceleriniz?

Shine ~ TakeMikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin