"Mikey-kun! Yavaş ol nereye gidiyoruz?"
Takemichi kolundan onu çekiştirerek sürükleyen çocuğa seslendiğinde, çocuk yalnızca suratındaki gülümsemesi ile yoluna devam ediyordu.
"Seni bir yere götürmek istiyorum Takemitchy."
Hanagaki öndekinin kendisini fark etmeyeceğini bilsede kocaman gülümsemişti, ki Manjirou'nun bunu görmemesi iyiydi, yoksa olduğu yere bayılıverirdi.
Hava hafifi bozuktu yağmur yağacak gibi gözüküyordu, ki Takemichi sabah havanın sıcak olmasının verdiği cesaretle giydiği t-shirte lanet etmişti.
Mikey motorunun önünde durduğunda, kaskını karşısındaki çocuğun kafasına yerleştirmiş, çenesinin altından emniyetini takmıştı.
Hanagaki Sano'nun parmaklarının kendisine değmesinin verdiği hissiyatla birlikte ürpermişti.
Manjirou motora binmiş ardından arkasındaki çocuğun binmesini beklemişti. Takemichi sonunda motora bindiğinde tamamen düşmemek istediği için kollarını önündeki çocuğun beline dolamıştı. Takemichi'nin elinin altındaki yapılı vücut onu kıpkırmızı yaparken Manjirou mavi gözlü çocuğum dokunuşu ile ürpermişti.
Manjirou motorunu çalıştırmış, soğuk havada rüzgar saçlarını dağıtırken Takemichi'nin kendisine daha çok sarılmasını sağlamıştı.
En sonunda küçük tepe gibi bir alanda indiklerinde Manjirou saman sarısı renginde saçlara sahip olan çocuğun kaskını çıkartmıştı yavaşça. Ardından eline çarpan saç tutamları ile kendine engel olamamış ve karıştırmıştı çocuğun sarılarını. Elinin altındaki çocuk ona yavru köpek bakışları atarken Manjirou elini durdurması gerektiğini fark etmişti.
Mikey diğerinin kolundan tutarak onu yan taraftaki sakura ağacının kenarına oturtmuş ardından kendiside yanına oturmuştu.
"Şey buraya neden geldik.. Mikey-kun?"
Takemichi merakla sorduğu sorunun cevabını beklerken uzun saçlı çocuk sessiz kalmıştı bir süre. Bir kaç dakikanın ardından da konuşmaya başlamıştı.
"Biliyor musun Takemitchy, bu ağacı abimle ben diktik. Aslında çok küçüktüm neredeyse hatırlamıyorum bile. Sadece bana abimden geri kalan şeylerden birisi de o.. ve... Ve sen bana abimi anımsatıyorsun Takemitchy.. Dövüşmeyi hiç bilmezdi ama tüm serseriler onun arkasındaydı.. O cesaretliydi.. tıpkı senin gibi. Hiç kimse hiç kimsenin yanında sonsuza dek kalamaz, bunu biliyorum. Onların yerine yeni birileri gelir..."
Derin bir nefes aldı uzun saçlı.
"Hanagaki, sonsuzluk kavramını hissettirene kadar, yanımda kalır mısın? "
____
Ne yazdim be olmadi gitti kdjdj
O değilde morelim bozukken yazmaya basluyirum morelim duzeliyo lanHatam varsa soyleyin lütfen
Dusunceleriniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shine ~ TakeMikey
General FictionManjirou serserinin tekiydi Takemichi ise normal bir insan. Peki kim kimi aydınlatmıştı ?