"Mikey-kun istersen yatağımda uyuyabilirsin.. koltuk birazcık rahatsız edici olabilir.."
Manjirou'nun gözleri bir anda ışıldarken heyecanla konuşmuştu.
"Birlikte mi uyuyacağız? Eğer birlikte uyursak olabilir.."
"Şey- aslında rahatsız olursun diye düşünmüştüm.. yani koltukta rahat edemezsin ve yatağım tek kişilik.. rahat uyuyabilmen için, ve ben hastayım.. "
"Hı.. hadi ama Mitchy hiçbirşey olmaz, senden rahatsız olmam asla.."
Manjirou mutlu bir şekilde Hanagki'nin elini tutmuş ve onu sürükleyerek odasına getirmişti.
Manjirou hafif ince olan yorganı kaldırmış sarı saçlının içine girmesini beklemişti. Sarılı battaniyenin altına girince hemen ardından oda girmiş ve sarılıya var gücüyle sarılmıştı.
Takemichi kafasını uzun saçlının göğüsüne gömdüğünde uzun saçlı da sarlılının saçlarının arasında kaybetmişti kendisini. Cok güzel kokuyordu saçları.
"Oi Takemichi.. ailen nerede..? Yani henüz lisedeyken yalnız olmak biraz saçma gibi.."
Sarı saçlı çocuk hatırlamak istemediği anıların gözünün önüne bir bir ilişmesi ile nefesini tutmuş ardından kafasını çocuğun göğüsüne daha çok bastırmıştı, sanki kalbine girmek ister gibi...
"Onlar.. ben biraz küçükken.. bilmiyorum.. babamı pek hatırlamıyorum.. annem onun kötü birisi olduğunu söylemişti.. sonra.. bir gün.. yanlış birşey yaptım.. ve sanırım annemi kızdırmıştım.. öyle olsun istememiştim.."
Manjirou göğüsünde hissettiği ıslaklık ile başta duraksamış, ardından destek vermek ister gibi saçlarını okşamıştı.
"Yanındayım.. devam etmek zorunda değilsin.."
Takemichi'nin ağlaması biraz şiddetlenmişti, Manjirou ona sımsıkı sarılmıştı korkmasın diye.
"Gitti o.. bana kızdı.. tüm sinirini üstüme kustu.. çekip gitti.. sadece bir ailem olsun istiyordum.."
Takemichi bunları söylediğine rahatlarken, Manjirou'nun kurduğu cümle daha çok kalbini hızlandırmıştı.
"Aile sadece anne baba değildir Takemitchy, Biz yenisini kurarız bu kadar üzülme."
Sarı saçlı çocuk hafif başını kaldırıp karşısındakine bakmıştı. Islak gözler ile ne kadar güzel göründüğünü bilmiyordu galiba.
"Gerçekten, bir aile kurar mıyız Mikey-kun?"
"Gerçekten kurarız Takemichi, sen, ben ve başka ne istersen :)"
_____
Cok boktsn oldu gibi
Neyse ya idare eder heraldee
Her neyseeeDüşünceleriniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shine ~ TakeMikey
General FictionManjirou serserinin tekiydi Takemichi ise normal bir insan. Peki kim kimi aydınlatmıştı ?