²⁶

631 61 10
                                    

Chifuyu çalan zil sesi ile birlikte olabildiğince yavaş bir şekilde kapıya yönelmişti, belki de dünya üzerinde görmek isteyeceği son kişinin gözlerine dikmişti yeşillerini. Tabii birde sevdiği çocuk..

Chifuyu bir adım geri gelip kapıyı açtığı sırada ikili içeri adımlamıştı. Yeşilli sarılıya diktiği gözlerini bir an bile ayırmamıştı üzerinden. Ki fark etmişti sarılının ne denli çökmüş olduğunu..

"Ah Takemichi'yi ziyarete mi geldiniz çocuklar!?"

Sol taraftaki odadan gelen ses ile ikilinin dikkati o tarafa yönelmişti. Üzerindeki önlüğe ellerini silerek çıkmıştı siyahlı kadın, önündeki iki gence bakarak tekrar konuştu.

"Chifuyu'nun odasında olmalı, yeni uyandı, zaten pek uyuyamıyor.."

Manjirou gözlerini yere dikmiş bir şekilde kadını dinlemişti. Ardından Chifuyu hiçbirşey söylemeden odasına yürümeye başlamıştı, tabii diğerleri de arkasından..

Chifuyu'nun kapının önünde durması ile hepsi duraksamıştı, Chifuyu bir kaç kez kapıya tıklamıştı, ardından içeriden bir ses gelmeyince içeri doğru adımlamıştı.

Manjirou içeri girmeye yeltendiği sırada Chifuyu'da birkaç kelime söylemiş ardından dışarı çıkmıştı, tabii siyahlıyı da yanına alarak.

"Takemichi.."

Uzun saçlı olan günlerdir içinde biriken tüm duyguları diğerinin ismini söyleyerek ortaya sermişti, başka birşey söylemesine gerek yoktu, Takemichi onu anlamıştı zaten..

"Ma-.. Manjirou!!"

Takemichi'nin sesi Manjirou'nunkinin aksine heyecanla dolu bir şekilde çıkmıştı. Manjirou çocuğun ağzından ismini duyması ile belli belirsiz bir gülümseme sunmuştu diğerine.

Takemichi'nin gözünden akmaya başlayan yaşlar ile Manjirou daha fazla kendini tutamamış ve sarılmıştı sarılı olana.

Takemichi Manjirou'nun kendisine sarılı olan kolları ile hafiften afallamış, daha sonra çocuğun gerçekten yanında olduğunu fark ettiğinde heyecanla ona karşılık vermeye çalışmıştı.

"Özür dilerim Takemichi.."

Takemichi'nin hıçkırık sesleri odayı doldururken Manjirou yalnızca çocuğa sarılıyordu.

"M-manjirou.."

Takemichi sanki yeni doğmuş bir bebek gibiydi, ve ilk sözü de karşısındaki çocuğun ismi, hâlbuki Takemichi daha bir çok söz biliyordu..

___________
Biliyorum çok kısaydı ama sınavlardan dolayı yazamıyorum üzgünüm, diğer bölümlerde uzatmaya çalışacağım,

Düşünceleriniz??

Shine ~ TakeMikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin