²⁷

626 57 6
                                    

Takemichi, yere koydukları minderlerin üzerine Manjirou'nun yanına oturmuş ve arada konuşan Manjirou'yu dinliyordu.

"Bensiz ne yaptın Takemichi..?"

Sarılı yalnızca diğerinin gözünün içine bakmıştı, söyleyecek hiçbir şeyi yoktu ki, napsındı..?

"Anlıyorum.. , biliyor musun? Bende de aynısı oldu.. sensiz hiçbirşey yapmadım.."

Takemichi sessiz kalmıştı, son yarım saattir yaptığı gibi..

"Mitchy.. sormaya yüzüm yok.. biliyorum ama.. beni affedebilir misin?"

Manjirou çekinerek sormuştu bu soruyu, ki haklı olduğu da barizdi.. hangi aptal affederdi onca şeyden sonra onu..?

Sarılı olan heyecanla ağzını açmış ardından birşey söyleyemeyince geri kapatmıştı. Daha sonra Manjirou'nun elini ellerinin arasına almış, baş parmağını kendi baş parmağına bastırıp serçe parmaklarını birbirine dolamıştı.

Manjirou çocuğun ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışırken sarılı tekrar ağzını açmış ve zarzor konuşmuştu.

"A-ailem.. Manjirou.."
Sarılının gözleri dolmuş, ve kafasını yana eğip göz yaşlarının süzülmesine izin vermişti.

Diğeri ise çocuğun sözü ile sarsılmış, bir süre boş boş yüzüne bakmıştı. Ardından çocuğun söylediğini anlamış, dolu gözleri ile heyecanla sarılıya sarılmıştı.

"Aile..? Ailen mi? Ben mi?? Ailen olacağım Takemichi.. özür dilerim.. sözümü tutacağım..!"

Manjirou'nun gözünden düşen bir damla yaş ile Takemichi afallamıştı, çocuğun çenesinden tutarak elleri arasına almış ardından baş parmağı ile göz yaşını silmişti. İçindeki çocuksu gülümseme ile birlikte tekrar çocuğun ismini zikretmişti.

"Manjirou.."

Manjirou, isminin Manjirou olmasından o kadar memnundu ki..

"Takemichi.."

________
Uzgunum kisaydi ama bu aralar aklim çok dolu yazacak birsye bulamiyorum.. neyse ki sınavlar bitti bu arada

Yeni bir fice başlayacağım 3-4 bolume bu fici bitiririm de sizce hangi ship için yazmaliyim

Ve

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizzz?

Shine ~ TakeMikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin