³

1.4K 119 51
                                    

"Nasıl bu tarz işlere bulaşmayı başarabiliyorsun?"

Chifuyu mavi gözlü oğlana sorusunu yönelttiğinde yanındaki çocuk oflayarak birşeyler mırıldanmıştı.

"Peki.. Emma kim?"

Chifuyu yüzyıl düşünse aklına gelmeyecek o en mantıklı soruyu sormuştu sarışına. Sarışın ise bir süre duraksamıştı.

"Ne bileyim ben ya?"

"Offf aptal Michi."

Takemichi ayaklarıyla yerden destek alarak oturduğu salıncakta sallanmaya başlamıştı. Chifuyu ise salıncağın içine oturmuş ve telefonu ile ilgileniyordu.

"Oi Takemitchy!"

Sarılı cocuk duyduğu sesle yavaşça sallanmasını durdurmuştu.

Mikey neşeyle el sallayarak sarılının yanına gelirken, onun aksina arkasından gelen uzun boylu sarışın suratında tek bir neşe kırıntısı olmadan önündekini takip ediyordu.

Chifuyu ikiliyi gördüğünde yine istemeden gerilmişti, ne yapsındı ki? Sevmiyordu işte dövüş işlerini.

"Mikey-kun?"

"Ne yapıyorsunuz??"

Takemichi bulundukları durumu bakmış ardından yavaş yavaş yanakları kızarırken utançla kendini ayağa atmıştı. Küçük çocuklar gibi salıncaklarda sallanmayı seviyordu, fakat biraz çocukçaydı tabii..

"Salıncakta oturduğumuza göre kaydıraktan kayıyoruz."

Chifuyu'nun söylediği şey ile Takemichi gözlerini devirmiş diğer ikili ise yalnızca yeşil gözlüye bakmıştı.

"Şey, birşey mi oldu Mikey-kun?"

"Oh, hayır.. yalnızca Ken-chin ile buralarda dolaşıyorduk ve sizi fark ettik, sonra da buraya geldik.."

Takemichi Mikey'nin telaşa kapıldığını görmesi üzerine gülümsediğinde Manjirou çocuğun gülümsemesinde takılı kalmıştı. Saman sarısı saçlarının rüzgarda dağılışı ile mavi gözlerinin parlaklığının uyumunu izlemişti bir süre, sonsuza dek o anda takılı kalmak istedi uzun saçlı oğlan. Fakat bu an 'Chifuyu' denen çocuk tarafından bozulmuştu. Öyleki Mikey'nin hüznü yüzünden okunabilirdi de.

Chifuyu Takemichi'yi çekiştirerek geç kaldıklarına dair birşeyler mırıldanırken, sarı saçlı çocuk o ikisinin gidişini izlemişti.

"Baksana Ken-chin.."

"Sanırım bu çocuktan hoşlandım..."

_____
Ilham gelmedi biraz kötü oldu sırf okuyan oluyor diye dayanamadim ve hemen bölümü attimmm

Düşünceleriniz?

Shine ~ TakeMikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin