³⁰

588 42 33
                                    

Saat akşam saatlerine varmışken Manjirou banyo yapıp üzerini değiştirmiş, ve diğerini de temizlemişti. Sarılı uyurken, Manjirou yiyecek birşeyler hazırlamak için mutfağa girmişti.

Bir süre mutfakta birşeyler hazırladıktan sonra kapının çalması ile o tarafa doğru yürümüştü.

"Selaaamm!!"

Gürültülü bir şekilde içeri giren Emma ve diğerleri ile birlikte Manjirou bitkin bir yüzle içeri dalan ekibe bakmıştı.

"Oi oi, sessiz olun, Takemitchy uyuyor!"

Chifuyu iğrenmiş bakışlar atarken, kendisinin neden burada olduğunu sorguluyordu.

Manjirou diğerlerinin kendilerini dinlemeden sesli bir şekilde içeri girmesine karşılık yalnızca gözlerini devirerek mutfağa doğru gitmişti.

"Mikey-kun.." sarılı esneyerek içeri girdiğinde Manjirou gördüğü manzara ile gülümsemişti. Dağınık saman sarısı saçlar, deniz mavisi parlayan gözler, kendisine büyük gelen kıyafetler ile birlikte mükemmel duruyordu, ayrıca boynundaki izler... Bir saniye.. boynundaki izler?

Manjirou çocuğun boynundan gülerek bakışlarını çevirmiş ardından yaptığı yemeğe odaklanmıştı, Takemichi ise eve gelenlerden habersiz bir şekilde uyuşuk bir şekilde Manjirou'ya sarılmıştı.

Manjirou gülerek çocuğun saçlarını okşadığında Takemichi neredeyse uyuyakalıyordu.

"Günaydın bebeğim.."

"Günaydın.. Mikey-kunğ"

Ne var yani? Akşamları da ayamaz mı gün?

"MİKEY!"

İçeri dalan siyah saçlı ile birlikte Takemichi hafifçe irkilmiş,Manjirou ise bakışlarını sert bir şekilde siyahlıya çevirmişti.

"Ne? Mutfakta fantezi mi yaşıyorsunuz? İğrenç..."

Baji tezgahın üzerindeki içecekleri alıp içeri gitmişti, ardından Manjirou  sarılının saçlarını karıştırıp yemeğini yapmaya devam etmişti, o sırada Takemichi içeri diğerlerinin yanına gitmişti.

"Selam.."

Rastgele bir yere oturmuş ardından diğerlerinin de onu selamlamasıyla sakince içerdeki oğlanları izlemişti.

"T-takemichi.."
Chifuyu gözlerini kocaman açmış sarılıya bakarken Takemichi anlam vermeye çalışır gibi diğerine bakiyordu.

"Efnedim..?"

Baji Chifuyu'nun neye baktığını anladığında kocaman bir kahkaha patlatmıştı.

"Arkan acıyor mu Takemichi?"

Baji'nin gülerek söylediği şey ile diğerleri imalı başkalarını Takemichi'ye yöneltmiş, Takemichi ise birsüre anlamadığı için boş boş diğerlerine bakmıştı.

"Hı?"

Takemichi bir süre zonra çocuğun dediği şeyi anlamış ve saniyeler içinde kıpkırmızı kesilmişti.

"N-ne diyorsun.. B-baji-san"

Baji çocuğun titrek sesi ile birlikte tekrar gülmüştü.

"Mikey ile işi pişirmişsiniz.."

Chifuyu hafifçe güldüğünde Takemichi daha da kızarmıştı, ardından arkadan gelen Manjirou'nun sert bakışlarını ile Baji sesini kesmişti, tabiki korkmuyordu, sadece biliyordu, Manjirou başına bela olabilirdi..

"Yemeği hazırladım, içeri siz taşırsınız"

Manjirou bunları söyledikten sonra, sevgilisinin yanına oturmuş, ve yanağına küçük bir buse kondurmuştu.

________

Lutfne bana kizmayin uzun suredir bolum atmadım

Ozur dileirm..

Ozur olarak musmutlu bir son yazacagim..

Hepinizi opuyorummm

Sanirim bir sonraki bölüm final falan..

Vee

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizzz??

Shine ~ TakeMikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin