Sarı saçlı çocuk sırasına kafasını gömmüş bir şekilde zilin çalmasını bekliyordu. Yabancıdil derslerini sevmezdi, daha çok sayısalcıydı o. Matematik falan,
Sonunda onun için adeta bir bayram haberi olan zilin çalması ile öğle arasına girmişlerdi. Kafasını yavaşça sıradan kaldırmış sınıftakilerin heyecanla dışarı çıkışını izlemişti. Bahardalardı, nisan ayında. 1. Sınıfın bitmesine az kalmıştı. Ve sarılı çocuğun kötü olan tek dersi yabancıdil di. Sahi ya ne işine yarayacaktı bu yabancıdil? Sanki Japonya'nın dışarısına çıkabilecektide..
Önündeki sırada bir hareketlilik hissettiğinde karşısında Sano'yu görmeyi beklemiyordu.
Karşısındaki sarışın önüne minik bir balık kurabiyesi bırakmıştı [ kurabiye mi yoksa ekmek mi olduğunu bilmiyorum o şeylerin sadecd balık şeklinde olduklarını hatırlıyor btw ]
Takemichi yalnızca sarılının suratına bakmıştı.
"Balık krakerler güzeldir Takemitchy!"
Takemichi kurabiyeyi eline almış , ve Manjirou'nun kendisine taktığı lakaba gülümseyerek elindeki paketle oynamaya başlamıştı.
"Michi!"
Sınıfa bir anda dalan çocuk ile ikili dikkatini ona vermişti.
"Chifuyu?"
Manjirou tanımadığı çocuk ile bakışırken çocuk gergin ve yavaş adımlarla ikilinin yanına gelmişti.
"Sen.. Mikey misin? Sano Manjirou?"
Sarılı kendisine sorulan soru ile kafasını kaldırmış ve karşısındaki çocuğa bakmıştı.
"Evet?"
Chifuyu gözlerini olabildiğince açmış ve arkadaşına dönerek onu azarlamaya başlamıştı.
"Ne bok yedin yine çetelerle ne işin var senin ha? O kadar diyorum sana bir kerede başını belaya sokma diye! Cidden çok yaramaz bir insansın. Hayır sa-"
"Chifuyu!"
"Ha?"
"Ben hiçbir şeye bulaşmadım tamam mı?!"
Chifuyu kaşlarını çatmışken Manjirou buna gülmeye başlamıştı.
"O haklı Chifuyu (?) Arkadaşız biz!"
Manjirou gülümseyerek konuştuğunda Takemichi'de istemsizce gülümsemişti. Ortamdaki saçmalığı anlaamaya çalışan Chifuyu, bıkkınlık ve gerginlikle nefesini vermişti.
Ayakta duran çocuk tam ağzını açmış iken sınıfın kapısının açılması ile içeriye gürültüyle kalabalık bir grup girmişti.
"Oii! Miiikeeey! Seni arıyoruz nereye kayboldun??"
Siyah saçlı konuştuğunda bu sefer üçününde dikkati siyahlıya kesilmişti.
Herkes ona dik dik bakarken aralarından biri Mikey'nin oturduğu sıranın yanına oturmuştu.
"Mikey gelişmeler var."
Uzun boylu çocuk konuştuğunda herkes ona dikkat kesilmişti, ki bu yalnızca ortamın sessizliğindendi.
Mikey ayaklanmış, Takemichi'ye gülümseyerek el sallamış ardından yanında arkadaşları ile dışarı doğru yol almıştı.
"Sonra görüşürüz Takemitchy!"
______
Igrenc bir bölüm oldu ayrica ing klavyede yazim hatasi fuzeltmek cok zorluyo djdhdjdhf
Beğenmediğiniz yer varsa yazin lutfen düzelteyim sadece okuyup geçmeyinn
Düşünceleriniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shine ~ TakeMikey
General FictionManjirou serserinin tekiydi Takemichi ise normal bir insan. Peki kim kimi aydınlatmıştı ?