Sarı saçlı çocuk gözlerini yavaşça açtığında karşısında görmeye beklediği kişi kesinlikle Manjirou değildi. İlk bir kaç saniye kalbinin yavaşça hızlanmasını hissetmişti. Daha sonra neredeyse vücudundaki tüm kanlar yanaklarına toplanırken kafasını çocuğun göğüsüne gömmüştü.
Bu hamle üzerine Manjirou hafif gözlerini açmış ve sarılının saçları ile karşılaşmıştı.
"Takemitchy.."
Manjirou çocuğun ismini seslendiğinde Takemichi hafif kafasını kaldırmış ve çekingen bakışları ile Manjirou'ya dönmüştü.
"Takemitchy.. senden birşey isteyebilir miyim?"
"Hım..?"
Take hissettiği merak duygusu ile Manjirou'ya dik dik bakarken Manjirou bir süre düşünmüştü. Ardından gayet normal ve sakine bir sesle, neredeyse hiç birimizin direkt sormaya cesaret edemeyeceği o soruyu sormuştu.
"Sevgilim olsana.."
Manjirou parlak ve hoş bakışları ile çocuğa bakarken, yeni uyandığı için saçları darmadağın olan çocuk, karşısındaki çocuğun söylediği cümleyi düşünmeye başlamıştı..
Ne demişti o..?
Bildiğimiz sevgililer..?
"Hı?.. ben mi..? Sevgili..?"
Takemichi anlam veremeyerek konuşmaya başladığında Manjirou yalnızca olumlu bir cevap bekleyerek çocuğa bakıyordu. Sarılı olan Manjirou'nun ciddi olduğunu anlayınca kırmızının her tonunu geçirmişti yüzüne. Daha sonra yüzünün gözükmemesi için kaldırdığı yere geri sokmuştu kafasını.
"Bu.. evet demek mi..?"
Takemichi hiçbir cevap vermemişti.. sonuçta Manjirou çocuğun cevabının ne olduğunu anlamıştı bile.
Manjirou kollarını çocuğa sıkıca dolamış ardından birkaç şey mırıldanarak Takemichi'nin çenesinden tutarak yüzü ile hizzalamıştı suratını."Takemitchy.. seni cidden seviyorum biliyor musun..?"
Bunun üzerine uzun saçlı olan çocuğun dudağına küçük bir buse kondurduğunda daha çok kırmızı olarak eski yerine geri dönmüştü.
Manjirou ufak bir kıkırdama sunarken çocuk kıpkırmızı suratı ile yalnızca sessiz kalmıştı..
______
Biliyorum cokk kisa diger bolumlerde acisini cikartirsiniz artik su geçiş bolumu gibi bisey olsun proje ve performanslae var pek yazamiyiorim kusura bakmayın lutfenDüşünceleriniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shine ~ TakeMikey
General FictionManjirou serserinin tekiydi Takemichi ise normal bir insan. Peki kim kimi aydınlatmıştı ?