¹⁵

824 71 25
                                    

Sarı saçlı çocuk elindeki telefona bakmıştı, aynı zamanda içinden karşı taraftaki arkadaşına sövüyordu. Ne bok vardı da gecenin bi vakti sarhoş sarhoş dışarı kaçmıştı ki?

Uzun saçlı olan gülmemek için kendini zor tutarken sarılı sinirle aynı numarayı tekrar çeviriyordu.

Evde duyulan kapı zilinin sesiyle ikili aynı anda ayağa kalkmıştı. Kapıyı açtıklarında görmeyi bekledikleri kişiler bir polis, ve iki aptal değildi..

"Bu aptallar sizin arkadaşınız mı?"

Siyah saçlı polisin konuşması ile Manjirou ufak bir kahkaha atmış Takemichi ise sinirle ikiliye bakmıştı.

"Chifuyu?! Baji-san?!"

"Lütfen arkadaşlarınıza sahip çıkın, bir kaç vatandaşın ifadesine göre tüm gece tanımadıkları insanlara laf atmış, ve hatta iki polise sataşmış, ardından onları dövüp kaçmışlar."

Manjirou polisin söylediği ile gülmesini şiddetlendirmiş, Takemichi ise atabileceği en sinirli bakışı atmaya çalışıyordu. Tabi ne kadar sinirli olursa.

"Siz onların kusuruna bakmayın.."

Takemichi Baji ve Chifuyu'nun kollarından tutmuş ardından içeri doğru götürmeye başlamıştı.

"Siz hala ayılmadınız mı?"

Baji kızgın suratı ile Takemichi'ye bakmış Chifuyu'nun kolundan tutup kendine çekerek konuşmaya başlamıştı.

"Sen kimsin ya?!"

Chifuyu yamuk bakışlarını ikiliye gönderirken bir anda gülmeye başlamıştı.

"Bağji sağan son bardağı içmeyecektim..hığk"

Chifuyu konuşunca Baji gülmeye başlamıştı.

"Chifuyu.. o adamı gördün demi bana şekil yaptı.. dövdüm sonra.."

Bunun üzerine Chifuyu gözlerini kısmış ve tekrar sözü almıştı.

"Sana kızdılar Baji sağn!"

Takemichi ortamda varlığının hissedilmediğini fark ettiğinde sinirle gülmüştü.

"Ne haliniz varsa görün ya!"

Baji ve Chifuyu'nun anlamaz bakışları altından Takemichi odayı terk etmişti.

"Chifuyuğ Tekemitchi sinirlendi mi?"

Baji gözlerini kısmış ve somurtabildiği kadar somurtmuştu.

"Sanırım Baji-sağn"

______
Öyle bi gecis bolumu gibi yani
Cok kotuyum su aralar yazamiyiorim yapmam gereken dort tane falan performans var bide hüg yapacak bisi yok tabi

Neysee

Düşünceleriniz?

Shine ~ TakeMikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin