Sarı saçlı çocuğun son yediği tekme ile neredeyse nefesi kesilmişti. Gözlerinden istemsizce akan yaşlar, artık gözlerinin kapanması gerektiğini söylüyordu ona. İşte o an anlamıştı sarılı karşısındaki çocukların istediği şeyin kendisini öldürmek olduğunu. Uzaktan gelen arkadaşının sesini duyduğunda ne kadar şanslı olduğunu anlamıştı.
"Takemichi!!"
Yeşil gözlü çocuk koşarak arkadaşının yanına çömeldiğinde siyahlı kaçan çocukların arkasından koşmaya başlamıştı. En azından kim olduklarını anlamıştı."Takemichi.. dayan! Ambulans arayacağım tamam mı? Sakın gözlerini kapatma!"
Çocuk titreyen sesi ile zar zor konuşmuştu daha sonra gözlerinden akan yaşları silmeye çalışmış ve aceleyle telefonunu eline almıştı. Zar zor tuşladığı numarayı aramış, ve göz yaşlarını tutamadan konuşmaya çalışmıştı.. yardım çığlıklarını sunmuştu karşı tarafa.
~ birkaç dakika önce ~
Siyah saçlı telefonunun çalması ile elindeki konsolu zar zor bırakmış, Chifuyu'nun oflamaları eşliğinde telefonunu açmıştı.
"Ne oldu Mikey..?"
Baji tedirgin olmuştu, Manjirou onu hiç aramazdı.
Karşı taraftan gelen burun çekme sesi ile siyahlı daha çok kaşlarını çatmıştı.
"Hey! Ağlıyor musun sen..? "
"Baji.. Takemichi beni aldatıyormuş.."
"Ne.. ne saçmalıyorsun Mikey.. söylediğin şeyin mümkünatı yok."
"Gözlerimle gördüm.. çok kötü hissediyorum.."
Chifuyu kaşlarını çatmış ve ikilinin konuşmasını dinliyordu.
"Manjirou saçmalama Takemichi asla böyle birşey yapamaz yanlış görmüş olmayasın..?"
"Eminim Chifuyu.."
"Hayır hayır saçmalama, bizim bildiğimiz Takemichi!"
".."
Chifuyu biraz kaşlarını çatmış ardından aklına gelen şeyle bir anda paniklemişti.
"Manjirou, Takemichi'ye kırıcı birşey söyledin mi..?"
"Söylediklerimin hepsini hak ediyordu."
Chifuyu'nun içinde oluşan endişe hissi git gide büyürken Manjirou'nun konuşmasında ufak bir mantık arıyordu.
Chifuyu telefonu kapatmış, ve siyahlıyı zorla çekiştirmeye başlamıştı.
"Baji-san.. eğer Manjirou kendini kontrol edemeyip kırıcı şeyler söylediyse, Takemichi'yi hemen bulmamız gerekiyor."
Siyahlı anlamaz bakışlar atarken, sarı saçlı çocuk aceleyle ayakkabılarını giymiş ve siyahlıyı çekiştirmeye devam etmişti.
"Chifuyu bu acelen ne?"
"Baji-san, Takemichi'yi ailesi ilk terk ettiğinde Takemichi ilaçlar kullanıyordu, geceleri onunla kalıyordum çünkü sürekli krize giriyordu, yanında birisi olmadığında kötüleşiyor hastanelik oluyordu, yeni yeni bitmişti bu.. ve.. Manjirou'yu asla affetmeyeceğim."
Yeşilli gözlerinden akan yaşları zar zor silmiş, ve yolunu ezbere bildiği eve doğru koşmaya başlamıştı.
Geldiğinde gördüğü manzaranın daha korkutucu olduğunu hiç tahmin etmemişti tabii.
______
UFF yazamiyorumm isteeg
NeyseeeDüşünceleriniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shine ~ TakeMikey
General FictionManjirou serserinin tekiydi Takemichi ise normal bir insan. Peki kim kimi aydınlatmıştı ?