¹⁰

931 79 49
                                    

"Uhm, Mitchy.. benimle gelmek ister misin? Hem.. Emma ile tanışırsın, bizimkileri falan çağırırız Chifuyu'yuda, birşeyler yaparız?"

"Hım.. tabii.. neden olmasın..?"

Manjirou sevinçle gülümsemiş, ardından sarılının elinden tutarak kapıya doğru yol almıştı.

'~'

Uzun saçlı uzanıp kapıyı çaldığında, diğer ikilinin dikakti de kapıyı yavaşça açan kızın üzerine dikilmişti.
Evet, Takemichi kızın o günkü kız olduğunu anlamıştı.
Emma..

"Oh Manjirou.. yeni arkadaşların mı? Hey bir saniye seni tanıyorum.. o günkü çocuk.. benim yüzümden dayak yemiştin.."

Chifuyu hafif gülümserken Emma üzgün bir ifade tanınmıştı. Ve Takemichi'nin yüzünde kimsenin anlamadığı bir ifade vardı.

"Şey.. içeri geçsenize.." Emma hafif kenars çekildiğinde üçlü teker teker içeri girmişti.

İki çocuk evin içini incelerken diğer ikili rahatça koltuklardan birine oturmuştu. Zaten çok bir zaman geçmeden kapı tekrar çalmıştı.

"Oi oii  biz geldikk!"

Elindeki poşetler ile bağıran siyah saçlıya yönelmişti tüm gözler.

Emma masumca gülümseyip 'hoşgeldiniz' tarzı birşey mırıldanmıştı.

Gurubun içinde bu sefer tanımadığı birisi vardı sarı saçlının. Mor/gri renginde saça sahip bir çocuk, mor daha baskın gibi sanki.

İçeri gelenler rastgele yerlere oturmuş, Baji elindeki poşetleri dikkatlice yere bırakmış ardından içeriye bir sessizlik çökmüştü.

"Tanışalım mı?"

Yine siyahlı sessizliği böldüğünde tüm dikkat ikiliye dönmüştü.

"Ben..Takemichi.."

"Chifuyu."

İkili yalnızca isimlerini söylediklerinde bu sefer diğerleri konuşmaya başlamıştı.

"Baji."
Siyahlı olan dağınık olan saçlarını geriye doğru aterken söylemişti ismini.

"Kazutora"
Takemichi'nin fark ettiği üzerine saçları bir garipti çocuğun. Ve Kazutora'yı hatırladığına emindi.

"Mitsuya"
Evet, bu o mor saçlı çocuktu, garip bir şekilde gözlerini Takemichi'nin üzerine dikmiş, dikkatli bir şekilde bedenini süzüyordu. [ Bu arada burayı yanlış anlamayın farkli bir nedeni var ]

"Ken, ya da Draken"

Bu sefer uzun boylu konuştuğunda dikkatler  onun üzerine düşmüştü.

"Ben de.. Emma.. Mikey'nin kardeşiyim."

Kardeşi.. bir saniye.. kardeşi mi demişti o..? Bunca zamandır Takemichi'nin aklından neler geçtiğinden haberi var mıydı acaba? Ve yalnızca kız kardeşi..?

Takemichi düşündüğü şeyler ile hem kendine gülmüş hemde kızmıştı. Aptalın ta kendisi olduğunu düşünüyordu.

"Her neyseeğ hadi bir oyun oynayalım!"

Baji'nin ortaya attığı fikirle herkes ona dönmüştü. Daha sonra ne oynamaları gerektiğini anlatmaya çalışmıştı.

".. şimdi bir kişi soru soruyor, eğer cevabınız evetse önünüzdeki bardaktan içiyorsunuz. Yani bir nevi cesaret oyunu gibi. "

Siyahlı konuşurken getirdiği poşetleri göstermiş, içecek birşeyler getirdiğini gevelemişti.

Odada ki herkes bu fikri onayladığında yerdeki masanın etrafında dolamıştı herkes.

______
Evett aklima fikirler gelmeye basladi kitap ile ilgiliğ her neyseeğ çok kotu bir gidisaat degil devam edelim bakalımm

Düşünceleriniz..?

Shine ~ TakeMikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin