Lucifer, Athena'yı savurduktan sonra hemen Rose'ye döndü ve...
(Lucifer)-İyi misiniz?
(Rose)-Ben iyiyim ama Medusa...
Rose'nin bakışları endişe doluydu. Nedensizce Medusa için fazla endişeliydi ve Lucifer'de hemen bunu fark etmişti. Sonra da hızla Medusa'nın yanına gitmiş ve ona destek olarak ayağa kalkmasını sağlamıştı.
(Medusa)-Teşekkür ederim.
(Lucifer)-Önemli değil. İyi misin?
(Medusa)-İyiyim iyiyim. Sırtım biraz ağrıyor o kadar.
Lucifer'e tutunan Medusa elini beline götürmüştü. Çarptığı ağaç bayağı sağlamdı. Sertçe çarpmış olmasına rağmen devrilmemişti.
(??)-Ahhh ah. Acıttın be.
O sırada ise ağaçların arasından bir kadın sesi yükseldi. Bu ses tabii ki de Athena'ya aitti.
(Athena)-Yine de, bu kadarıyla beni devirebileceğini düşünme bile.
Bu sözlerden sonra birkaç ağaç gökyüzüne yükseldi ve direkt olarak Lucifer'in kafasına yağdı. Ancak ağaçlar daha Lucifer'e yaklaşamadan siyah kırmızı karışımı bir enerji tarafından sarılarak yok edildiler.
(Lucifer)-Ve sende böyle bir saldırının işe yarayacağını düşünme.
(Athena)-Düşünmedim zaten. Seni kendi ellerimle parçalamak varken neden başka şeyler kullanayım ki? Sen de öyle düşünmüyor musun Lucifer StarFlare?
(Lucifer)-Her ne kadar dile getirmek istemesem de seninle birebir aynı fikirdeyim.
Lucifer'de, Athena'da gülümsüyorlardı. Fiziksel olarak bir mücadeleye başlamamış olsalar da aslında çoktan dövüşmeye başlamışlardı bile.
(Rose)-Lucifer. Ne yap ne et onu buradan uzaklaştır lütfen. Medusa dövüşmemeli.
Rose endişeli bir sesle bu kelimeleri dile getirmişti. Lucifer ise Rose'nin bakışlarındaki endişeyi görerek bunu sorgulamama kararı almıştı. Ayrıca, zaten onları korumak zorundaydı.
(Lucifer)-Medusa'nın neden dövüşmemesi gerektiğini sorgulamayacağım. Ama zaten istesem de istemesem de ikinizi korumak zorundayım. İkinizden birine bile zarar gelirse biterim. Ejder'le teke tek kalmaktansa binlerce tanrının arasında kalmayı yeğlerim.
Lucifer'in sözleri tamamen doğruydu. Gerçekten de Ejder'le teke tek dövüşmek zorunda kalacağına tanrıların arasında kalmayı tercih ederdi. Ölecekse bile en azından fazla acı çekmeden ölmüş olurdu. Ama Ejder'le karşı karşıya kalırsa maruz kalacağı işkencenin hayalini bile kuramıyordu. O yüzden de elinden gelenin fazlasını bile yaparak Athena'yı kızlardan uzak tutacaktı.
(Athena)-Küçük sohbetiniz bitti mi acaba?
Athena'nın sesi tüylerini diken diken etmek istercesine soğuktu.
(Lucifer)-Bitirdik merak etme.
(Athena)-Ve? Şimdi seninle mi dövüşmek zorundayım?
(Lucifer)-Ne o? Beğenemedin mi? Yoksa korktun mu?
(Athena)-Aptal olma Lucifer. Senin gibi basit ve değersiz bir şeytan parçası mı beni korkutacak. Hmph! Kendini kandırıyorsun.
Athena'nın isteksiz suratı gerçekten sinir bozucuydu.
(Athena)-Ama önemli değil. Benimle dövüşerek sadece onların ölümünü geciktirmiş olacaksın.
Athena'nın iddialı sözleri Lucifer'i zerre kadar kışkırtmamıştı. Lucifer rahatlıkla ölmeyeceğinin garantisini verebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha İmparator (+18)
ActionGeçmişte yaşadığı şeyleri tekrar tekrar yaşamamak adına sürekli güçlenmek için çalıştı ve çalışmaya devam ediyor. Sonunda güçlenmek için doğru yeri bularak olabileceği en güçlü hale gelecek ve bu yolda yoluna çıkacak olan her şeyi ve herkesi yok ed...