Bölüm-119 Ölümlerin Savaşı Biter

97 15 2
                                    

Anubis Yasak Mührü kullandıktan sonra Hades'in birkaç seviye üstüne çıkmıştı ve aralarındaki kapışmada bariz bir şekilde öne geçmişti. Hades'in tekniği mükemmel olmadığı için rahatlıkla ondan daha güçlü olmuştu. 

Yine de aralarındaki seviye farkına rağmen Hades geride kalmıyordu çünkü sahip olduğu savaş tecrübesi Anubis'ten çok ama çok daha üstündü. Eğer Hades'in savaş tecrübesi ve savaş zekası Anubis'le aynı seviyede olsaydı şimdiye kadar kesinlikle ölmüş olurdu.

Sonuçta mühürleri kaldırılmış bir tanrının gücü ve hızı akıl almaz seviyelere ulaşıyordu. Özellikle hız gelişmesi çok tehlikeliydi. Çünkü şu anda Anubis'in yumrukları ya da yaptığı uzak menzilli saldırılar ışık hızından binlerce kat daha hızlıydı. Hades tecrübeleri sayesinde bu yumrukların ve uzak menzilli saldırıların gideceği yerleri önceden kestirebiliyor, bu sayede de kaçınabiliyordu.

Tabii bu saldırılardan kaçınabiliyor olması hasar almadığı anlamına gelmiyordu. Anubis'in saldırıları Hades'i sıyırıyor bile olsa oldukça sağlam hasarlar veriyordu. Hades şimdiye kadar üzerine gelen 3000 civarı yumruktan sadece 3 tanesinden tam anlamıyla kaçınamamıştı ancak aldığı hasar miktarı 300 yumrukla eşdeğerdi.

Hades'te aldığı hasarın farkındaydı ancak elinden bir şey gelmiyordu. Işıktan binlerce kat daha hızlı olan 3000 yumruğun 2997 tanesinden sıyrılmayı başarmıştı. Kendini kanıtlaması için yeterince fazla bir sayıydı bu.

Yine de bu şekilde Anubis'in gerisinde kalacak değildi. Kafasında bir plan vardı ancak bu planı uygulayıp uygulamamak konusunda tam emin değildi. Eğer planı istediği gibi gitmezse kesinlikle ölürdü.

"Yasak Mühür Tekniğim mükemmel değil. Onu 2 kez daha kullanarak bütün mühürlerimi açarsam Anubis'i yenebilirim ancak...işler beklemediğim gibi gitmezse işim biter. Pekala. Bu riski almaktan başka çarem yok."

Hades'in planı buydu. Yasak Mühür Tekniğini 2 kez daha kullanarak bütün mühürlerini açmak.

Ama kendisinin de düşündüğü gibi bunu yapması aşırı risk taşıyan bir şeydi. Sonuçta olaylar istediği gibi gitmezse fazla enerji yüklemesine maruz kalabilir ve kendi kendini öldürebilirdi. Bu isteyeceği son şey bile değildi.

(Hades)-Siktir et! Kaybedecek hiçbir şeyim yok! Yasak Mühür Tekniği: 2 kez!

Hades hızla elini silah şekline getirip şakağına dayadı ve tekniğin adını haykırdı. Hemen sonra da karanlık aurası bir bomba patlayarak geniş bir alanı karanlık rüzgarla kasıp kavurdu. Ardından da aurası delilik geçirerek inanılmaz bir hızla yükselmeye başladı.

Ayakları altındaki toprak parçalandı ve yerini gölgelerden, daha doğrusu karanlık ruhlardan oluşan bir çamur birikintisine bıraktı. Hades 3 santim kadar yerden yükseldi ve birikintiyi dolduran akışkan karanlık, parmaklarının ucundan akmaya başladı.

Karanlık birikintisi her saniye durmadan büyüdü ve koca bir karanlık havuza dönüştü. Anubis ise bu durum karşısında yerden yükselerek kaçmak istedi ancak aniden bir şey tarafından durduruldu. Bacağını bir şey yakalamıştı.

Hemen bacağını yakalayan şeye baktı ve karanlık havuzundan yükselen karanlık bir el gördü. Bacağını yakalayan bu el akışkan bir haldeydi ve iğrenç hissettiriyordu. Birde yetmezmiş gibi bacağından yukarıya doğru tırmanmaya çalışıyordu.

Anubis hemen ellerini karanlıkla donattı ve bacağını yakalayan akışkan eli tutup parçaladı. Hemen ardından ise birkaç el daha onu yakalamak için yükseldi ancak Anubis aynı numaraya kanmadı ve yükselerek kaçmaya başladı.

Ejderha İmparator (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin