Bölüm-10 Göksel Dünya'ya Giriş

402 39 5
                                    

Usta Shin'in sorusunun ardından herkesin gözleri Ejder'e çevrilmişti. Daha doğrusu herkes Ejder'den bir cevap beklemeye başlamıştı. Ne de olsa bu oldukça büyük bir durumdu.

Bir insanın bir tanrıyla dövüşüpte sağ çıkması normal şartlar altında mümkünatı bile olmayan bir durumdu.

Ejder'in hala hayatta olmasının tek nedeni Medusa'nın onu öldürmek istemiyor oluşuydu. Medusa, Ejder'i öldürmektense farklı şeyler yapma tarafındaydı. Zaten Ejder'e karşı sarfettiği çılgınca kelimelerde niyetini net bir şekilde belli ediyordu.

Ejder, Rose'nin başında bekliyordu ve yavaşça ayağa kalktı.

(Rose)-Ejder?

(Ejder)-Evet. Bir tanrıyla, daha doğrusu bir tanrıçayla dövüştüm. Ve o tanrıça benim gözümü açtı.

Ejder'in bu sözlerinden sonra derin bir sessizlik oldu. Herkes neden Ejder'in hala hayatta olduğunu düşünüyordu. Acaba Ejder bir tanrıyla başabaş dövüşebilecek kadar güçlü müydü diye düşünmeden edemiyorlardı.

Ve böyle düşünmekte haklılardı. Sonuçta tanrılar, yaratılışın ve yıkımın sembolleriydiler.

Hal böyle oluncada Ejder'in, bir tanrıyla yaptığı savaştan sağ çıkmış olması onları hem meraklandırıyor hemde korkutuyordu.

Eğer Ejder gerçekten tanrılara denkse ve onları öldürmek istese hangisi ona karşı koyabilirdi ki?

Ama bir yandan şanslılar ki Ejder'in onları öldürmek gibi bir niyeti yoktu. Tabii şu anlık onlar her iki ihtimalide değerlendirmek zorundaydılar çünkü az önce Ejder'in Dia'ya yaptıklarını hepsi net bir şekilde görmüştü.

(Ejder)-Bu kadar korkmayın. Tanrılara denk falan değilim. Hatta onlardan o kadar aşağıdayım ki zayıflığım canımı daha fazla yakıyor.

Uzun süren bu sessizliği bozan kişi herkesin gözündeki korkuyu farkeden Ejder olmuştu.

(Scarlet)-Ama sen, bir tanrıyla karşılaşmana rağmen hala yaşıyorsun.

Scarlet doğru bir noktaya değinmişti. Ejder ise ona hak verircesine nefes verdi ve konuşmaya başladı.

(Ejder)-Beni öldürmek isteseydi zaten ölmüştüm.

(Scarlet)-Ha? Seni, öldürmek istemedi mi?

(Ejder)-İstemedi. Sadece beni deniyordu. Başka bir amacı daha vardı tabii ama...

Ejder lafının devamını getirmedi çünkü Medusa'nın yapmak istediklerini söylemek istememişti. Bir tanrıçanın kendisiyle yatmak istediğini söylemek yerine hepsine saldırmayı tercih ederdi.

(Shin)-Peki, sana hangi tanrıçanın saldırdığını söyler misin?

(Ejder)-Hangi tanrıça ha? Bana saldıran kişi Medusa'ydı.

(Shin)-Ha? Medusa mı?

Usta Shin, Medusa ismini duyunca fazlasıyla gerilmişti çünkü Medusa, bilinen en güçlü ve en vahşi tanrılardan birisiydi.

(Ejder)-Evet, Medusa. Ahhh, hayatım boyunca gördüğüm en güzel kadın oydu.

Medusa'yı düşünmek bile Ejder'in heyecandan titremesine neden oluyordu.

Sahip olduğu güç seviyesi, konuşma tarzı, duruşu, vücudu. Her şeyiyle Ejder'i cezbediyordu. Özelliklede bakışlarıyla.

Parlak kırmızı gözlerinin yansıttığı yoğun aşk duygusu daha ilk andan itibaren Ejder'i etkilemişti. Ejder hayatı boyunca o kadar yoğun bir sevgiyi kimseden görmemişti.

Ejderha İmparator (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin