Ejder tüylerin üstünde ayakta duruyorken Rose ve diğerleri ona bakıyordu. Hepside şu anda onun ne yapacağını merak ediyorlardı.
(Rose)-N-neye son vere-vereceksin Ejder?
Rose'nin sesi titriyordu. Ejder'in gözlerine bakamıyordu.
Tuhaf bir şekilde de Köpek Balığı Adamlar herhangi bir saldırı girişiminde bulunmuyordu.
(Ejder)-Hoy Kyriel, Göksel Dünya'nın tabanı eski haline geldi mi?
(Kyriel)-Elbette. Yoksa bütün bu sular geldikleri yere geri dönerlerdi.
(Ejder)-Güzel.
(Kyriel)-Neden bunu sordun ki şimdi?
Kyriel doğal olarak bu soruya meraklanmıştı Ejder ise...
(Ejder)-Şimdi anlarsın.
Ejder, Kyriel'in sorusunu geçiştirdikten sonra Rose'nin cevapsız kalan sorusunu cevaplamak için bakışlarını yeniden onun gözlerine çevirdi ve...
(Ejder)-Neye mi son vereceğim?
Ejder, Rose'nin sorusunu tekrarladıktan sonra birkaç saniyeliğine sustu ve bir anda bakışlarını sertleştirerek...
(Ejder)-Aptal işe yaramazlığınıza son vereceğim elbette!!!
Bunları söyleyen Ejder hemen tüylerin üzerinde eğildi ve var gücüyle zıpladı.
Zıpladıktan sonra arkasında devasa bir hava patlaması bıraktı ve bu hava patlaması Kyriel'i savuracak kadar güçlüydü.
Hatta öyleki Kyriel'in kanatlarının tüylerinden yüzlercesi etrafa saçıldı.
(Kyriel)-O neydi lan öyle!?
Kyriel şaşkınlıkla yukarı baktı.
Ejder inanılmaz derecede yükseğe zıplamıştı. Şu anda Ejder'in bulunduğu yükseklikten birisi yere çakılsa parçaları bir bomba etkisiyle etrafa savrulurdu.
Ejder o yükseklikten aşağı doğru düşmeye başladı. Hissettiği hava basıncı fazlasıyla eziciydi ama ezicilik onun canını bile yakmıyordu.
Birkaç saniyelik düşüşün ardından Ejder su yüzeyine yaklaşmıştı bile ve yumruğunu gererek büyük bir güçle suya yumruğu geçirdi.
Tam olarak o anda önce büyük bir ses dalgası, hemen ardından ise devasa bir hava dalgası patlak verdi ve Ejder'in yumruk attığı yerden itibaren ucu bucağı görünmeyen bu devasa okyanus, tamamen ikiye ayrılarak mükemmel bir görüntüyle birlikte Ejder'in yıkıcı gücü bir kez daha gözler önüne sermiş oldu.
70 metre derinliğindeki bu okyanusun birbirinden ayrılan iki tarafı arasında tam olarak 50 metre vardı.
Ancak daha hiçbir şey bitmemişti.
Ejder suya çarptıktan sonra durmamıştı. Tıpkı bir ok gibi su yüzeyini delmiş ve yere ulaşmıştı.
Yumruğu yeryüzünü de parçalamış ve yeryüzünde devasa bir yarık açmıştı.
35 metre genişliğinde olan bu yarığın tam uzunluğu tahminen 100 kilometre civarıydı.
Bir insan gözüyle bakıldığında ise ucu bucağı görünmeyen bir yarıktı.
Ejder'in suya attığı yumrukla birlikte ortaya çıkan ses dalgası bütün Köpek Balığı Adamların kulak zarlarını patlamıştı ve hava dalgası ise tıpkı keskin bir kılıç gibi hepsini parçalara ayırmıştı.
Neyse ki Kyriel, Ejder'in yumruğu suya değmeden önce tüylerini kullanarak herkesi oradan kaçırmıştı.
Aksi halde herkes net bir şekilde ölmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha İmparator (+18)
AcciónGeçmişte yaşadığı şeyleri tekrar tekrar yaşamamak adına sürekli güçlenmek için çalıştı ve çalışmaya devam ediyor. Sonunda güçlenmek için doğru yeri bularak olabileceği en güçlü hale gelecek ve bu yolda yoluna çıkacak olan her şeyi ve herkesi yok ed...