Bölüm-199 Sarmaşık Desteği ve Karşı Saldırı

165 15 10
                                    

Hammer ayağa kalktıktan sonra Hunter'i yenmek için çok fazla uğraşmasına gerek kalmamıştı. Ejderha dönüşümünü tamamladıktan sonra yalnızca tek bir yumruk atmıştı ve attığı o yumruk Hunter'in yeri kazıyarak dünya etrafında tam bir tur atmasına sebep olmuştu. 

Hunter yumruğu yedikten sonra anında bayılmış ve hareketsiz bedeni dünya etrafında tam tur atarak Hammer'in ayağının altına kadar sürüklenmişti. Hammer ise Hunter'in üzerine basarak onu durdurmuştu.

(Hammer)-Kazanmışmış. BloodWife'lerin Soykıranları yenebildiği nerede görülmüş? Hmph! Çöp parçası.

Hammer Hunter'in üzerine tükürdü ve kardeşine yardım etmek amacıyla yola koyuldu. Olması gereken yerden oldukça uzaktaydı. Bacaklarını büktü ve devasa bir sıçramayla yerinde ayrıldı.

***

Yaptıkları konuşmadan sonra Slam'da ejderhasını kullanmaya başlamıştı ve güç seviyesi absürtlüğü bile aşacak kadar artmıştı. Victor'u tekme tokat dövüp yerden yere vurduktan sonra Victor neredeyse bilincini kaybetmişti ancak Slam'in durmaya niyeti yoktu.

Durmadan onu yumruklamaya ve sağa sola fırlatmaya devam ediyordu. Ancak belli bir süreden sonra durdu ve Victor'u bir ağaca fırlatarak yere düşmesini izledi. Sonra da yavaşça yanına gitti ve...

(Slam)-Sana ejderhamın herhangi bir özelliği olmadığını söylediğimde gülmüştün değil mi? Ama sana kötü bir haberim var. Ejderhamın herhangi ekstra bir özelliği olmasa bile o hala bir ejderha. Yani fiziksel olarak senin en iyi halinden daha iyi. Hem de her zaman. Ama sen düşünme eksikliği çeken bir geri zekalı olduğun için bunu düşünemedin. Ve şimdi yerde yatıyorsun. Hadi bu tatlı uykunu sonsuz hale getirelim.

Slam yumruğunu sıktı ve Victor'un kafatasını parçalamak için kaldırdı.

Ve son darbeyi vurmak adına yumruğunu savurdu.

Ancak tam o anda...

(??)-Engelleyin şunu!!!

Bir bağırtı yükseldi ve Slam bakışlarını sesin geldiği yere çevirdi. Tam o anda da iki narin beden yumruğunu tekmeleyerek Slam'in takla atmasını sağladılar. Hemen ardından da Slam sarmaşıklarla çevrelenerek hareketleri kısıtlandı.

(Slam)-Ne oluyor lan!?

Slam aniden yaşanan bu şeyler yüzünden şaşırmıştı ve istemsizce bağırmıştı.

(??)-Bir şey olduğu yok. Alt tarafı imparator adayımızı öldürmeni engelliyoruz.

Slam bağırdıktan sonra sarmaşıkların sahibi sakin bir ses tonuyla konuştu. İmparator adayları olan Victor BloodWife'yi kurtarmaya geldiklerini açıkça dile getirmişti.

(Slam)-Sen kimsin be?

(Menekşe)-Güzellik Kulesi Baş Sahibesi Menekşe.

Menekşe sakinliğini bozmadan kim olduğunu söylemişti. Slam ise gülümseyerek...

(Slam)-Fahişesiniz yani.

Bu sözleriyle Menekşe'nin sinirlerini bozmayı planlamıştı. Ancak...

(Menekşe)-Evet. Evet öyleyiz. Bu konuda acısını çektiğin bir şey mi var?

Menekşe önce sakince kabul etmiş sonra da dalga geçer gibi karşılık vermişti. Amacı Slam'i kızdırmak değildi ancak Slam nedense bu sözlerde bir art niyet aramış ve kendi kendini sinirlendirmişti. Durup dururken böyle düşündüğü için biraz daha sinirlenmiş ve ortada hiçbir sebep yokken öfkeyle dolmuştu.

Sarmaşıklardan kurtulmaya çalışmış ancak başaramamıştı. Sarmaşıklar aşırı derecede sağlamdı ve kolay kolayda kopacak gibi görünmüyorlardı. Slam'de fazla uğraşıp gücünü boşa harcamak istemedi ve sarmaşıklardan kurtulmaya çalışmayı kesti. Gülümsedi.

Ejderha İmparator (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin