-----~Yazarın anlatımı~
"Sen umarım ne dediğinin farkındasındır Yoongi."
"Evet Jin hyung, farkındayım. Seo-wae'ydi işte. Kanlı ay gecesinde onun odasına girmiş ve yarasını onarmış."
"Seo-wae ölmedi mi ya? Yani nasıl oluyor da hala buralarda olabiliyor?"
"Bence esas önemli olan onun yaşayıp yaşamaması değil, Sun-yeon'un yarasını onarmak istemesi."
"Bilmiyorum, ama açıkçası korkuyorum. Seo-wae Sun-yeon'u öldürebilir."
"Biliyoruz Jimin. Fakat şu anda bunu düşünmemeliyiz. Sun-yeon'u da korkutamayız."
"Evet, vampirlerle alakalı hiçbir şey bilmiyor hatta gerçekliğine inanmıyormuş baksanıza. Bütün bunlar onun için çok fazla."
"Haklısın."
"Neyse, tartışmayalım bu konuyu. Hadi Sun-yeon'u çağırın da gelsin."
~Sun-yeon~
Yoongi'nin az önce bana ne yaptığı hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Sadece anladığım tek şey Seo-wae ismi oldu.
Yatmıyor öylece odada geziniyordum. Kapı tıklatıldı ve, "Evet." dedim. Kapı aralandı ve Jimin kafasını içeri uzattı.
"Yemeğe çağırmaya geldim Sun-yeon"
"Tamam Jimin, geliyorum." dedim ve Jimin'in bana az önce verdiği kolye ile birlikte aşağı onların yanına gittim.
Hepsi çoktan masaya dizilmişti. Benim yiyebileceğim en ufak bir şey bile yok diye düşünürken masanın üzerinde umuyorum ki vişne suyu gördüm.
"Beyler, bu vişne suyu mu?"
"Evet, ama benim."
"Cidden mi?"
"Evet, ben içeceğim." Jungkook'un sözlerine sinirim bozulmuştu. Peki ben bu evde ne yiyip içecektim?? Derin bir of çekip istemeyerek masaya oturdum.
"Eğer bu vişne suyunu içmeyi çok istiyorsan, minik bir isteğimi yerine getir." dedi Jungkook. Bu çocuk diğerlerine kıyasla beni fena korkutuyordu.
"Ne isteğinden bahsediyorsun Jungkook? Bu vişne suyunu senin için koymadım masaya. Bu Sun-yeon için."
"Aman be! Her şey onun için olsun zaten."
Jungkook'un sözünün üzerine Yoongi hafifçe güldü ve, "Yapma ama Jungkook. Eğer o beslenmezse ilerleyen günlerde onun tadına nasıl bakacaksın? Zayıf düşer, kansız kalır. Bunu gerçekten ister misin?" dedi imalıca.
"Hayır. Bundan sonra Sun-yeon, günde 5 paket vişne suyu içeceksin. Anlaşıldı mı?"
"5 paket mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Mansion¹ : 3 Ay {BTS}
VampireBir kız babasına, şehrin sınırında bulunan lüks bir malikaneye gitmek istediğini söyler. Amacı yaz tatilini insanlardan uzak ve sessiz bir yerde geçirmektir. Malikanede tek kalacağını düşünerekten bu bir hayli büyük malikaneye gider. Ve orada belki...