----Yoongi ile olan az önceki konuşma beni acayip etkilemişti. Hatta diğerlerinin yanına inmeyi bile boşvermiş beni saldığı an odama gitmiştim.
Yoongi'nin neden o kadar çok yarası vardı ki?? Neden ben onun kolunu tutarken hiçbir şeyi yoktu da, kolunu bıraktığım an yere düştü??
Bazen onların sadece vampir olduğundan şüphe etmiyor değildim. Acaba bütün bu güçler sadece vampir oldukları için miydi? Yoksa başka şeyler de mi vardı??
Uyumak ve rahat etmek istiyordum ama diğerlerinin yanına gitmeyi daha çok istiyordum. Dediğimi de yaptım ve doğruca aşağı indim. Kimse aşağıda değildi. Sadece Jin'i ve Yoongi'yi görüyordum ama sanırım onlarda kavga ediyordu. Seslerini artık duyabilecek bir seviyedeydim.
"Ne yaptın?! Yoongi sen aklını mı kaçırdın?! Hadi orada sana birşey olsaydı! Tamam hadi oldu diyelim, sen başının çaresine bakarsın ama o!? Yoongi bu kadar sorumsuz olma!"
"Jin bi sakin olur musun?! Başka bir seçeneğim yoktu diyorum, anlasana! Seo-wae ile karşılaştığımda üzerinde sadece balığın zodiac sembolü vardı. Başka hiçbir şey yoktu. Ayrıca sadece bu da değil, Sun-yeon'da birşeyler var."
Yoongi'nin kurduğu son cümlenin üzerine sinirli Jin gitmiş yerini şaşırmış Jin almıştı.
"Nasıl yani?" dedi sanki anlamakta güçlük çeker gibi.
"Bilmiyorum, bilmiyorum." dedi Yoongi ve elini saçına geçirip arkaya taradı ve derin bir of çekip devam etti, "Tek bildiğim...gücümü kullanamaz bir durumdayken kullandım. Eli...eliyle koluma baskı yapıyordu o esnada. Sonra bırakınca kendimi bir anda yerde buldum. Ve, böylelikle yeni bir yara daha almış oldum."
"Yara konusu umurumda bile değil. Çünkü hep sen kaşınıyorsun. Fakat, şu güç meselesi. Sence o sana dokunarak senin güçlenmeni sağlamış olabilir mi?"
"Ne? Dalga mı geçiyorsun Jin!? O sıradan, normal biri sadece o kadar. Bana sadece dokunarak nasıl yardımcı olabilir ki?!"
"Onu bence küçümsüyoruz Yoongi. İçimden bir ses, o sandığımız gibi biri değil diyor. Sanki Sun-yeon'un, bize sadece beslenerek enerji toplamamız dışında, başka bir şekilde daha yardımı dokunacakmış gibi geliyor."
Dedikleri şeylerden en ufak birşey bile anlamamıştım. Bakışlarımı yere indirdim ve düşünmeye başladım. Acaba Jin haklı olabilir mi??
"Buna mı inanıyorsun gerçekten?!" Yoongi beni çok mu küçük görüyordu?
"Derken? Ne demeye çalışıyorsun Yoongi, açık konuş!" Jin ve Yoongi'nin konuyu başka bir yere çekmesi üzerine bakışlarımı kaldırıp onlara odaklandım.
"Diyorum ki, gerçekten onun beslenmek dışında başka bir şeye yarayacağını mı düşünüyorsun?"
"Ağzını topla! Onu küçük görüyorsun!"
"Haklı yere Jin, haklı yere. Neden biliyor musun?? Çünkü lanet olsun ki korkuyorum! Ona birşey olacak diye çok korkuyorum, kendime engel olamıyorum. Tamam, hadi haklısın diyelim. Onun da gücü var diyelim ve bize de yardımcı olabiliyor diyelim. Peki ne yapmayı düşünüyorsun? Sadece 2 haftamız var Jin, 2 hafta. Sun-yeon bu süreçte bize enerji verse bile işe yaramaz. Ayrıca ne yapacaksın o güçlü, bize yardım edebilir diye onu da mı büyücülerin açacağı savaşa dahil edeceksin?"
"Ne?! Yoongi hayır ben böyle bir şeyi asla yapmam, sende biliyorsun. Ama şunu da biliyorsun ki, mecbur kalırsam...hiçbir şey beni enge-"
"Hayır Jin, buna müsaade edemem! Mecbur kalsan bile, asla ama asla ona zarar verecek herhangi bir davranış sergilemene izin vermem!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Mansion¹ : 3 Ay {BTS}
VampireBir kız babasına, şehrin sınırında bulunan lüks bir malikaneye gitmek istediğini söyler. Amacı yaz tatilini insanlardan uzak ve sessiz bir yerde geçirmektir. Malikanede tek kalacağını düşünerekten bu bir hayli büyük malikaneye gider. Ve orada belki...