~57~ Karanlık Geçmiş

303 21 18
                                    


En son sorduğum soru üzerine yanımda olan herkesten bir cevap bekliyordum. Jungkook neden bu kadar zorlu biriydi. Kendisini kontrol altında tutmak onun için neden bu kadar zordu? Bunların hepsinin cevabını gerçekten istiyordum. Onun geçmişte ne yaşadığını ya da nasıl bir melez olduğunu onun hakkındaki her şeyi öğrenmek istiyorum. Hatta buradaki herkes hakkında her şeyi öğrenmek istiyordum. Ama ilk önceliğim Jungkook'tu.

"Evet çocuklar cevap bekliyorum!" dedim ve Namjoon derin bir nefes alarak, "Sanırım bir çok şeyi artık sana anlatma zamanı geldi," dedi.

Jin eliyle beni büyük masaya yönlendirdi. Yoongi ve Jungkook hariç hepimiz oturduğumuzda, "Bazı şeyleri bilmem senin için çok ürkütücü olacağı için sana anlatmamıştık. Onun hayatı çok farklıydı. O bir insandı, ama gerçekten olduğundan haberi olmayan bir insan," dediğinde pür dikkat onu dinlemeye başladım.

"Jungkook'un babası melezdi. Hem vampir genini, hem de kurt adam genini taşıyordu. Fakat annesi öyle değildi o bir insandı. Bu çiftten dünyaya gelecek çocuk da melez olacaktı. Ama kurt adam geni taşımayacaktı. Melezler yerine ve gücüne göre ölümsüz ya da yarı ölümsüz olabiliyorlar. Tae ölümsüz melezlerken Jungkook öyle değil. Jungkook'un yarı yarıya ölme, yarı yarıya yaşama şansı var. Bunu aldığı yara belirliyordu ama."

Daha şimdiden anlatılan şeyleri duymak kanımı dondurmaya başlamışken, devamında neler olacağını düşünemiyordum bile. Eğer bir yara alırsa ölme ihtimali de mi vardı yani?

Namjoon konuşmaya başladı.

"Jungkook belirli bir yaşa gelene kadar güçlerinin farkında değildi. Gerçekte o bir insandı, ama vampir geni taşıyordu. Biz vampirler içinse insan kanı çok değerli olduğu için, kendimden bunu yaptığım için nefret ediyorum ama, ava çıktığımızda Jungkook'u görürsek onu ısırıyorduk. Çünkü onun kanının tadı diğer insanlarınkine kıyasla çok farklıydı. Bazı insanların kanı biz vampirler için bağımlılık yaparken, bazılarının ki ise sadece enerjimizi toplamamıza yardımcı oluyordu."

Namjoon ve diğerleri Jungkook'u önceden ısırıyor muydu yani? Yani onun kanı vampirler için bağımlılık mı yapıyordu? Daha fazla dinleyebileceğimi sanmıyordum ama bütün hikayeyi öğrenmek istiyordum. Namjoon ve Jin olanları anlatırken, Jimin ve Taehyung da şaşkın şaşkın onları dinliyorlardı. Ben korksam da gerçekleri bilmek istiyordum. Bu yüzden sadece konuşmaya başlayan Hoseok'u dinledim.

"Yine o günlerden biriydi. Ben...ava çıktığımızda ormanda resim çizerken onu gördüm. Jungkook bizim için kanına bağımlı olduğumuz bir insandı, ama hiçbirimiz esas hikayeyi bilmiyorduk. O gün ava çıkmamızın sebebi az önce bize saldıran yaratıktı. İnsan bulup öldürmeliydik çünkü çok zayıf düşmüştük."

Hoseok anlattıkça kendimi daha kötü hissediyordum. Jungkook aslında melez bir vampirdi ama kendini açığa çıkaramıyordu. Bu yüzden de vampirlerin gözünde bir insandı. Kanı bağımlılık yapan bir insan. Tıpkı vampire dönüşmeden önce benim kanımın da olduğu gibi. Ben onların 7'sini de bir arada gördüğüm için anlatılanlara şaşırıyordum. Ama Jimin ve Taehyung neden bunu bilmiyormuş gibiydi, anlam veremiyordum.

Sadece konuşmakta güçlük çeken Hoseok'u dinliyorlardı. Jimin'in çenesi arada bir kasılsa da, Taehyung da tepki yoktu.

Hoseok devam etti.

"Ben de...kanını afiyetle içtiğimiz Jungkook'u görmüştüm. Biz onu ısırırken asla büyük bir zarar verecek şekilde sadece ihtiyacımız olduğu kadarını almıştık ve bedeninde yere açıldığında da geri kapatmıştık. Ama o gün...o kadar zayıf düşmüştüm ki, nasıl davrandığımı bilmiyordum. Ben bedenimi değil de bedenim beni kontrol ediyordu. O çok arzuladığım kanın kokusunu aldıkça hakimiyetimi daha çok kaybediyordum," dedi ve duraksadı. Belli ki bu durum onu da çok etkisi altına almıştı. Ama merak ettiğim bir şey daha vardı. Hoseok ve diğerleri, Jungkook'u tanıyorlar mıydı, yoksa sonradan mı tanışmışlardı. Bunu soracakatım, ama zamanı değildi.

Vampire Mansion¹ : 3 Ay {BTS}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin