~45~ Artık kontrolden çıkıyor

360 23 6
                                    


~Jungkook~

Hoseok hyung'u yanıma çağırdım ve Yoongi hyung'umun yarasına bakıyordu. Onu bu hale getirdiğim için kendime bir sürü lanet okuyordum ama lanet olsun ki, geçmişi düzeltmenin bir yolu yoktu işte. Abilerime sürekli zarar vermek artık benim canımı çok sıkmaya başlamıştı, buna katlanamıyordum. Ama nedense en çok Yoongi hyung'um zarar görüyordu, işte buna anlam veremiyordum.

O anda beni ele geçiren düşüncelerden sıyrılmama sebep olan Hoseok hyung'un, "Şuanlık bir sorun yok." demesi oldu. Sorun yok diyordu ama hyung'umun canı çok yanıyordu, nasıl sorun olmayabilirdi.

"İyi de Hope, hyung'un canı çok yanıyor." dedim.

"Biliyorum, ama yapabileceğim bir şey Jungkook sen de biliyosun." dedi. Evet ben de biliyordum ama yine de hyung'umun hele ki benim yüzümden avı çekmesi beni perişan ediyordu.

Ben böyle düşünürken Hoseok hyung tekrar konuştu.

"Aslına bakarsan aklımda bir fikir var ama sana ihtiyacım var." deyince ilk başta sevinsem de, sonradan sana ihtiyacım var deyince üzülmüştüm.

"Hyung, iyi de b-"

"Biliyorum Jungkook. Ama eğer sen yapamazsan da Jin'in yardımcı olur zaten." dedi.

İşte o zaman biraz umutlandım. Jimin, ben ve Hoseok hyung yaraları iyileştirebiliyoruz. Fakat nasıl bir yara iyileştiriyorsak bizim vücudumuzda da o derinlikte ve boyutta yara açılıyordu. Yani bir nevi yarayı kendimize çekmek de denebilirdi bu duruma.

Aslında biz vampirlerin yaralarımızı iyileştirebilmek gibi bir durumu vardı. Benim en çok şaşırdığım şey de Yoongi hyung'un yarasının nasıl kapanmadığıydı.

"Hyung, Jimin'i çağıralım ama benim merak ettiğim bir şey var. Biz vampirler yara aldığımızda bu yara kendiliğinden kapanıyor, aka hyung'umun ki neden kapanmadı?"

"Bak Jungkook, sen de biliyorsun ki bir vampirin belirli bir güç seviyesi olur. O belirli güç seviyesi bizi ölümsüz yapabilir, yaralarımızı kapatabilir, başkalarını iyileştirmemize yardımcı olabilir, varlıkları tek hareketle öldürmemizi sağlayabilir, çevredeki eşyaları kolaylıkla kaldırmamıza neden olabilir, hatta ve hatta kendi kişisel güçlerimizi kullanırken bu gücün üst düzeyde ya da zayıf bir hal almasını da yine bizim güç seviyemiz belirler. Yoongi'nin güç seviyesi şuanda neredeyse yok denecek kadar az. Yani bu yüzden sen onu, her ne kadar istemeyerek de yapsan, yaraladığında dolayısıyla güç seviyesi düşük olduğu içij yarasını onaramaması normaldir. Şimdi Yoongi hyung eğer bunu yapamadıysa, biz yapacağız. Yapmamız gerek." dedi ve kurduğu her bir cümleden doğruluk akıyordu.

Ne diyeceğimi bilemediğimden sadece başımı salladım ve Jimin'e seslendim.

"Jimiiin, acil gelmek gerek!"

Yaklaşık 5 saniye içinde jimin odaya geldi o acayip tatlı şaşkın haliyle. O saçının rengini mi değiştirmişti??

 O saçının rengini mi değiştirmişti??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Vampire Mansion¹ : 3 Ay {BTS}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin