-----Gece fırtına o kadar şiddetli ve korkunçtu ki yorgana sarılarak uyuduğumu hatırlıyorum. Çocukluğumdan beri gök gürültüsü ve şimşekten korkmuştum, hala da korkuyordum.
Uyanıp üzerimi giydim ve aşağı indim. Hepsi oturmuş film izliyordu. Hepsi mi dedim, aslında sadece altısı oradaydı yedinci yoktu...yine. Şu anda onu düşünmek istemiyordum, bu yüzden çocukların yanına gittim ve ben de yanlarına oturdum.
"Günaydın Sun-yeon." dedi Taehyung şefkatle.
"Günaydın. Altınızı da aynı yerde görmeye pek alışkın değilim çocuklar. Yemek yediniz mi yoksa?" Evet yine altı kişiydiler. Neden Yoongi hiç onlarla değildi?
"Yemek mi? Ne, hayır! Bugün yemek yemiyoruz. Biz her hafta sonu diyet yaparız. Acıkırsak da... Anlarsın işte." dedi Jimin gülerek. Ve evet, gayet net anlamıştım.
"Peki bir şey daha sormak istiyorum."
"Dur dur dur. En heyecanlı yeri. Bir dakika." dedi Namjoon ve istemeyerek de olsa filme baktım.
"Aaa, hadi be! Ona oraya gitmemesini defalarca söyledim!"
"Ne kadar da salakmış ya!"
"Hayır yani ben anlamıyorum, bu film oyuncuları hep dakikalık sahneleri oynamak için mi film çekiyor?"
"Evet ya, bak öldü gitti daha filmin yirminci dakikasında."
"Çocuklar!"
Ses çıkarmadılar.
"Çocuklar!!"
Çıt yoktu.
Anlaşılan o ki filme kendilerini çok kaptırmışlardı. Ee, ne yapalım. Ben de bare biraz dışarı çıkayım. Aslında gidebilirim de ama neyse...
Yoongi'nin neden onların yanında olmadığını düşünmekten beynim error veriyordu artık. Belki uzun süredir görmediğim güneşi görürüm umuduyla dışarı çıkmak için kapıya vardım. Kapıyı açtım ve tam dışarı adımımı atacağım sırada güçlü bir el sıkıca belimi kavradı ve hemen içeri çekti, saniyesinde. Kafamı hemen o elin sahibine çevirdim ve açıkçası Jin'i ya da Namjoon'u bekliyordum, fakat Yoongi'yi görmüştüm. Neden dışarı çıkmama izin vermiyordu.
"Dışarı çıkmak istiyorum! Neden beni burada tutuyorsun?!" diye bağırdım.
"Kes sesini! Dışarı çıktığında ne olacağını biliyor musun sen?!" dedi o da aynı şekilde sesini yükselterek. Ne olabilirdi ki? Alt tarafı güneş vardı.
"Yoongi, ne olabilir ki? Alt tarafı güneş var. Uzun süredir içerdeyim, dışarı çıkmak istiyorum!"
"İyi, çık." dedi ve belimi bıraktı.
Neden bir anda beni içeri çekmişti ve dışarı çıkmak istediğim zamanda da ilk başta izin vermeyip sonrasında tahammül edemez gibi çıkmamı söylemişti ki? Kapıyı açtı ve dışarı çıkmam için başıyla komut verdi.
Kapının aralığından içeri giren güneş açıkçası beni çok mutlu etmişti. Güneş ışığını özlemiştim ama nedense ayaklarım çıkmak istemiyor gibiydi. Yoongi kapıyı biraz daha açtı ve kendisi kapının arkasında duruyordu. Kapıyı açtığında içeri giren ışık artmıştı ve artık üzerime değmeye başlıyordu. Neden bilmiyorum ama güneşten rahatsız oluyordum, kendimi güneşten korumak istiyordum.
Yoongi kapıyı biraz daha açınca güneş elime değdi ve ne olduğunu anlamadan kocaman bir çığlık attım. Yoongi daha sonra kapıyı hızla kapattı ve diğerleri de yanımıza geldi. Güneş ışığının değdiği elim çok acıyordu. Elime ne olduğunu merak ettim ve elimi kaldırıp baktım. Nee?! Elim yanmış mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Mansion¹ : 3 Ay {BTS}
VampirosBir kız babasına, şehrin sınırında bulunan lüks bir malikaneye gitmek istediğini söyler. Amacı yaz tatilini insanlardan uzak ve sessiz bir yerde geçirmektir. Malikanede tek kalacağını düşünerekten bu bir hayli büyük malikaneye gider. Ve orada belki...