Dwa dni temu wróciliśmy do Warszawy i aktualnie razem z Wiktorem jesteśmy na obiedzie w domu rodzinnym. Oczywiście Kaśka wiedziała o całej sytuacji z koncertu i ta już sobie wyobrażała i wybierała sukienkę na ślub.
-Kochani mam nowinę.- Powiedziała Kaśka kiedy kończyliśmy obiad.
-Zostajesz raperką?.- Zapytał ucieszony Kacperek na co zakrztusiłam się kompotem.
-Jedziemy na krótką wycieczkę.- Odpowiedziała ciemnowłosa.
-Co?! Ale czad!.- Powiedział ucieszony chłopiec.
-Co? Gdzie? Kiedy? Z kim?.- Zapytałam.
-Ja, ty, Kinny, Kacperek i możesz zabrać kogoś z chłopaków.- Odpowiedziała rodzicielka.
-A gdzie?.- Zapytał już blond Kinny, tak wczoraj się przefarbował.
-Jakiś ośrodek wypoczynkowy, wynajmiemy domek na kilka dni.- Odpowiedziała.
-Co cię nabrało na wakacje?.- Zapytałam.
-No wiesz...ostatnio dużo donejtów dostałam i...- Zaczęła ale jej przerwałam.
-Już wszystko jasne.- Powiedziałam.
-A kiedy?.- Zapytał podekscytowany Kacperek.
-Tego nie wiem, muszę poszukać ośrodka i zadzwonić.- Odpowiedziała Kasia.
-Już 14! Mamo umówiłem się z kolegami, muszę lecieć pa!.- Powiedział Kacperek po czym wstał i wybiegł z pomieszczenia.
-14?! Wiktor, musimy lecieć do studia, jesteśmy spóźnieni!.- Powiedziałam szybko dokańczając jedzenie.
[...]
-Powtórz jeszcze raz ostatni wers bo coś mi nie pasuje.- Powiedziałam do Michała.
-Wymyślasz kobieto.- Powiedział Lanek na co nie zareagowałam.
-Wystarczy tylko jeden liść...- Zaczął śpiewać Michał.
-Siemano.- Powiedział Wróbel wchodząc do studia razem z Walczukiem.
-Siema.- Odpowiedzieliśmy wszyscy.
-To co Ri, zmiana.- Powiedział Wróbel na co wstałam z fotela i zaczęłam się rozciągać przez to jak długo siedziałam w jednej pozycji.
-Starość nie radość nie?.- Zapytał rozbawiony Lanek.
-Zawsze będę młoda.- Odpowiedziałam.
-Widać że za dużo z White'am spędzasz czasu...- Westchnął rozbawiony Lanek.
-Słuchaj Ri, jest sprawa.- Powiedział Walczuk kiedy usiadłam obok Wiktora który niedawno skończył nagrywać swoją zwrotkę.
-Słucham.- Odpowiedziałam.
-Dograłabyś się po holendersku do mojej nuty?.- Zapytał brunet.
-Jasne.- Odpowiedziałam.
-Dobra to jeszcze dam ci znać.- Powiedział.
[...]
Przez kolejne kilka minut siedziałam na kanapie, przeglądałam tiktoka i instagrama z filmików z koncertu.
Znudzona stwierdziłam że wstawię fote z koncertu bo czemu nie.
Nagle natrafiłam na jakiegoś tiktoka gdzie Kinny pierw całuje się ze mną na scenie i nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to że potem w drugiej scenie jest jak jakaś fanka całuje go w usta.CO KURWA?!
Obejrzałam filmik chyba z 10 razy żeby się upewnić bo nadal nie mogłam w to uwierzyć. Popatrzyłam na siedzącego naprzeciwko Wiktora wpatrzonego w telefon i miałam ochotę mu wyjebac z liścia, dosłownie nie potrafiłam opanować emocji.
-Wiktor- Powiedziałam wstając z kanapy.
-Tak słońce?.- Zapytał nie spoglądając na mnie.
-Popatrz na mnie.- Powiedziałam na co ten przeniósł na mnie swój zdezorientowany wzrok.
-Ri, wszystko dobrze?.- Zapytał Lanek.
-Co. to. kurwa. jest.- Powiedziałam wkurzona pokazując Wiktorowi filmik.
-J-ja...- Zaczął ale mu przerwałam.
-No i na chuj ci była ta piosenka skoro 5 minut później robiłeś jakąś fankę!.- Powiedziałam załamanym donośnym głosem po czym wkurzona rzuciłam telefonem i szybko wyszłam ze studia.
miałam wstawić wam wczoraj rozdział ale całą noc nie było mnie w domu i w sumie to niezła beka bo praktycznie nic nie pamietam🥳🥳🥳
CZYTASZ
MŁODA ROCKSTAR 0.2 {kinny zimmer x reader}
Teen FictionDRUGA CZĘŚĆ KSIĄŻKI „MŁODY HARCERZ" ❕‼️