Κεφάλαιο 21ο

306 29 10
                                    

<<Θεέ μου, πως κατάφερες να βγεις ζωντανή από κει μέσα;>> με ρωτάει χαμηλόφωνα η Νιόβη, όσο μου κάνει ελαφρύ μασάζ στην παλάμη μου. Νομίζω προσπαθεί να διώξει το φόβο που ένιωσα , δίνοντάς μου θετικότερα συναισθήματα, όμως δεν την παρακολουθώ. Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ, νιώθω τόσο κουρασμένη.

<<Τι εννοείς; >> ρωτάω μπερδεμένη. <<Δεν έγινε στ' αλήθεια Νιόβη. Όραμα είδα.>> ψελλίζω με κόπο. Είναι τόσο παράξενο να χρησιμοποιώ την λέξη "όραμα" για να περιγράψω αυτό που έζησα.

<<Αλκυόνη, οι σφυγμοί σου και η καρδιά σου ήταν πολύ υψηλοί.>> μου λέει χωρίς να πάρει τα μάτια της από την παλάμη μου. 

<<Θα μπορούσε να την είχε αφήσει η καρδιά της Ιώ, γιατί δεν με φώναξες;>> μάλωσε μετά από λίγο την Ιώ που καθόταν δίπλα μου στο κρεβάτι.

Ακουμπούσα την πλάτη μου στο στήθος της όσο εκείνη με είχε αγκαλιά, η Νιόβη χάιδευε με κυκλικές κινήσεις τα χέρια μου όσο μου μετέδιδε συναισθήματα χαλάρωσης. Η Ηλέκτρα μαζί με το μικρό κορίτσι βρισκόντουσαν επίσης πάνω στο κρεβάτι μου κοιτάζοντάς με όπως κάποιον άρρωστο. Με οίκτο. 

Βρισκόντουσαν όλες δίπλα μου. Δεν ήξερα τι σημαίνει αυτό. Με νοιάζονται ή περιμένουν απλώς να τους διηγηθώ τι μου συνέβη.

<<Ήθελα να δει τι θα της συμβεί. Οτιδήποτε κι αν της λέγαμε εμείς δε θα μας πίστευε. Τέλος πάντων, είναι μαζί μας τώρα κι αυτό είναι σημαντικό.>> της απαντά εξίσου χαμηλόφωνα η Ιώ.

<<Έπρεπε να με φωνάξεις.>> επιμένει μαλακά η Νιόβη χωρίς να παίρνει τα μάτια της από τα χέρια μου.

Οι κινήσεις της ακολουθούσαν μια επανάληψη και έδειχνε να ήξερε τι κάνει. Το χάρισμα της Νιόβης ήταν αξιοθαύμαστο. Είχε καταφέρει να το ανάγει σε θεραπευτικές ιδιότητες. Εφ' όσον μπορούσε να νιώσει τα συναισθήματα σου, οποιαδήποτε ήταν αυτά, μπορούσε επίσης να τα "γιατρέψει". Θυμήθηκα την πρώτη φορά που με προέτρεψε να σηκωθώ να ουρήσω όταν εκείνος με είχε χτυπήσει μέχρι τελικής πτώσης. Σίγουρα ήξερε τί έκανε.

Αν μπορούσα να χαμογελάσω θα το έκανα, όμως ένιωθα τόσο αδύναμη. Όλη η ενεργεία που είχε χρησιμοποιήσει στο όραμα, μαζί με τα έντονα συναισθήματα, είχαν υποχωρήσει αφήνοντας με άδεια.

Γι'αυτό μάλωσε την Ιώ. Αν βρισκόταν εδώ θα μπορούσε να είχε καταλαγιάσει το αίσθημα του φόβου και του πανικού. Δεν θα με άφηνε έρμαιο των συναισθημάτων μου. Σίγουρα αν ήμουν πιο ήρεμη θα λειτουργούσα με μεγαλύτερη σοφία. 

Ο κήπος των καταραμένων λουλουδιών.Where stories live. Discover now