üç, gri çocuk

650 100 124
                                    

üçüncü bölüm

Beomgyu önüne geçen kişi yüzünden kaşlarını çatmıştı. Kaşlarını çatmaması imkansızdı, kız kardeşi önünde durmuş ve elini ona uzatmıştı.

"Öncelik benim olmalı kardeşim." Beomgyu istemeye istemeye kardeşinin elini tutarak dans etmeleri için oluşturulan yuvarlağın ortasına yürüdü.

"Bunun için azarlanacaksın abla." kız omuz silkip ellerini kendisinden uzun olan kardeşinin omuzlarına yerleştirdi.

"Birinin beni dansa kaldırmasını beklemeyi istemiyorum ayrıca beklediğim kişi de etrafta yok." beomgyu ellerini boşlukta sallandırmayı bırakıp kardeşinin beline yerleştirdi.

Hafif müzik ile oldukları yerde sallanmaya başladılar yavaş yavaş artan çift sayısıyla müzikte hareketlenmeye başlamıştı. Beomgyu gözlerini etrafta gezdirip çiftlere baktı.

Az önceki gri saçlı tekrar gözlerine ilişti. Kendi boylarında, uzun kıvırcık saçlı bir kızla dans ediyordu. Esmer tenli kadın ona bir şeyler anlatıyor o da gülüyordu. Beomgyu çocuğun gülüşünü beğenmeden edemedi.

Bu sırada görüş açısına giren başka bir çift yüzünden odağını kaybetmişti. Ablası ise alttan alttan ona bakıyordu.

"Kime bakıyorsun böyle, sabahtan beri kendi kendime konuşuyorum." Beomgyu omuzlarını düşürüp ablasına gözlerini devirdi. Tam olarak ablasıyla tartışacağı sırada yanlarına gelen çiftle sözü başlamadan bitmişti.

Hyungu kendisi gibi büyücü olan bir kadınla dans ediyordu. Hyunguna beni kurtar bakışları atmaya başlamıştı şimdi de.

Neyseki eş değiştirme zamanı gelmişti. Soobin öne atılıp karşısındaki kızdan önce Beomgyu'yu tutmuştu. Kıza gülüp Beomgyuyla dansa başlamıştı.

Ablasıysa diğer kızla bi süre boş boş bakışmış sonra kızın elini uzatmasıyla dansa devam etmişlerdi.

"Nasılsın prensim, eğleniyor gibisin." Alayla söylemişti Soobin. Beomgyu duysun diye de kulağına fısıldıyordu.

Beomgyu tavrını belli edercesine nefesini dışarı verdi, "Sorma hyung, ablamla dans ederken bayağı eğlendim."

Büyücüsü ile prens Beomgyu dans etmeye devam ederken hareketlenmiş ve etrafta dönen diğer çiftlere katılmışlardı.

Beomgyu etrafa bakmadan edemiyordu. Gri saçlıyı yeniden görmek istiyordu. "Gözlerin kimi arıyor sabahtan beri." Soobin'in kurduğu cümle üzerine Beomgyu gözlerini etraftan çekti.

"Hyung, bir çocuk gördüm gri saçları vardı. İlk kez gri saçlı birini gördüm." Beomgyu bütün heyecanını yansıtarak konuşuyordu.

Onlar konuşurken yeniden çiftler değişmeye başlamıştı bile. Soobin kendini Beomgyudan çekip yanında onun için bekleyen kıza ilerledi.

Küçük olan kollarını serbest bıraktığı sırada arkasından biri elini tutmuş ve onu kendine döndürmüştü.

"Dans edebilir miyiz?" Beomgyu gri saçlıyı gördüğü için donup kalmıştı. Yakından daha iyi duruyordu. Sadece kafasını sallamakla yetinip elinin birini karşısındakinin omzuna atıp diğerini de çocuğun elinin arasında bıraktı.

crown | taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin