dört, seçilen krallık

628 101 79
                                    

dördüncü bölüm

Soobin kendini prensinin elinden kurtarıp ne olduğunu anlamaya çalıştı. Telaş halinde olan veliaht prens etrafa bakıyordu. Kimsenin olmadığından emin olduktan sonra hyunguna yaklaştı.

Sessizce fısıldadı, yerin kulağı olduğuna inananlardandı Beomgyu. "Hyung gözlerim acıyor, bulanık görmeye başladım."

Soobin karşısındaki çocuk konuştukça geriliyordu. Bu sefer de o etrafa bakmak durumunda kalmıştı. Elini annesinin ona verdiği kolyeye attı. Ne zaman stres altında olsa bunu yapma eğilimi gösteriyordu.

Kendini sakinleştirip prensinin yanaklarını avuçlarına aldı. Gözlerine dikkatlice bakmaya başladı. Beomgyu, gözlerini büyücüsü bakabilsin diye zar zor açık tutuyordu.

İrislerinin kenarları mora dönmüştü. Saflık büyüsü yüzünden olmuş olmalıydı. Hemen kitabını çıkartıp sayfaları karıştırdı. Notları arasında annesinin ona yazdırdığı büyüyü buldu.

Fısıldar biçimde büyüyü okuduğunda kolyesi parlamaya başlamıştı. Zor bi büyüydü yine de idare etmeliydi. Bir süre sonra Beomgyu acısından kurtulmuş ve rahat bir nefes alabilmişti.

Örtme ve iyleştirme büyüsünü aynı anda yapmıştı Soobin. Gerçekten çok yetenekli bir büyücüydü. Beomgyu hızla öne atılıp hyunguna sarıldı.

Sarılma sırasında kendilerini izleyen bir çift gri gözden habersizdiler. Taehyun konuşmanın bir kısmını duymuştu. Beomgyu'nun neden gözleri acıyordu, daha önemlisi büyücüsü ne büyüsü yapmıştı?

Beomgyu kafasını kaldırıp etrafa baktığında görüş açısına giren kuzey prensi, hyungundan ayrılmasına sebep oldu.

"Taehyun." Beomgyu'nun kendine adıyla hitap etmesiyle gülümseyen çocuk elini ensesine götürüp orayı örten saçları kaşıdı. Ne tepki vermeliydi?

Duymamış gibi davranmayı seçti Taehyun. "Birden gidince endişelenmiştim ama işinizi böldüm sanırım." Soobin, Taehyun'un ikisinin sarılmasını kastettiğini düşünmüştü bu yüzden kendini gülmekten alıkoyamamıştı.

"Hayır prens Taehyun hiçbir şeyi bölmediniz. prens Beomgyu benden bir ricada bulundu onu yerine getirince sevinip bana sarıldı." Soobin gerçekten detaylı ama hatalı bir açıklama yapmıştı.

Taehyun onun cümlesindeki anlamı anlamış ve buna göre hareket etmeye karar vermişti. "Ah, anladım. İyisin yani Beomgyu?" Taehyun da Beomgyu gibi ona resmi olmayan bir dilde konuştuğunda Beomgyu midesinin kasıldığını hissetti. Hoşuna gidiyordu, inkar edemezdi.

"Hadi gidelim prenslerim birazdan taç takma seromonisi başlayacak." Genç büyücü iki prensin birbirine bakma anını bozmuş ve onları sarayın içine yönlendirmişti.

Beomgyu Taehyun'un yanına gidip onunla konuşmaya başlamıştı. Soobin arkadan arkadaşının ne kadar heyecanlı olduğuna baktı.

Uzun zamandır onu böylesine konuşkan ve mutlu görmemişti. İçten içe gri saçlı prense teşekkür ediyordu Soobin.

Herkesin beklediği kişi içeriye Taehyunla girdiğinde sessiz bir gürültü oluştu. Çoktan hangi krallığı seçtiği belli diyorlardı.

"Prensim biz de sizi bekliyorduk." Önünde eğilen iki hizmetliye baktı Beomgyu. "Kralımız sizinle konuşmak istiyor." Prens onları onaylayıp Taehyun'a tekrar veda etmek zorunda kalmıştı.

crown | taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin