ElisAltın; Bestim ile filim keyfi✌️@YeşimK
•2143 beğeni 10 yorum•
K; şöyle ortam>herşey
J; Canım kola çekti 🥤
H; Oda bile muq yaw
ÇınarAltın; Bende geliyorum🤓
↪️ ElisAltın; Gelme bize yetecek kadar var.
ÇınarAltın; Yemek yemeye değil sevgilime geliyorum.
↪️ ElisAltın; Sesi duydunuz mu kalbim kırıldı.💔
YeşimK; İkinize de yeterim ben.Erenpolat; Afiyet olsun civciv @ElisAltın
↪️ElisAltın; Teşekkürler💚*OğuzYılmaz bu gönderiyi beğendi*
-------------------------------------------------
Oğuz;
Elis, müsait misin?
Elis;
Müsaittim?
Oğuz;
Eren senin sevgilin mi?
Elis;
Hayır, ama onu seviyorum.
Oğuz;
Anladım, eğer rahatsız oluyorsan yazmam.
Elis;
Oh, hayır rahatsız olmuyorum
arkadaşız sonuçtaOğuz;
Evet, görüşürüz işim var benim👋Elis;
Görüşürüz 👋-------------------------------------------------
"Böyle oldu kanka işte."
"Ohaaa, ama sen Eren'i sevmiyorsun niye yalan söyledin?"
"Oğuzun bana karşı bir şey hissetiğini düşündüğüm için dedim, yoksa Eren'i sevmiyorum."
"He, he kanka Eren'i öpen de bendim zaten dimi?"
"Bak yeşim seni boğarım."
"Aaa kanka telefonun çalıyor."
Yeşim'in dediğine inanıp telefonuma baktım, çalmıyordu. Yalancı. Yeşime döndüğümde odanın kapısından sırıtarak bana bakıyordu.
"Yeşim buraya gel!" diye bağırdım oda küçük bir çığlık atıp kaçtı.
"Yeşim gel çabuk." diye seslendiğim de merdivenden hızlıca inmeye başlamıştı. Bende merdivenden hızla inerken annem bize bakıyordu. Yeşim annemin arkasına saklanmış bana bakıyordu.
"Çocuk musunuz siz kızım? Niye koşturuyorsunuz?" demişti annem. Haklıydı çocuk gibi koşturmuş'tuk.
"Anne yeşim beni kandırıyor." diyip annemin arkasındaki Yeşimi yakalamaya çalıştım.
"Aaah kanka bak orda kim var?" demiş arkamda kalan kısmı göstermişti.
Annem işim var diyerek çıkmış gitmişti.
"Bu sefer inanmam Yeşim." dedim ve sırtım. O sırada abim Yeşim'in arkasından sessiz bir şekilde gelmiş gözünü kapatmıştı.
Bende bu hallerine yüzümü buruşturup arkamı döndüm. Tam döndüm ki kafamı sert bir şeye çarptım. Kapı? Hemen ardından yanıma Eren geldi.
"Vay kapının burda işi ne?" dedim.
"Elis ne diyorsun asıl senin kapıyı görmeyip çarpmam komik." diyip güldü.
"Gülme ya." dedim.
"Acıdı mı?" demişti nazik ve meraklı çıkmıştı sesi.
"Eh biraz." demiştim. Ne birazı be kafam koptu.
"Buz koyalım." demişti ve dönüp mutfağa gitmişti. Mutfakta sandalyeyi çekip oturdum. Eren karşıma oturmuş buzu kafama koymuştu.
"O kadar acımadı abartmaya gerek yok." demiş kafamı geri çekmiştim.
"Bakayım." diyip çenemden tutmuştu, kalbim ağzımda atıyordu. Yüzü pürüzsüz saçı gözünün üstünde bitiyordu. Dudakları pembe, yanakları dışardan geldiği için kızarmıştı. Beyaz gömleği altında siyah şortu vardı. Buzu kafama koyduğunda irkilmiş'tim.
"Acıdı mı?" demişti yine sakin ve değerli hissettirecek bir sesi vardı Eren'in. Kafamı hayır anlamına sallamış'tım.
"Eee sen iyi misin?" demiştim Eren'in gözlerinin içine heyecanla bakarak.
"İyiyim, ya sen?"
Elimle kafamda tutuğu buzu göstererek konuştum "Eh iyi olmaya çalışıyorum işte." diyip güldüm.
"Yeter artık heralde." deyip buzu kafamdan alıp lavabonun yanına bıraktı.
"Aç mısın?" demiştim arkasından bakarken.
"Evet." demişti.
Önlükleri takmış beraber yemek yapmaya başlamıştık. Ne ara bu hâle geldiniz diye sormayın. Ben yapayım dedim ama Eren yardım etmek istedi. Yardım değil direk kendisi yapmaya başlamıştı. Unu açmaya çalışırken yüzüne doğru gelmişti onun bu hâline gülerken oda bana bakıp gülmüştü.
Ardından yüzünü yıkayıp geri gelmişti. Eren ile yemek yapmayı seviyordum. Aşırı rahat hissediyorum Erenle birlikteyken.
Yemeklerimizi yapıp ardından masayı hazırlamıştık. Yemek boyunca birbirimizi izlemiş tek bir kelime dahi etmemiştik açıkçası ortam beni geçmişti ama Eren yüzüme bakıp gülümsediğinde o hava birden dağılmıştı sanki.
Ben aşık mı oluyordum? Aşık olmak nasıl bir duygu biliyor muydum acaba? Aşık olunca içinde kelebekler uçuşur derler benim karnımda Erene bakınca gıdıklanmalar oluyor acaba bu ne demekti?
Acaba annemde babama karşı böyle şeyler hissetmiş miydi?
Ben Erene aşık mı olmuştum? Ya Eren doğru kişiyse ama ben aşkı, ne olduğunu bilmediğimden onu kırarsam?
♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧
Bu bölümüde bitirdik şükür.
Elisin sorularını cevaplayabilen varsa bekliyoruz
Sizce aşk bir çiçek olsa hangi çiçek olurdu?
Oy vermeyi ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Çilek | Instagram
RomanceSıradan hayatı olan çilek kadın, Onun hayatına giren çikolata adam. Ayrılmaz ikili olan çikolatalı çilek, bakalım bu ikiliyi birleştirebilcek mi?