Eren üçümüze kahve yapıp getirdi. Masada otururken oğuz söze başladı.
"Abin yok mu?"
"Evlendiği için balayında şu an" dedim.
"O da olsa harika olurdu ama yapacak birşey yok artık" dedi ve elindeki dosyaları masaya bıraktı.
"Şimdi anlatacaklarım size çok uçuk gelebilir. Sağlam dayanaklarım olmalıydı bu yüzden belgeler ile geldim ve abin yani çınar biliyor o olsaydı daha çabuk inanırdın" dedi oğuz.
"Neler oluyor anlat artık oğuz" dedi eren.
"Evet eren haklı anlat artık" dedim
"Öncelikle sana yazan anonim senin abin adı da osman" dedi oğuz.
Erenle şok olmuş birbirimize bakarken oğuz tekrar konuştu.
"Hatta diğer abinde benim, oğuz yılmaz." diyip önündeki dosyayı açtı oğuz.
Eren dosyayı alıp inceliyorken ben dona kalmıştım biri geçip karşına ben senin abinim derse ne yapardınız ki?
●Yazar'dan devamm●
"Şimdi şok oldun farkındayım her şeyi bastan anlatayım" dedi oğuz.
"Sen daha yok iken annem osmanı doğurdu maddi durumumuz kötü olduğu için iki çocuğa bakmak oldukça zordu kıt kanaat geçinirken annemin sana hamile olduğunu öğrendik. Annem seni doğurdu ancak bakamayacaklardı için içimizden birini evlat edinmeleri gerekiyordu. Ben o zaman 13 yaşındaydım osman 10 sen ise 1 yaşındaydın annemin sana seninde anneme ihtiyacın vardı bu yüzden osmanı vermeye karar verdiler zengin bir aileydi hayatı boyunca iyi yaşayacaktı o ailede melek teyze ve çınarın yani şuan ki ailen. Ama melek teyze hep kızı olsun istemiş ama çınardan sonra çocukları olmamış bu yüzden osmanı değil seni istediler. Annemde mecbur verdi sonra senin adını değiştirmişler elis yapmışlar. Elis hayatın güzeldi kıskanılacak kadar iyiydi hatta. Ardından osman seni bulmuş annen yani melek teyze ile buluşmuş annen'den para istemiş yoksa senin karşına gelip her şeyi anlatacakmış melek teyzeyi böyle tehtit etmiş. Zaman alıp giderken bu para artık osmana yetmemeye başlamış melek teyzemden yine para istemiş ama melek teyze artık vermeme kararı almış, osman bu duruma sinirlenip arabanın birkaç yerini bozmuş o günde isabet gibi yağmur yağmaya başlamış yağmurun da etkisi olcak ki melek teyze kontorlü kaybedip arabayı çarpmış" oğuz derin bir nefes alıp yutkundu gözleri dolmuştu anlatırken.
Elis'te destek almak ister gibi erenin elini tutmuştu erene dönüp baktığında "dosya doğru söylüyor" dedi ağlamamak için direniyordu elis.
"Sonra osman abine ulaşmış her şeyi anlatmış bende abinle oturup konuştum bazen cafeye gelip seni izlemek iyi hissettiriyordu kardeşimdin sonuçta güvende oldugunu bilmek istiyordum." dedi oğuz.
Elis bu son cümle karşısında ağlamaya başlamıştı.
"Osman ne istiyor elis'ten?" dedi Eren soğuk kanlı bir sesle."Hayatını" dedi oğuz.
"Buna izin veremeyiz elis güvende olacak dimi?" dedi eren
"İnan bana elimden gelen herşeyi yapıyorum eren" dedi oğuz.
"Şu an nerde peki?" dedi eren
"Şehir dışına gitmiş bende peşinden gittim o bizim kardeşimiz irem değil kendi hayatı var o elis altın diyorum ama anlamıyor" dedi oğuz.
"Peki" dedi elis "peki osman benim hayatımı istemeseydi sen karşıma gelip abinim diyecek miydin?" diye devam etti elis.
"Hayır, çünkü hayatını mahvetmek istemedim ama osman işin içine girince anlatmak zorunda kaldım" dedi oğuz.
O sırada elisin telfonu çaldı elis gitsek bir nefes alıp arayan kişiye baktı. Arayan kişi çınardı abisi...
○●○●○●○●○●○
Sizce neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Çilek | Instagram
RomanceSıradan hayatı olan çilek kadın, Onun hayatına giren çikolata adam. Ayrılmaz ikili olan çikolatalı çilek, bakalım bu ikiliyi birleştirebilcek mi?