~28~

101 73 78
                                    

Abim de gelmiş beraber yaşamaya başlamıştık. Evden ne zaman çıksam ya abimle ya da oğuzla çıkıyordum. Artık eren ile bile düzgünce oturup konuşamıyordum. Bu canımı iyice sıkmıştı. Sabah kalkıp yüzümü bile yıkamadan erenin kaldığı odaya gittim önce kapıyı tıkladım ardından erenin "gel" komutunu duyunca içeri girdim yatakta yatmış telefonunla bakıyordu hemen yanına gidip oturdum ve sabah öpücüğü verdim.

"Bugün mutluyuz heralde?" dedi eren.

"Aslında değilim abim ve oğuz sürekli benimleler senle hiç vakit geçiremiyoruz" dedim.

"Haklısın sevgilim abinler de senin güvende olmanı istiyorlar bende birşey diyemedim o yüzden" dedi eren.

"Bugün beraber dışarı çıksak olur mu?" dedim.

"Olur güzelim"

"O zaman abime ve oğuza söyliyim ben" dedim. Tam kalkarken eren kolumdan tutu dönüp baktığımda geri oturmam için yatağı pat patladı. Oturup erenin konuşmasını bekledim.

"Güzelim, oğuz da senin abin neden ona da abi demiyorsun?" dedi bu bekledigim bir şey değildi ama bunu söylediğimi fark etmemiştim bile.

"Eren inan bana bir anda ailenin aslında ailem olmadığını öğrensen sende ne yapacağını bilemezsin ayrıca bana bunca yıl abilik yapan kişi çınar, oğuz değil" dedim.

Eren elimi tutup konuşmaya başladı.

"Biliyorum güzelim ama sende biliyorsun osmanın bunca yıl sana yaklaşamamış olmasının sebebi oğuz yıllarca senin haberin olmadan seni korumuş" dedi eren.

"Biliyorum eren biliyorum ama benim içinde zor, peşimde biri var ve bu kişi benim öz abim, diğer öz abim bana yardım ediyor ama osman abi ile konuşup plan yapmadıklarını bilmiyorum,bilmiyoruz. Bu yüzden hemen güvenmemi bekleme benden" dedim.

"Nankörlük ediyorsun elis, o senin abin, düşmanın değil. Bence bir an önce kendine gelmen gerekiyor yoksa oğuzu da kaybedeceksin" dedi eren.

Hızla elimi elinden çekip ayağa kalktım.

"Ya sen nerden bileceksin? Sen hiç anneni kaybettin mi bunun acınını çektin mi? Peki ailen sandığın kişilerin aslında ailem olmadığının nasıl birşey olduğunu biliyor musun? Ben bu yaşıma kadar büyük bir yalanla büyüdüm sen hala bana nankörlük ediyorsun diyorsun eren! Asıl sen kendine gel o kişi benim abim olabilir ama diğer peşimde olan kişide benim abim ve bunca yıl onlar beraberdi şimdi de gelmiş karşıma hemen karşıma çıkıp senin abinin bana güven diyen birisine hemen güvenmemi bekleme!" dedim ve odadan hızlıca çıktım. Çıktığımda karşımda abimi ve oğuzu gördüm. Tam giderken abim durdurdu

"Ne oldu elis" dedi hicbir şey demedim ve oğuzun yüzüne baktım tek kelime dahi etmeden geçip gittim. Odama girdiğimde artık bulmadığımı fark ettim. Hemen telefonumu alıp üstüme düzgün birşeyler giyip evden koşarak çıktım. İyi gelecekti, temiz hava bana iyi gelecekti.

Oğuz'dan~

Elisi uyandırmak için odasına gittiğimde odasında olmadığını gördüm. Tam erene diyecekken içersen onların sesini duydum.

"Biliyorum güzelim ama sende biliyorsun osmanın bunca yıl sana yaklaşamamış olmasının sebebi oğuz yıllarca senin haberin olmadan seni korumuş" diyordu eren.

Sabah sabah bu konuyu nasıl açmışlardı?

Orda kapının önünde durup onları dinlemeye karar verdim sonuçta konu benimle ilgiliydi. O sırada bağrışları duyan çınar da yanıma gelmişti çınar içeri gireceğini söylemişti ama onu durdurmuştum.

"Oğuz içerde kardeşim kavga ediyor böyle burda bekleyemem" dedi çınar tam o sırada elis odadan çıktı abisine baktı ama hiçbir şey demedi. Ardından çınar elisi durdurdu ve ne olduğunu sordu ama elis çınara baktı sonra bana döndü ve hicbir şey demeden odasına gitti. Çınar hızla erenin odasına girerken bende elisin odasına girdiğinden elim oldum ve sonra ergenin odasına girdim.

Çınar ereni soru yağmuruna tutmuştu. Erenin iki yakasından tutan çınar sinirle konuştu.

"Ne yaptın lan kardeşime?"

"Eee yeter be kardeşim kardeşim diyip duruyorsun sanki gerçekten kardeşin!" diye bağırdı eren.

"Kardeşim tabi lan, öz olmasa bile bunca yıl ben yanındaydım. Şimdi gerçek abisini biliyor olsa bile onu bırakıp gitmeyeceğimi çok iyi bilir çünkü ben ona ve anneme bir söz verdim. Kardeşimi ne pahasına olursa olsun koruyacağım!" diye bağırdı çınar.

Ve birden aşağı ki kapının kapanma sesi duyuldu üçümüz birden odanın kapısına döndük. Ben hızlıca kapıyı açıp aşağı koştum aşağı ki kapıyı açtığımda çok'tan dışarı çıkmış olan ve sokaktan tamda az önce gözden kaybolan elisi gördüm. Diğer ikili aşağı geldiğinde elerini saçlarıma geçirdim ve saçlarımı yolmak istercesine çektim.

"Elis..dışarı cıkmış" dedim.

"Belki iyi gelir tek gezmek" dedi eren.

"Senin amacın ne lan kardeşimi seviyorsun diye birşey demiyorum ama onun peşinde osman varken dışarsı güvenli değil" dedi çınar.

Ben,eren ve çınar hep birlikte elisi ararken çınarın karısı yeşim de bize katılmıştı. Elisi bizden daha iyi bilen tek kişiydi yeşim. O sırada kanımızı donduracak bir şey oldu. Benim telefonumdan bir arama geldi, osman.

□■□■□■□■□■□■□■□

Helooo nasılsınız bakalım????

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.









Çikolatalı Çilek | Instagram Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin