Elis'ten~
3 haftadır balayı yapmış ardından hazırlanıp geri dönmüştük. 2 gündür evimiz için eşyalar alıp bakıyorduk. Herşey harika gidiyordu evimizin tüm eşyalarını alıp bitirmiştik. Sadece birkaç alışveriş yapmamız gerekiyordu. İlk önce mutfağı ve yatak odamızı halletmiştik. Yatak odamızda en sevdiğim detay odamızın büyük olması ve bir giyinme kısmı olması aşırı güzeldi.
"Aşkım aşırı yoruldum ben" dedim yere oturarak.
"Bende çok yoruldum ama herşey bitti ve çok güzel oldu" dedi.
"Evet en sevdiğim şeyden biri yatak odamızdaki giyinme kısmı" dedim.
"Evet ya cidden çok hoş orası birde şey diyorum aşkım oturma odası geniş bir balkona açılıyor ya arasına bir masa atalım diyorum arada çıkar kahvemizi içerken sohbet ederiz" dedi.
"Ayy fikrine bayıldım kesinlikle yapalım ama önce yemek yiyelim çok açım" dedim.
"O zaman kalk bakalım minik civcivim üstünü değiştir markete gidelim beraber yemek yaparız akşama da bir filim patlatırız efsane olur" dedi.
Hemen kalktım ve sıkıca sarıldım "Çok ama çok iyi plan ben gideyim üstümü değiştireyim sende değiştir heryer'in toz olmuş" dedim. Kafasıyla onay verdim elimi tutu ve yukarı odamıza çıktık üstümüzü değiştirdikten sonra yüzümü yıkadım ve parfüm sıktım kötü kokmak istemezdim. Ardından telefonumu, cüzdanımı alıp aşağı indim.
"Aşkım nasıl olmuşum?" dedim.
"Çok güzel olmuşsun bebeğim, kıyafetlerimiz çok güzel dimi?" dedi.
"Evet aşkım böyle giyinelim çok hoş duruyor" dedim.
"Tamam bebeğim hadi çıkalım" dedi.
"Tamam" dedim.
Arabamıza bindik bu sefer minik kırmızı arabamızı ben sürdüm. Markete girip bir sepet aldık ama daha ne yapacağımızı konuşmamıştık.
"Ee yakışıklı eşim akşam yemeğinde ne yapıyoruz?" dedim.
Bana yaklaşarak dudağımdan öptü "güzelim senin ağzından bunları duymak ne kadar güzel bilemezsin ama şu an aklımı karıştırdın ne yapacağımızı unuttum!" dedi.
Güldüm ve telefonumu çıkarıp ne yapmışız diye baktım ne yapabilceğimize baktım. Eren de telefonuma eğilip baktı.
"Bence mantarlı tavuk sote yapalım" dedi eren.
"Ayy iyi fikir bak ağzım sulandı şu an" dedim.
"Ee hadi o zaman alalım malzemeleri alalım" dedi ben gereken malzemeleri listesinden bakarken erene söylüyorum o da sepete atıyordu.
"Artı olarak çikolata ve kahve alalım ne zamandır kahve içmiyoruz" dedim.
"Tamam bebeğim" dedi.
Malzemelerin hepsini aldıktan sonra kasaya gittik ve ben poşetlerken eren de parayı ödedi. Aldıklarımız 2 poşet olmuştu. Marketten çıkıp poşetleri minik kırımızı arabamızın arkasına koyup arabaya bindik.
Bu sefer eren arabayı sürerken aramızda sessizlik vardı.
"Güzelim birşey sorucam" dedi.
"Dinliyorum" dedim.
"Çocuğumuz olursa adına ne koymak istersin?" dedi.
"Hımm bilmem erkek olursa belki enis olabilir hem ikimizin isimlerinden oluyor kız olursa da çilek olabilir. Ne dersin bizi birleştiren çikolatalı çilek kızımız olursa adını çilek koyalım mı?" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Çilek | Instagram
RomansaSıradan hayatı olan çilek kadın, Onun hayatına giren çikolata adam. Ayrılmaz ikili olan çikolatalı çilek, bakalım bu ikiliyi birleştirebilcek mi?