~21~

112 70 70
                                    

Bu bölümü Pinhani- Ne Güzel Güldün dinleyerek yazdım. Pinhani işini en güzel yapanlardan bence

♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧

"Elis ben çok beğenmedim bu gelinliği" dedi yeşim gelinlikle kendi etrafında dönüp.

Evet, yeşim için gelinlik bakmaya gelmiştik. Abim, ben ve eren. Hep beraber yeşim'in gelinlik beğenmesini bekliyorduk.

"Bence de aşkım zaten sanki biraz açık gibi" dedi abim.

"Bende beğenmedim zaten çınar!" diyip kabine tekrar girdi yeşim.

Yedi, tam yedi tane gelinlik denemiş hiç birini beğenmemişti, bir türlü seçemiyordu. En sonunda kabinden çıktığında üstündeki gelinlik çok güzel ve hoş duruyordu. Göğsün'den göbeğine kadar inen dekoltesi, hafif parıltılı taşları ile mükemmeldi.

Hızla yerimden kalkıp yeşim'in yanına gittim.

"Kanka efsane olmuşsun" dedim.

"Gerçekten mi, siz ne düşünüyorsunuz?" diyerek çınar ve erene dönmüştü.

"Bence çok güzel yenge" dedi eren.

"Aşkım sana her şey yakışır, bence çok güzel bu, bunu alalım" dedi abim.

"Bende çok beğendim, tamam o halde bunu alıyoruz" dedi yeşim ordaki çalışan kadına dönerek.

Gelinliği aldıktan sonra birde ayakkabı vardı. Ayakkabıyı da seçtikten sonra söz için birşeyler baktık. Sonra abime de damatlık baktık. Onu da aldıktan sonra bende kendime birşeyler baktım. Herşeyi aldıktan eve geçmiştik. Abim yeşim ile biraz daha vakit geçirecekti bense eve gelmiş evde öylece oturmuş mutfaktan aldığım cipsi açıp salondaki koltuğa attım kendimi, o sırada salonu telefonumun sesi doldurdu.

0534****;
Ne kadar da mutlusunuz
Ne yazık ki uzun sürmeyecek

Elis;
Ergen falan mısın?

0534****;
Ne alaka?

Elis;
Öyle konuşuyorsun tam da
o yüzden.
Ayrıca sana ne benim, bizim mutluluğumuz'dan
Sapık falan mısın?

0534****;
Sapık değilim elis.
Sadece olacakları söylüyorum.
Abin ve bestin evleniyor ne mutlu sana!

Elis;
Bunu nerden biliyorsun?
Kimse bilmiyor, sen sapık gibi
bizi mi izliyorsun?

0534****;
Sizi izlediğim doğru ama sapık olduğum kısım yanlış.
Sadece düğünde dikkat edin diyorum şunun sırasında çok az kaldı kaldı.

Elis;
Pisliksin, bizden uzak dur!

Elis çevrim dışı

0534****;
Ah, tabiki hayır.
-Bu mesaj iletilemedi-

0534****;
Cidden mi, engeledin mi yani?
-Bu mesaj iletilemedi-

0534****;
Peki, öyle olsun. Kendine dikkat et güzelim.

0534**** çevrim dışı

-------------------------------------------------

Tüm bu olanları düşünürken inşallah düğün sırasında birşey olmaz diye geçiriyordum içimden. O sırada abim geldi abime anlatmak ile anlatmamak arasında kalmıştım ne yapacağım şimdi? Anlatmaya karar verip yanıma oturunca her şeyi anlattım. Bir polis arkadaşına söyleyeceğini bu kişinin bulunacağını ve içimi rahat tutmam gerektiğini söyledi. Ama yeşim'e söylememi istemedi. Mecburen kabul ettim, en yakın arkadaşımın düğününü mahvedemez dim, olmazdı.

~

~~~~~~~~~~~~~~~

Görüşmek üzere👋👋

Çikolatalı Çilek | Instagram Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin