~30~

112 76 88
                                    

Eren ben ve oğuz ile birlikte o evi karış karış arıyorduk. Ne yapacağımızı bilmeden osmanı arıyorduk.

Arıyorduk'ta bulsak ne yapacaktık?

Bulsak bile elisin acısını çıkarabilcek miyiz?

Tüm bunlar beynimi kurcalarken elisi düşünmeden edemiyordum. Sahi benim tek varlığım elisti o olmazsa ne yapacaktım? Ne yapacaktık?

Yeşim'den~

Ambulansta gelirken ağlamamak için direniyordum. Ama elimden birşey de gelmiyordu. Elis ameliyata alındığında soğuk duvarlarla baş başa kalmıştım.

Elis benim tek arkadaşımdı. en değerlim, sırdaşım,tek dostumdu. O olmazsa ne yapacaktım?

Elis ameliyata girdiğinde soğuk duvarla sırtımı buluşturdum ve yere çökerek ağlamaya başladım.

Lütfen elise birşey olmasın, lütfen elisin ameliyatı iyi geçsin. Allahım nolur iyi olsun.

Dualarıma devam ederken sürekli ameliyathaneye birileri girip çıkıyordu. Her giren çıkana bakıyordum belki bir umut elis hakkında birşey öğrenebilirdim.

Nolur elis iyi ol,ben burdayım/biz burdayız.

Saatler geçmez bilmez iken ağlamaktan bir hal olmuştum lütfen iyi ol elis.

Eren'den~

O osmanı bulduğumuz gibi yaka paça çıkarmış ve eve götürmüştük, ne yapacağımıza öyle karar verecektik.

"Sen elisin sevgilisinin dimi?" dedi osman.

"Hâlâ öyle miyim, şüpheliyim" dedim.
Ona öyle davranmamalıydım. Böyle olacağını bilsem yapar mıydım? Seni sevdiğimi sadece korumak için yaptım nerden bilebilirdim böyle olacağını?

Yazar'dan~

Genç kız ölümle cebeleşirken abisi, oğuz ve eren birlikte osmanı bulmuş evlerine götürüyorlardı. Çilek kızın kalbi tam 2 kez durmuştu ama doktorlar hayata döndürmeyi başarmıştı. İşlerini hallettikten sonra eren hızla evden çıktı ve hastaneye koştu yeşimi yerde ağlarken görünce daha kötü oldu.

"Yeşim" dedi eren.

"Elis iyi mi, ne oldu?" dedi çikolata adam.

"Sen yaptın dimi? Senin suçun, elis senin yüzünden orda, hepsi ama hepsi senin suçun baştan sizin görüşmemeniz lazımdı" dedi yeşim.

Çikolata adam birşey diyemedi, haklıydı çünkü yeşim. Birşey yapamadı ve yaşların yüzünden düşmesine izin verdi.

Aradan 2 saat geçmişti ama ne doktorlar ne de hemşireler birşey diyordu. Ameliyathaneye giren çıkan çok oluyordu ama hiçbiri tek bir kelime dahi etmiyordu hepsi sözleşmiş gibiydi.

Hepsi hastaneye gelmişti, ama hiçbirinin ağzını bıçak açmıyordu. Hepsi ağlıyordu, ağlamaktan helak olmuştu yeşim aynı zamanda oğuz da öyleydi çınar ağlamayı bırakın hareket dahi etmiyordu. Soru sorulsa bile cevap verilmiyordu ama kimse konuşmuyordu da zaten.

Hemşire sonunda ameliyathaneden çıktı eldivenlerini çıkarıp çöp kutusuna atarken yeşim koştu hemşirenin yanına

"Hemşire bey arkadaşım nasıl iyi dimi?" dedi yeşim

"Benim birşey demem doğru olmaz hanımefendi doktor sizi bilgilendirir" dedi ve geçip gitti, öylece.

"Ya sıçayım birşey söylemek bu kadar zor olmamalı ya" dedi eren.

"Sakin olun elis güçlü kızdır iyi olacaktır" dedi çınar.

"Umarım iyi olur,umarım" dedi oğuz.

Bu sefer ameliyathaneden bir sürü hemşire çıkınca eren koştu ve hemen sorular sormaya başladı.

"Elis nasıl iyi dimi? Ameliyattı nasıl geçti? Normal odaya alınacak mı?"

"Beyfendi öncelikle sakin olun, hastamız gayet iyi 2 kere kalbi durdu ama iyi normal odaya birazdan alınır" dedi doktor.

Hepsi rahatlamıştı derin bir nefes aldılar.

"Peki ne zaman görebiliriz?" dedi çınar.

"1,5 saate görebilirsiniz" dedi doktor

Çınar teşekkür etti ardından doktor gitti şimdi ise zor olan kalmıştı 1,5 saat beklemek...

●○●○●○●○●○●○●○●○●

Heloooooo artık döndüm diyebiliriz bu hafta 3 sınavım var onları haletik mi bitiyor.

Umarım seversiniz oy ve yorum atmayı unutmayın☆





Çikolatalı Çilek | Instagram Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin