Elis'ten~~~
Öğrendiğim şeyler sonrası şok geçirmiştim, yıllardır ailem diye bildiğim kişiler aslında ailem değilmiş. Yıllardır büyük bir yalanla yaşamıştım. Oğuzun abim olduğunu öğrendiğimde hem sevinmiş hem üzülmüştüm artık 2 tane abim vardı ama yinede yıllardır abim olmayan birine abi dediğim için üzülmüştüm. Ardından öğrendiğim osman abim. O oğuz abim gibi değildi benim peşimdeydi ve hayatımı istiyordu, beni yok etmek istiyordu.
Artık oğuz abim, eren ve ben birlikte yaşıyorduk. Abimle konuştuğumda Her şeyi öğrendiğimi söyledim. Anlatmadığı için üzgün olduğunu falan söylemişti yolla çıkmışlardı.
Yazar'dan~
"Aşkım ben biraz hava alıcam haberin olsun" dedi çilek kadın. Neler yaşamıştı şu iki günde, doğru sandığı yalanlar, yaşadığı hayat, abisinin hayatını elinden almış olduğu......
Cafeden çıkıp yürümeye başladı çilek kadın. Yanlızdı,çaresizdi. Tek doğru olarak bildiği şey sevdiği adamın aşkıydı. Bu kısa zamanda kendini unutmuştu çilek kadın. Annesinin ölümü onu derinden sarsarken aslında annesinin annesi olmadığını öğrenmesi de üzmüştü ama elise annelik yapan kişiydi melek, Melek hatun. Yıllar önce bir kız çocuğu olamayacağını öğrenen melek altın yıkılmıştı. Ama sonra karşısına düşürdüğü cüzdanını veren elisin annesi ile karşılaşmıştı.
flashbac 23 yıl önce
----------------------Melek Altın'dan~
Metin, kocam ile yıllardır bir kız çocuğu istiyorduk. Metinin en büyük hayalinden biriydi kız çocuğumuzun olması. Ne yazık ki bir şirkete çalışırken kazaya neden gitti ve öldü...
Hem kocamın ölümüne yas tutarken bir yandan da oğluma, çınarıma bakmalıydım.
Siz bilir misiniz? Bu yola baş koyduğunuz her şeyiniz olan kocanızı,hayat yoldaşınızı kaybetmeksizin acısını? Ya da koskaca dünyada küçücük oğlunuzla tek kalmayı? Ben bilirim işte en derinden yaşadım çünkü.
Neyseki maddi manevi bir sıkıntı çekmemiştim zengin bir ailenin tek kız çoçuğuydum çünkü.
Bir gün kocamın mezarlığından dönerken cüzdanımı yere düşürdüm tam eğilecek iken bir kadın verdi cüzdanımı cüzdanımı alıp kadının yüzüne baktığımda babamın evinde temizlikçi olarak çalışan kadını gördüm. Kocası içki dışında birşey bilmiyordu 3 çocuğu olduğu halde birine dahi bakmıyordu. Bu kadın hem çalışıyor hemde çocuklarına bakıyordu. Sonra kucağında olan küçük çocuğa baktım daha kundaktaydı o minik parlak gözleriyle gönlümü fet etmişti. O an karar verdim bu kızı ailesi de izin verirse sahip çıkıp iyi bir hayat yaşamasını sağlayacaktım.
Oldu da, gerçi ailesi ilk önce erkek çocuğu vermek istediler ama ısrarla kız çocuğunu istedim. Çünkü metini'mde kız çocuğu isterdi.
Ilk işim nüfusuma almak ve ona isim vermek oldu. Elis Altın.... güneş kadar parlak olan altın sarısı saçları mavi gözleri ile dünya güzeliydi.
Büyüttüm ikisinide, çınarı ve elis tek varlıklarım onlardı. Zaten bir anne ve babanın tek varlıkları değil miydi evlatları?
Yıllar boyunca sakladım elisin benim çocuğum olmadığını. Çınar'ın bu durumu olgunlukla karşılayacağını anladığım bir zaman anlatmıştım her şeyi. Canım oğlum, düşündüğümden de olgun karşılamıştı.
Her şeyim sizdiniz be çocuklar, orda sizinle birlikte olup kavgalarınızı izlemek o kadar çok isterdim ki...
Hele elisin, minik kızınım yaptığı o çikolatalı çileklerden ya da mükkemel ötesi kahvesinden içmeyi/yemeği o kadar çok isterdim ki.
Hayat bu işte,yapmam dediginiz ne varsa yapıyorsunuz, olmaz dediginiz herşey oluyor. Keşke size bir kez daha olsun sarsılabilseydim. Sizi çok ama çok ama çok özledim yavrularım. Size bunları söyleyemem belki ama hissedersiniz belki hım?
Sen elis; minik kızım, nolur her zamanki o saflığını çocuksu ruhunu kaybetme, Sen oğlum, olgun oğlum. Her zaman o babanın yerini doldurmaya çalıştığını biliyorum. Sende canım oğlum o iradeni, kendine has sevgini içinde hala bir yerde olan çocuk ruhunu kaybetme. Elis için o çocuk ruhunu kaybetmesin biliyorum.
Hayat benden çok şeyimi aldı ama her şeyim olan sizi verdi. Sizi cennetten izliyor olacağım güzel çocuklarım.
♡♡♡♡♡♡♡♡
Melek hatunu çok özledim..
Okul nasıl gidiyor? benim sınıfım çok garip.
Diğer bölümde görüşmek üzere👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Çilek | Instagram
RomanceSıradan hayatı olan çilek kadın, Onun hayatına giren çikolata adam. Ayrılmaz ikili olan çikolatalı çilek, bakalım bu ikiliyi birleştirebilcek mi?