-Rohadj meg a picsába!-üvöltött Jimin után apja miközben a napi második adagját húzta le. A fiú felrohant magára csapta az ajtót és zokogni kezdett.
Csak egy mocskos buzi vagy! Ajaj ne hogy azt hidd,hogy pont a suli legmenőbb sráca beléd fog szeretni mikor heteró! Csak sajnáltatod magad a pofádon lévő verésnyomokkal!-csengtek füleiben a szavak,amiket az iskolában dobálnak oda neki. A suli legmenőbb sráca heteró,anyja-apja utálja,mert meleg. Mindenki utálja, mindenkit utálnak aki odamegy hozzá,és egy pár kedves szót szól oda neki. Jól esnek neki ezek a "bókok" de amennyi rosszat kapott,nem lehet pótolni egy kevéske jóval. Egyetlen barátja van,aki körülbelül a világ másik felén lakik.
________________________________
Reggel 5:30. Jimin ilyenkor szokott kelni, hogy mindenképpen elkerülje másnapos apját és utálkozó anyját. Mint várta ez sem sikerült neki. Édesanyja győlölköző pillantásokkal ajándékozta meg,méghozzá "ajándékképpen" minden előjel nélkül pofoncsapta. Törtenetünk főszereplője,könnyes szemmel megivott egy pohár vizet,felkapta a szendvicsét amit tegnap este gyorsan megcsinált és elindult az iskolába.
Lehajtott fejjel sétált végig a folyosón, mikor egy izmos test ütközött aranyos arcának. Jimin ez Min Yoongi -suttogta neki a belső hangja.
-Nézz már előre buzi-vágta hozzá ezeket az igazán nem kedves szavakat.-B-bocsánat Yoongi..-esedezett bocsánatkérésért Jimin. Yoongi csak rácsapott a fiú fejére,és visszament a haverokhoz.
Az imént bántott fiú elkullogott mosdóba, elvégezte amit kellett és csengetésre be is ért a terembe. Leült a helyére és rajzolni kezdett,míg a tanár nem érkezett meg. Hirtelen hangos nevetés töltötte meg a termet,aki csak is Yoongi lehetett. Próbálta kiszűrni,hogy mi lehet ilyen vicces de nem tudta. Az unalmas matek kémia biosz kombó után jött Jimin legutáltabb órája,a testnevelés. Utál levetkőzni az osztálytársai előtt hiszen az egész teste lila-zöld-kék színjátékban virít. Szokásosan megkapta a kiröhögést,a vézna kis teste miatt. A fiú szinte már meg sem hallotta, de rosszulesett neki hogy nincs olyan kockahasa mint a többieknek.
Tesi után visszament a terembe,ahol még senki sem volt. Ezt az alkalmat kihasználva gyorsan bepokolta cuccát és elindult hazafelé. Útközben találkozott egy kislánnyal akit valószínüleg kinthagytak a szülei,mert nem mehetett be a dohányboltba. Szegényke nagyon szomorú volt,ezért a fiú odament hozzá és átölelte. Hatalmas hiba volt. Két szülő helyett Yoongi és Jungkook jött ki a boltból és Jungkook úgy megalázta Jimint,hogy az egész utca rajta nevetett. De a lány továbbra sem engedte el a fiút,hanem fölkapaszkodott a nyakába és odasúgott neki valamit.
-Kérlek vigyél magadhoz..-zokogta a kislány. Mit volt mit tenni Jimin felállt a földről és hazasietett újdonsült pajtásával. Látszott Jungkookon,hogy a húga volt az a lány,de nem különösebben érdekelte,hogy a fiú elvitte. Jimin és Kook anyja nagyon jóban voltak ezért bízott az anya egy majdnem,teljesen ismeretlen fiúban. A szülei szerencsére nem voltak otthon és nem tudták leszedni a fejét a lány miatt.
-Mi neved kislány?-kérdezte halkan hogy ne ijessze meg a kicsit.-Rosé..-felelt halkan a lány úgy,hogy Jimin épphogy meghallotta. Gyönyörű neve van-gondolta magában.
-Valaki bántott?-nem mert többet kérdezni, mert látta hogy Rosé össze van törve. Pár percig nem kapott választ de mikor a kislány megszólalt hallatszott a hangján, hogy nincs minden rendben.
-M-még régebben a m-menta hajú b-bácsival voltam,mert Jungkookie nem tudott vigyázni rám,a menta h-hajú apukája l-lekiabákta a bácsit és megverte,engem meg k-kilökött a lakásból..-mondta zokogva a lány. Ezek szerint Yoongit is verik? Nem,lehetetlen. Nem látszik rajta.-fogalmazódott meg benne e kérdés és a válasz.
-Shh semmi baj nincs..-a fiú nem bírta tovább a kislányt az ölébe ültette és úgy próbálta nyugtatni. Nem lehet több 6 évesnél és már így bánnak vele..-gondolta majd elaltatta a lányt.
YOU ARE READING
Titok kell hogy maradjon ||YoonMin||(+18)
RomancePark Jimin mindenkinek azt mondja, hogy borzalmas élete van. Pedig egyáltalán nem. Jó, igen, a kilencedik, tizedik és tizenegyedik iskolaévéről ne beszéljünk. Őszintén, ki ne vágyna arra, hogy élete szerelme titokban belészeressen, és ezt mind a g...