6 ay sonra...
oohsehun,hi_sseulgi ve 2817 kişi beğendi
pcyxxl 'I love you' by Billie Eilish cover on Youtube 🔝
42 yorumun tümünü göster
oohsehun 🔥
hi_sseulgi wow
kimjongbutdaeone Bu cover beni götümden bıçakladıTelefonun ekranını kapatıp derin bir nefes aldı.3 ay önce Sehun'un zoruyla bir Youtube hesabı açmış ve kafasına estikçe cover videoları yüklemeye başlamıştı.İzlenmelerle ya da abonelerle ilgilenmiyordu.Kafası biraz olsun dağılsın diye şarkı söylüyordu sadece.
O geceden sonra gerçekten de çıkmıştı Baekhyun'un hayatından. Zaten fakülteleri farklı olduğu için okulda görmek zorunda kalmıyordu.Arkadaşlarına her şeyi anlatmış ve bundan sonra ikisini aynı ortama sokmamaları konusunda uyarmıştı.Sehun zaten Baekhyun'a çok öfkelenmişti ve böyle bir şeyi bu saatten sonra Chanyeol istese de yapmazdı.Jongin ve Jongdae ise Sehun kadar olmasa da Baekhyun'a kızgınlardı.Sonuç olarak istediği olmuştu.Son 6 ayda onu doğru düzgün görmemişti.
"Yuh şimdiden 3000 kişi izledi!"
Sooyoung elinde telefonla kantine giriş yaptığında hemen arkasından sevgilisi de girmişti.
"Hyung,günün birinde ünlü olursan bizi unutmazsın diye umuyorum."
Gülüp omuz silkti.
"Sen kimsin? Tanışıyor muyuz?"
Üçü kahkaha atarken Sooyoung şakadan yüzünü asan sevgilisinin yanağına öpücük bıraktı.
"Yalnız sesin kadar sahne kabiliyetinde çok iyiymiş."
Soğumaya yüz tutmuş karton bardaktaki kahvesinden bir yudum alıp anlamsızca karşısındaki çocuğa baktı.
"Yani her şarkıyı cidden yaşayarak söylüyorsun da, 'Seni seviyorum ve bunu istemiyorum' kısmında ağlaman çok gerçekçiydi."
Burukça gülümsedi.
"Sevgilim,ağlamadı ki orada.Sadece sağ gözünden bir yaş süzüldü o kadar.Ahahaha hemen ağladı diyorsun yok bayıldı ahah.."
Sooyoung tabiki bunun bir sahne şovu olmadığını biliyordu ama olayları bildiği için kendince konuyu geçiştirmişti.Sevgilisinin haberi yoktu,bu yüzden buna mecbur hissetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend Problems (Problems Texting Serisi-2)
Kurzgeschichtenpcyxxl: Sen de haklısın Ruhunu yitirdiyse eğer bir insan, dünyanın tamamını kazansa bile neye yarar? | | | Problems Texting Serisi-2 🌻 (Serinin kurguları arasında bir bağlantı yoktur 💝) #chanyeol etiketinde #1~ 220417-220428