Ep.44

437 45 13
                                    

*Az önceki mesajlaşmadan yaklaşık yarım saat sonra 1.30 suları

**Ayrıca şu an olaylar yaz döneminde geçiyor

pcyxxl
Kırmızı tepede misin

byunbaekie
Bu saatte ne işim var orada
Bırakırsan uyuyacağım

pcyxxl
Kafan dolu olduğunda saat fark etmeksizin oraya gidersin

byunbaekie
Kafam dolu değil??

pcyxxl

Sana selamı vardıİnstagramını dondurduğu için onu etiketleyemedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sana selamı vardı
İnstagramını dondurduğu için onu etiketleyemedim

byunbaekie
Yani bütün gece Seungwan ile miydin???
İnanmıyorum 😑

pcyxxl
Kırmızı tepede misin Baek?

byunbaekie
Hayır dedim ya



"Yaa evet,yere sert sert vurup küfürler savuran başka biri o zaman?"

Sesimi duymasıyla aniden irkilip arkasına döndü.Yaz aylarında olabilirdik ama gecenin yarısında şort tişört ile çıkmak ancak Baekhyun'un yapabileceği bir salaklıktı.

"Sen..nerden çıktın?"

Şaşkın ifadesi bir an silinmezken gülümseyerek karşısına adımladım. Gruba ve arkasından bana attığı saçma mesajları olurken Seungwan da yanımdaydı ve instagramdan paylaştığım hikayenin üzerine Baekhyun'un kıskandığı için böyle yaptığı fikrini ortaya atmıştı.Yalan değil,deli gibi inanmak istemiştim.

Ve şimdi,kafamız ne zaman atsa geldiğimiz bu;mahallenin üst tarafındaki kırmızı kumlu tepede onu görünce emin olmuştum.Baekhyun kesinlikle bir şeylerden rahatsız olmuştu.

"Sen beni hayatından çıkarmış olsan da ben seni hala yalan söylediğini anlayacak kadar iyi tanıyorum."

Kafasını eğip derin bir iç çekti.Ardından hiç beklemediğim bir an da karın boşluğuma sağlam bir yumruk attı.Bilmiyorsunuz diye söylüyorum,ufak tefekte olsa Baekhyun'un eli epey ağırdır.

"Bu ne içindi şimdi?" Yeniden nefes alabilmeyi becerdiğimde gülerek sordum.Ama onun yüzü daha çok acı çekiyor gibiydi.

"Aklımı,fikrimi,düşüncelerimi,ayarlarımı,bütün kimyamı sikip attın."

Nadir küfrederdi,bu yüzden yüzümdeki gülümseme elimde olmadan solmuştu.

"Başka bir şeyini sikip atmak isterdim ama.." Kendi kendime mırıldanıp anlamayacağını bilerek sonunda yeniden gülümsedim.Bunu duymadığı iyi olmuştu,zira gecenin bu vakti sevdiğim herif tarafından bir tepeden yuvarlanarak ölmek istemezdim.

"Neden bana bunu yapıyorsun Chanyeol?"

"Ne yapıyorum?"

"Bir saniye olsun aklımdan çıkmıyorsun!"

Gözlerim kocaman olurken dediğini doğru anlayıp anlamadığımı algılayabilmek adına kendime birkaç saniye tanıdım.

"S-sen ne dedin?"

Omuzlarımdan tutup bütün kuvvettiyle ittiğinde geriye doğru sendeleyip yeniden doğruldum.

"Sürekli dediklerini düşünüyorum..."

Yeniden omuzlarımdan ittiğinde bu sefer az öncekinden daha hafifti.Takati kalmamış gibi,dolu gözleriyle art arda konuşuyor,omzuma vurmayı ihmal etmiyordu.

"Sürekli aklımdasın.."

"O kızla takılıyor musunuz,onu sevmeye başladın mı gibi sorular sürekli aklımda dönüyor ve 'evet' olma ihtimalinde bile aklımı yitirecek gibi oluyorum!"

Omuzlarımı nihayet bırakıp geriye,tepenin ucuna doğru yürüdü ve derin nefesler alarak şehrin ışıklarını izlemeye başladı.Peş peşe dediği şeyler kalbimi tepetaklak etmişti ve ne diyeceğim,ne söyleyeceğim hakkında bir fikrim yoktu.

"Bunlar yanlış Chanyeol."

Birkaç dakikanın ardından bana dönüp sakin bir tonda dediğinde kabul ediyorum,o dakika yere yığılmak üzereydim.Çünkü buna verecek bir cevabım yoktu.Baekhyun'u seviyordum ve bu bana en doğru gelen şeydi.Ama onun hala,kafası bu kadar karışıkken,'hala' bunun yanlış olduğunu söylemesine diyecek bir sözüm yoktu.

Yalnızca "Neden?" dedim.Sesim her zamankinin aksine sönük çıkmıştı.Yeniden gözlerini manzaraya dikti.

"Neden mi? Bunu doğru karşılayacak biri var mı? Sadece kafan karışık ve benimkini de karıştırıyorsun."

Yanına gidip bileğini kavradım ve kendime çevirdim.O sonraki hamlemi tahmin edemiyorken bir elimi beline sardım ve aramızdaki boşluğu daha da kapattım.Şimdi yüzümüzün arasında birkaç santim varken şaşkınlıkla bana bakıyordu.

"Şimdi de desene yanlış olduğunu.Yolumuza gitmemiz gerektiğini.Kafanı karıştırmayı kesip hayatıma bakmam gerektiğini.Bir de böyle söylesene."

Titriyordu.

Ama yalnızca o değildi titreyen.Bütün bedenim heyecandan zangır zangırdı.Yine de kontrolümü sağlamaya devam edip yavaşça üzerine eğildim.Dudaklarımız arasında milim varken gözlerim bir titreyen dudaklarında,bir kırpışan gözlerindeydi.

"Desene Baekhyun.Bu son şansın.Eğer seni öptükten sonra bir daha böyle şeyler dersen,yemin ederim siktir olur giderim hayatından."

Demedi.

Dudaklarımız değdi birbirine.Herhangi bir şekilde hareket etmiyorduk.Yalnızca değmesi bile benim için fazlaydı.Dokusunu,tadını merak ediyordum ama daha fazla ileri gidemezdim.

Baekhyun'a son kez benden kaçma fırsatı vermiştim.

Oysa elini boynuma atıp beni daha çok kendine çekti ve gerçek bir öpüşme başlattı.

O gece en yakın arkadaşımla yarınlar yokmuşcasına öpüştük.

Ve bu tüm hayatıma bedel bir andı.





Aaaa e bunlar öpüştü ya nolacak şimdi

Best Friend Problems (Problems Texting Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin