Ep.54

441 41 10
                                    

Jongdae'den sonra doğum günlerini abartılı kutlamayı seven isim Seungwan'dı.Daha doğrusu,epey arkadaşı vardı ve hepsini davet etmesi ister istemez büyük organizasyonlara neden oluyordu.

Öyle ki teyzem tavuk restoranını doğum günü için kapatmış,gelen misafirlerle dükkan dolup taşmıştı.

"Bir sonraki cover ne olacak sunbae?" Etrafta dolanan bakışlarımı karşımdaki kıza çevirdim.Dikkatim onda olmadığı için ilk başta söylediği şeyi algılayamamıştım.

"Hah? Aa şey..bilmiyorum..Yani henüz karar vermedim." Gülümseyip kolasından büyük bir yudum aldı.

"Aslında daha büyük coverlar yapabilirsin." Dediği şeyle kaşlarım çatılırken nihayet etrafta olan ilgimi üstüne verebilmiştim. Bakışlarımın etrafta olmasının nedeni ise henüz gelmeyen Baekhyun'du.Kabul etmek gerekirse geleceği için heyecanlıydım.Onunla uzun zamandır aynı ortamda bulunmamıştık ve öfkemin onu görür görmez geçmesinden korkuyordum.Ayrıca..bilmiyorum işte,gergindim.

"Nasıl yani?"  Sorduğum soruyla öne biraz daha eğilip kalabalıkta sesini duyurmak için daha da yaklaştı.

"Bir band grubuyla beraber cover yapabilirsin.Böylece sadece gitarla amatör bir çekim yapmana gerek kalmaz.Bizim kulüpte davul,klavye,başka enstrüman çalanlar var.Onlarla beraber yapabilirsin."

Bu oldukça iyi bir fikirdi.Bir band grubuyla çalmak işi daha profesyonel yapardı.Tıklanmalarla ilgilenmiyordum ama daha iyi bir müzik yapmak her zaman isteyeceğim bir şeydi.Gülümsemesine karşılık verdiğim sırada duyduğum öksürük sesiyle kafamı kaldırdım.Baekhyun gözlerini kısmış bize bakıyor,konuyu anlamaya çalışıyordu.Neden basılmışım gibi ya da yakalanmışım gibi gerilmiştim bilmiyordum ama yanıma oturduğunda şaşkınlıktan ağzımdan "huh?" diye bir sesin çıkmasına engel olamamıştım.

"Merhaba.Seni ilk defa görüyorum,Seungwan'ın mı arkadaşısın?" Direkt olarak Sua'ya soru yönelttiğinde gözlerimi büyüterek ona baktım.Oysa benimle hiç ilgilenmeden doğrudan karşımdaki kıza bakıyordu.

"Şey..hayır..Yani bizim kulübün başkanı ile yakın arkadaşmış.Hepimizi davet etti de."

Sua başta şaşırsa da devamında gülümsemeye devam ederek durumu açıkladı.

"Ne yapıyorsun?" Kulağına fısıldadığımda bunu beklemiyor olacak ki yerinde dikleşip yavaşça yutkundu.

"Arkadaşınla tanışıyorum." Dişini sıkarak dediğinde bu tavrı garip hissettirmişti. Önceden de yanımda yeni birini gördüğünde gelip tanışır ve mutlaka karşımdaki kişiyle konuşurken bana sırnaşırdı.Şimdi tabi kolumun altına girmiyordu ya da sarılmıyordu ama kıza yönelttiği her soruda eski tavrı gözümün önüne geliyordu.

"Siz arkadaş mısınız?" Sua sorduğunda yanımdaki beden gülümseyip bana baktı.Gülümsemesi yavaşça solarken yeniden önüne döndü.

"Maalesef hayır." Kalbimde oluşan sızı kafamı eğmeme ve yutkunmama neden olurken asıl sonradan duyduğum şeyler elektrik çarpmış gibi kafamı yeniden kaldırmama ve soluma dönmeme neden olmuştu.

"Ben her şeyi bok ettiğim için arkadaşlığımız bozuldu.Gerçi hoş,aşığım kendisine.O yüzden bu saatten sonra arkadaş olmamız mümkün değil."

"Aşık mısın?"
"Aşık mısın?"

Karşımdaki kızla aynı anda sorduğumuzda hiç oralı olmadan bardağımı aldı ve gazozumdan yudumladı.Ardından bakışları bana döndü.Gözlerimin içine bakarken gülümsedi acı acı.

"Hm hm.Çok aşıkmışım ona.Ne onun ne de kendimin tahmin edemeyeceğinden fazla hem de."

Yerimden fırladığımda asıl ihtiyacım biraz temiz oksijen almaktı.Çünkü muhtemelen beynime yeterince temiz kan gitmiyordu ve ben halüsinasyon görüyordum.

Dışarı çıkıp derin derin nefes alırken söyledikleri beynimde yanıp yanıp sönüyordu.

"Aşığım."

Yok kesinlikle kafayı yemiştim.

"Hyung,iyi misin? Baekhyun hyung geldi diye mi kötü oldun?" Sehun elini omzuma attığında yavaşça ona döndüm.

"Yok yok..Yani o burada değil mi?"

"İyi misin..? O içerde,hatta senin şu kızla konuşuyor."

"Sehun.." dedim yutkunurken. "Ben kafayı yiyorum abiciğim..."









Şimdi..Minji'yi Junmyeon'un sevgilisi olarak yazmışım önceki bölümlerde sonra da bunu unutup salak gibi Chanyeol ile tanışan yeni kız olarak yazmışım 🤦🏻‍♀️
Neyse ki fark ettim ve onun yerine Sua aşkımı ekledim.(Önceki bölümde de düzelttim) Aslında Sua'nın gerçek adını kullanmak isterdim ama maşallah soyadına kadar Chanyeol'u şu geçen yıl aptal dedikodulara sürükleyen beyinsiz sivrisinek ile adaş olduğu için kitapta geçsin istemedim. Öyle işte 💓

doğum gününden dersek

doğum gününden dersek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Best Friend Problems (Problems Texting Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin