Ep.35

604 68 36
                                    

Uzun bir aradan sonra yine ben.Daha sık bölüm gelecek gibiiii o yüzden yorumlarınızı esirgemeyiniz efenim 🌸

Sehun ile yaptığı 1 saat 17 dakikalık kritiğin ardından;Baekhyun'un içinde bir şeyleri uyandırdığı sonucuna varmıştı.Sehun'a göre Chanyeol'un geleceğini sanmadığını söylemesine rağmen Baekhyun'un tutup da Chanyeol'a mesaj atmasının başka bir açıklaması yoktu.

Öyle ya da böyle planları işliyordu.

İşte bu uzun soluklu kritiğin ardından Sehun akşam mutlaka gelmesini söylemişti.Chanyeol ise,tahmin edersiniz ki Sehun'u dinlemişti.Her zamanki gibi.

"Of yavrum bu ne yakışıklılık?"

Gözlerini devirip arabaya bindi ve yarısına kadar açık olan camı sonuna kadar açtı.

"Gevşeklik yapma Sehun."

Karşılığında aldığı tek şey daha da gevşekçe bir kahkahaydı.Sehun'un bu tavırlarına alışıktı artık.Ciddi anlarda kendisinden daha olgun davranmasını,onun dışındaysa tam bir ergen oluşunu kabullenmişti.

"Bana bak,sen iyi olacak mısın peki? Benim yüzümden-"

"Düşünme sen onu.Bu gece Baekhyun hyung'un damarına iyice basmalıyız.Diğerlerini de örgütledim."

Kafasını salladıktan sonra sessiz kalıp dışarıyı izlemeye döndü.Serin hava ciğerlerine dolarken içindeki heyecanı bastırmaya çalışıyordu.

Gel gelelim Sehun'un da ondan aşağı kalır yanı yoktu.Her ne kadar Chanyeol'a sorun olmayacağını söylese de buna hazır olup olmadığını bilmiyordu.Bu yüzden içinde garip bir heyecan vardı.

Gittikleri kafeyi bir önceki yaz,gece boyu eğlenip sarhoş olduklarında keşfetmişlerdi.İçlerinde bir tek Sehun'un biraz bilinci yerindeydi ve kahkaha ata ata yürüdükleri sokakta,neon tabelası ışıl ışıl parlayan bu kafeye herkesi kahve içip ayılmak adına sürüklemişti.

İşte onu ilk o zaman görmüştü.Kim Junmyeon'u,kafenin gece vardiyasındaki garsonunu.Birkaç müşteri olmasına rağmen hepsiyle tek tek ilgilenişi,hatta üzerine kusan Chanyeol ve Baekhyun ikilisine rağmen bir an olsun surat asmaması Sehun'u çok etkilemişti.Sadece kadınlara yönelimi olmadığını uzun zaman önce fark etmişti ama ilk defa bir erkek bu kadar ilgisini çekmişti.En azından üzerinden günler geçse de hala kendini onu düşünürken bulması,bunun basit bir şey olmadığını kanıtlamıştı.

Sehun yöneliminden yakın arkadaşları dahil olmak üzere kimseye bahsetmemişti.Dolayısıyla o günden sonra o kafeye düzenli olarak gittiklerinde Junmyeon'u uzaktan izlediği konusunu kimseye açmamıştı.

Ta ki Chanyeol ve Baekhyun'un kendisini anlayacağına karar verene kadar.İç sesi yine de önce Chanyeol'a açılmasını söylemişti,böylece sadece ona bu durumdan ve Junmyeon'dan hoşlanmasından bahsetmişti.

Chanyeol başta şaşırsa da tabiki onu anlamıştı.

Gel gelelim hayat her zaman istediğinizi vermezdi.

Sehun da;yine toplanıp kafeye gittikleri bir gün,Junmyeon onlarla kız arkadaşını tanıştırdığında bunu bir kez daha anlamıştı.

Üstüne üstlük kız,çalışan garsonlardan biriydi.Bu yüzden kafeye her gittiklerinde o iksinin gözünün önünde mutlu oluşuna şahit oluyordu.

"Sehun lan."

Daldığı düşüncelerden sıyrılıp yan tarafına döndü.

"Onunla vakit geçirmeyi çok özledim."

Best Friend Problems (Problems Texting Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin