Ep.47

431 44 21
                                    

Muhtemelen max 50.bölüm final olur

Chanyeol,yüzündeki gülümseme yavaşça silinirken sıkışan göğsünü umursamadan gelen mesajı tekrar tekrar okudu.

"Çıkalım."

Gözleri yavaşça dolarken parmakları iradesinden bağımsız klavyede gezindi.

loversgirl:
Baekhyun
Sen bundan emin misin

byunbaek04:
Evet
Yani
Seni henüz o şekilde sevmiyorum ama
Sevmeyi denemek istiyorum

loversgirl:
Sen ciddisin

byunbaek04:
Evet

loversgirl:
Anlıyorum
Peki yarım saat sonra Jongdae'nin doğum gününü kutladığımız kafenin yanındaki parkta buluşalım mı?

byunbaek04:
Saat çok geç oldu
Senin için sorun olmasın
Yarın konuşalım mı

loversgirl:
Hayır Baekhyun
Yarım saat sonra görüşürüz

byunbaek04:
Peki..

Gözünden süzülen yaşı silip yatağından çıktı.Daha sonra kirli sepetine atmak için kenara fırlattığı gri kapüşonlusunu giyerken gözünün önünde hala aynı kelime vardı

"Çıkalım."

Sinirli değildi.Bu süreçte birçok kez kendisini sevmiyor diye,kaçıyor diye Baekhyun'a öfkelenmişti ama şimdi içinde hiçbir his yoktu.

Onu özgür bırakacaktı.

Geçen yıllar gözünün önüne geldiğinde adımlarını hızlandırdı.Birlikte geçirdikleri onca güzel zamanı,birlikte uyudukları,güldükleri,sevmediği halde sırf o seviyor diye eşlik ettiği şarkıları,hepsini aklından çıkarmak için neredeyse koşar adım vardı parka.

Geç bir saatti.Gece koşusu yapan birkaç kişi dışında park oldukça ıssızdı.Bakışları az ileride bankta oturan bedeni buldu.Nefesini düzenleyip daha sakin adımlarla tam karşısında durdu.

Baekhyun'un bakış açısına giren ayakkabılar,kafasını usulca kaldırmasına neden olurken karşısındaki kişiyi beklemiyor oluşu dudaklarından şaşkınlığını belli edecek şekilde bir ses firar ettirmişti.

"C-Chanyeol? Sen ne arıyorsun burada?"

"O kadar..." Cılız çıkan sesini kontrol edebilmek adına birkaç kere boğazını temizledi. "...O kadar mı nefret ediyorsun benimle olma fikrinden? Beni sevme fikrinden?" Yutkunurken ağlamamak için yüzünü sıktı. "Bana aşık olma fikri bu kadar mı boktan lan?"

"C-Chanyeol"

"Çıkıyorum Baekhyun hayatından.Duydun mu beni? Yokum artık.O yüzden siktiri boktan kararlar alıp kendini daha fazla rezil etme."

Şimdi Baekhyun da ayağa kalkmıştı.Sinirli gibi duruyordu ama aslında gözlerinin arkasında korku vardı.

"Sen nereden biliyorsun?"

Chanyeol çok komik bir şey duymuş gibi güldüğünde kafayı sonunda yediğine emindi.

"Bendim çünkü amına koyayım.Seulgi sana aşık falan değil tamam mı? Sana köpekler gibi aşık olan bir ben varım,ben de elime yüzüme bulaştırdım."

"Ne dedin s-sen? Ne demek..Yoksa.."

"Evet sana mesaj atan bendim."

Yüzüne yediği tokat canını en az yakan unsur olabilirdi.Chanyeol şu an zaten cayır cayırdı.

"Sen adi bir şerefsizsin."

"Öyleyim.Ama sen de beni öpüp iyi hissettiğini söyledikten sonra sırf korktuğun için hiç ilgilenmediğin birinin duygularıyla oynamaya hazır bir bencilin tekisin."

Arkasını dönüp uzaklaştığında yüreğindeki ağırlık kalkmamış,aksine iki kat daha da artmıştı.

Ama kararlıydı,bazı şeyler ne kadar zorlarsan zorla olmazdı.Chanyeol da bu konuyu kapatacaktı.




öyle dostlarım
bazen zorlarsın ve bir şekilde olmaz

öyle dostlarımbazen zorlarsın ve bir şekilde olmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benim için top 3 chanbaek fotolarındandır bu

Best Friend Problems (Problems Texting Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin