Paketin dibinde kalan baharat tozlarını işaret parmağıyla yaladıktan sonra yatağında uzanan bedene baktı.Son yarım saatte milyon kere yaptığı gibi derin bir iç çekip yeniden paketi parmaklamaya başladı.Bir süre daha sessizce yaptığı işe devam ederken,biten baharatla daha fazla dayanamayıp patladı.
"Hyung bu kadar yeter ama! Ne oldu artık anlatır mısın?"
Bunun üzerine dakikalardır tavanı izleyen beden gözlerini oradan çekmeyip cebindeki telefonu çıkardı ve diğerine uzattı.
Sehun büyük bir merakla,bildiği ekran şifresini girip doğrudan mesajlara girdi.Tamamını okuduğunda şaşkınlıktan gözleri büyümüş,algılamak için birkaç saniye beklemişti.
"Oha,Minhyuk'u bahane edip seni mi çağırmış?" Chanyeol bu sözlerin ardından aniden doğrulup yerde oturan çocuğun karşısına bağdaş kurdu ve ellerini kavradı.Bu hareketleri o kadar ani ve hızlı gelişmişti ki Sehun istemeden de olsa irkilmişti.
"Öyle görünüyor değil mi?"
"Yani o canavarı siz benden iyi biliyorsunuz,sırf senin gözüne girmek için 'Akıllandım' ayağı çekmiş olabilir mi?"
Chanyeol yeniden bir çelişkiye kapılırken derin bir nefes aldı.
"Bu çocuk,annesinin kendini öldüreceğini bildiği halde yalan söylemeyip doğruyu söyledi.Altı yaşında,hiperaktif bir çocuk olabilir ama..Bilmiyorum Sehun ya."
Aslında biliyordu.Minhyuk sırf akıllanmış olduğunu düşünsün diye Chanyeol'a yalan söylemezdi.Bu durumda Baekhyun,Chanyeol'u biraz da kendi isteğiyle çağırmış gibi görğnüyordu.
"Dün ilk defa,iki saniyeliğine de olsa Baekhyun'u artık sevmemeyi diledim.Sonrasında çıldırdığımı düşünüp kendime kızdım tabi.Ama en çok ona kızdım.Onu bir daha sevmemeyi bir anlığına bana düşündürttüğü için Baekhyun'a çok kızdım.Hala da çok kızgın ve kırgınım."
Yeniden derin bir nefesi ciğerlerine doldurup az önceki gibi diğerinin yatağına uzanıp gözlerini tavana dikti.
"O zaman yapacağımız şey belli." Sehun kararla söylediğinde bakışları ona döndü.
"Madem istediği 'gerçekten' başka birini sevebilmen,hadi ona istediğini verelim."
"İyi de ben ondan başkasını sevemem ki.Beceremem ben oğlum,Baekhyun dışında biri nasıl sevilir bilmiyorum ki."
"Of harbiden umutsuz vakasın ya.Birini sev demiyorum.Öyleymiş gibi yap.Mesela o Seulbin ile konuşurken sen de kendin olarak ona yaz,onu sevdiğini belli et demiştim ya?" Bir kafa sallama aldığında devam etti. "Şimdi taktik değiştiriyoruz. Chanyeol,yani sen,başka birini sevmeyi denerken bakalım Baekhyun Bey nasıl hissedecek."
Sinsice gülümsedi.İki aşık oğlana,her ne kadar biri daha bunun farkında olmasa da,yardım ederken epey eğleniyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend Problems (Problems Texting Serisi-2)
Historia Cortapcyxxl: Sen de haklısın Ruhunu yitirdiyse eğer bir insan, dünyanın tamamını kazansa bile neye yarar? | | | Problems Texting Serisi-2 🌻 (Serinin kurguları arasında bir bağlantı yoktur 💝) #chanyeol etiketinde #1~ 220417-220428