Bölüme geçmeden önce 31.bölümü tekrar okuyunuz ♥️
"Baekbeom hyung beni sever."
Camdan dışarıyı izlemeye devam ettiğinde derin bir nefes aldım.
"Seni de çok seviyor.Anlayış göstereceğine eminim."
Hala tepkisiz oluşuyla kafamı eğip masanın üstünde birleştirdiğim ellerimi incelemeye başladım.Baekhyun bardaki o mükemmel geceden sonra,eve bırakmamın üstünden yaklaşık yarım saat geçtiğinde mesaj atmış, Baekbeom hyung'un bizi öğrendiğini ve buluşmak istediğini söylemişti.Mesajı görür görmez arasam da açmamıştı.Kızıl tepede bulurum umuduyla gittiğimdeyse orada yoktu.
Ertesi gün,yani bu sabahsa fakültesine gitmiştim ama pek keyfi yoktu.Ayrıca buluşup kafeye geldiğimiz tüm o zamanlarda da suskunluğu devam etmişti.
"İnkar edebiliriz."
Sabahtan beri dediğim şeyler arasında ilk defa buna tepki vermiş,bakışlarını pencereden bana çevirmişti.
"Ne?"
"Eğer istersen-"
"Saçma saçma konuşma Chanyeol." Sert sesiyle dedikten sonra iç çekip gözlerini yumdu.Bir süre öyle durduktan sonra bu sefer daha yumuşak bakışlarla yeniden bana baktı.
"Bak...gerginim,bunu inkar edemem.Ama çıktığımız yoldan dönecek de değilim.Sabahtan beri sana garip davranmış olabilirim.Bunun için özür dilerim ama inan bana inanılmaz gerginim."
Gözlerini dizimin üstündeki ellerime çevirirken eş zamanlı kendi elleri arasına aldı.
"Yalnızca yanımda ol ve elimi tut.Tamam mı?"
Kafamı sallarken duyduğumuz öksürük sesiyle irkildik.Baekbeom hyung ellerimize kısa bir bakış atıp karşımıza oturdu.
"Hoşgeldin hyung."
Baekhyun kısık bir sesle dediğinde Baekbeom hyung çatılı kaşlarıyla kafasını sallayıp selamını aldı.
"Neden bana yalan söyledin?"
Baekhyun şaşkın ama ürkekliğinden taviz vermeyecek bir şekilde suratına boş boş baktığında Baekbeom hyung arkasına yaslanıp kafasıyla ikimizi işaret etti.
"Sana sorduğumda şiddetle inkar etmiştin."
Bahsettiği şeyi hatırrlamamızla Baekhyun kafasını iki yana salladı.
"O zaman gerçekten aramızda bir şey yoktu."
"Ben seviyordum ama-"
"Baekhyun'a sordum." Lafı ağzıma tıkıp susturduğunda kafamı sallayıp geriye yaslandım.İç içe olan ellerimiz gerginlikten ıpıslak olmuştu ama ayırmaya niyetimiz yoktu.
"O zaman Chanyeol bana açılmıştı.Ama ben kaçıyordum.Ona aşık olduğum halde.." Baekhyun'un dürüst itirafı ikimizi de şaşırtmıştı.
Baekbeom hyung sıkıntıyla nefes alıp kafasını pencereye çevirdi.Bir süre orada oyalanırken Baekhyun ile kısa bir an göz göze gelmiş,güç vermesi adına gülümsemiştim.Elinin arasındaki elimi sıkıp bir nevi o da bana güç verirken gülümsemem daha da büyüdü.
"Peki ne zamandır..demek istediğim..ne zamandır birbirinizi o şekilde sevdiğinizin farkındasınız?"
Baekhyun'a baktığımda o da bir cevap bulmak ister gibi yüzüme bakıyordu.
"Bunun için net bir şey diyemem." Baekhyun'un sözünü tamamladım. "Sanki hep olan bir şeydi bu.Daha lisede tanıştığımız o ilk anda,diğerlerinden farklıydı her şey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend Problems (Problems Texting Serisi-2)
Historia Cortapcyxxl: Sen de haklısın Ruhunu yitirdiyse eğer bir insan, dünyanın tamamını kazansa bile neye yarar? | | | Problems Texting Serisi-2 🌻 (Serinin kurguları arasında bir bağlantı yoktur 💝) #chanyeol etiketinde #1~ 220417-220428