Všichni tři jsme propadli trhlinou v podlaze. Čekala jsem spoustu věcí, třeba, že se ocitneme v sopce, podsvětí, nebo něco podobného, ale místo toho jsme se ocitli v poněkud tmavší budově. Nebudu lhát, ten dopad bolel i tak, ale sopka by byla horší. Zvedla jsem hlavu a před námi stál středně vysoký muž s tmavými vlasy, jimiž prosvítaly šediny. Celé to doplňovala bradka. Byl oblečený do zvláštního hábitu, jinak se to nazvat nedalo, a jako bonus měl rudý plášť. Teď už jsem opravdu viděla všechno.
„Merline, jsi to ty?" zvedla jsem obočí.
„Ne," odpověděl nevrle. Nezdál se být z nás zrovna nadšený. I když v poslední době nás rád neviděl nikdo. S Clintem a Tonym jsme vstali ze země a podívali se na muže stojícího před námi.
„Jsem Doctor Strange."
„Tohle mi budete muset osvětlit. Doctor? Jakože..." začala jsem gestikulovat rukami, jako praštěná.
„To by stačilo." Sotva to dořekl ocitli jsme se v naprosto jiné místnosti.
„Dobře, proč celé tohle?" zvedla jsem obočí a rukami začala mávat kolem sebe.
„Máte nejmenší ponětí, co jste udělali?!"
„Naštvali jednoho opeřence?" zeptal se Tony ironicky, čímž situaci zrovna dvakrát nezlepšil.
„Začali jste válku, kterou nelze vyhrát!" Byl čím dál tím příjemnější.
„To už nám pár krát řečeno bylo," pokrčil rameny Tony.
„Tak pár opeřenců skončilo na Zemi, to je toho. Mohlo to být horší," protočil oči Tony. Bylo vidět, že situaci vůbec nebral vážně, jako obvykle.
„Myslíte si, že Michael se zastaví jen u andělů? Opravdu jste tak naivní? Nemáte nejmenší tušení, co jste způsobili," zavrtěl hlavou. Byl čím dál tím naštvanější.
„A kdo jsi ty? Víš toho o Michaelovi nějak moc," řekl podezíravě Clint.
„Lidi, měli bychom ho poslouchat. Podívejte se, co má na krku. Raziel mi říkal něco o šesti kamenech nekonečna, máš jeden z nich. Viděl jsi, co se stane?" zvedla jsem obočí.
„Viděl jsem několik možností, a ani jedna z nich není dobrá. Začali jste válku, kterou nemůžete vyhrát, a cenu za ni zaplatí celé lidstvo."
„Říkal jsi, že jsi viděl několik možností..." podívala jsem se na něj.
„Ano. Viděl jsem Michaela zničit celou planetu, viděl jsem ho, jak spálil na uhel celé lidstvo...a vše to začalo stejně, pádem andělů." Byl čím dál tím naštvanější. Na jeho obranu, ani se mu nedivím.
„Ale jde to nějak zastavit, a ty víš jak, jinak bys nás sem nepřenesl," podívala jsem se na něj.
„To, co se Michael chystá udělat. Neodepsali jste pouze živé, ale i mrtvé. Michael se chystá rozbourat hranice mezi nebem a zemí, stejně, jako to udělal s anděly. Stejně to chce udělat i s mrtvými."
„Chce vypustit duše mrtvých?"
„Tohle bylo v každé verzi. Nezáleželo na tom, co jste udělali, vždy jste prohráli. Michaela už nezastaví, ani jeho smrt. Otevřel brány mezi nebem a Zemí, ten chaos, který jste vytvořili už nelze vzít zpět. Už to nejde nijak zastavit. Je příliš pozdě."
„Jedno se ti musí nechat, jsi opravdu pozitivní chlapík," odfrkla jsem si.
„Myslíš si, že je to sranda? Roztočila si koloběh událostí, které absolutně nemáš pod kontrolou. To, co Michael udělá povede k daleko horším věcem, než je válka s nebesy."
„Takže je způsob, jak to zastavit," podívala jsem se na něj.
„Je tu jedna možnost. Jen jediná."
„Vždycky je jen jedna cesta, jak něco vyhrát," odpověděla jsem.
„Pokud nehraješ hru a nepodvádíš," pokrčil rameny Tony.
„Budete muset zaplatit stejně vysokou cenu, jako by museli zaplatit lidé."
-19. 05. 2022-
„Zvládnul tuhle hádanku někdo rozluštit?"
„Na konec ano."
„Ale má pravdu, opravdu jste to podělali."
-Současnost-
„Pokud se Michael na Zemi chystá poslat i duše...kdy to chystá?" zvedla jsem obočí.
„Za deset minut," odpověděl Strange.
„Musíme to zastavit," podívala jsem se na Tonyho s Clintem.
„Jak tohle chceš zastavit?" vytřeštil oči Clint.
„Raziel."
„Je momentálně nedostupný," odfrknul si Tony.
„Zavolej ostatní, já se znovu zkusím spojit s Razielem. Pokud to je tak děsné, jak tady doktor pláštěnka říká, tak tomu musíme zabránit," podívala jsem se na Tonyho. Ten přikývnul a odešel stranou. Já opět zavřela oči a snažila se spojit s Razielem, bohužel neodpovídal. Vůbec nijak. Jediné, co jsem slyšela byl šum, alespoň nějaký pokrok.
„Razieli? Slyšíš mě?"
„Sakra, Razieli! Teď není čas na tichou domácnost!"
„Michael se chystá na Zem poslat všechny duše, co jsou v nebi, musíš nám pomoct to zastavit!" Když jsem dořekla tuhle větu, před očima se mi nezjevil Raziel, ale někdo naprosto jiný. Nebyl to ani Michael, tohohle anděla jsem nikdy nepotkala.
„Ty musíš být Crystal," řekl dotyčný. Překvapeně jsem koukala na osobu před sebou. Měl špinavé blond vlasy a zelené oči.
„Jsem Gabriel, Michaelův bratr." Překvapeně jsem se na něj podívala.
„Nesouhlasím s jeho plány, pomohu vám."
Než jsem stihla cokoliv říct, Tony se mnou zatřásl a vytrhnul mě z transu.
„Vždy u toho vypadá takhle?" zeptal se neutrálně Strange.
„Raziel nám nemůže pomoct, ale anděl jménem Gabriel ano,"
„Říkala jsi Gabriel?" zeptal se zvědavě Strange. Váhavě jsem přikývla. Už jsem očekávala přednášku o tom, jakému zlu jsem prozradila, co se chystá.
Hola amigos!
Je 3:45, a já nemůžu spát.
Jinak těšili jste se na Strange?:-)
ČTEŠ
Crystal: Haevenly War [3]
FanfictionBylo to tady, úplné dno. Avengers přišli o jednoho člena, přítele, kamaráda... A jako by to bylo málo, rozpoutali jsme válku s Michaelem, což znamenalo poštvat proti sobě celá nebesa. Tuhle válku jsme nemohli vyhrát bez obětí, věděli jsme to od začá...