-18. 05. 2022. 21: 47-
Všichni jsme se ocitli na jakési louce, nebo co to bylo. Jediné, co šlo vidět, byla tma a tráva, nic jiného. Postupně jsem si všímala ostatních, co byli se mnou u táty a Dylana doma. Viděla jsem Clinta, Nat, Wandu, Thora a Gaba.
„Kde to sakra jsme?!" křikla jsem na Gaba. Doufala jsem, že alespoň on to bude vědět, neboť já nevěděla v tu chvíli absolutně nic. Jen to, že jsme byli u mě doma, a najednou jsme tady.
„Tohle je Michaelovo velké finále," řekl Gabe. Překvapeně jsem se na něj podívala. Clint už pro jistotu nasadil šíp do luku, Nat vytáhla zbraň, ale pořád nikde nikdo nebyl.
„Nechápu to. Ve všech možnostech, co Strange viděl, se bitva odehrála, až devatenáctého, co tu děláme? Zbývají ještě dvě hodiny," zavrtěl hlavou Gabe.
„Pokud ta bitva teda nebyla na minutu přesně," pokrčila jsem rameny.
„To už mi neřekl," podotknul. Kolem nás byla pořád tma, nikde nikdo nebyl. Nejspíš bychom si mohli sednout a opékat buřty, a nic by se nestalo. Do půlnoci. To nic neměnilo na faktu, že jsme měli celkem nahnáno. Celou dobu se skoro nic nedělo, a pak najednou tohle.
-19. 05. 2022-
„Celou dobu se nic nedělo? Kámo, jsem napnutej, jak struna. Celý tohle je fakticky bomba!"
„Jak pro koho."
„Co bylo dál?"
-18. 05. 2022. 23: 56-
Když už jsme si mysleli, že se nás Michael rozhodnul uvěznit uprostřed ničeho, zjevila se kolem nás bílá záře. Ta, které jsem se nejvíce bála. Před námi stál Michael s několika-seti vojáky. Myslím, že se jednalo o stovky. Bylo jich fakt moct, nedalo se to spočítat.
„Do devatenáctého jsou ještě dvě minuty, blbe!" křiknul na něj Gabe. V tu chvíli po něm jeden z andělů hodil kopí. Gabe však zavčasu uhnul. Michael zvednul ruku, aby jej zarazil.
„To už by stačilo Crystal, pojďme tu hru ukončit. Jednou pro vždy!" křiknul na mě.
„Naprosto souhlasím," s úšklebkem jsem vzala kopí na anděly, které se válelo vedle mě a rozběhla se proti Michaelovi. Ten se proti mně zase rozběhnul se svým mečem, který hořel. Jo, tohle bude bolet. Michael se mě pokusil udeřit mečem, já však rychle sklouzla na kolena, skrčila se a podjela pod ním, takže meč projel těsně nade mnou. Když jsem byla za ním, kopím jsem mu podrazila nohy a svalila jej na zem. Rychle jsem jej bodla kopím do břicha, ale nic to s ním neudělalo. Zatracení archandělé. Michael se mě znovu chystal udeřit a Wanda telekinezí chytila jeho meč a vyrazila mu ho z rukou. Poté jej prohnala deseti jeho vojáky, kteří padli mrtví k zemi. Michael se napřahoval, že mě udeří svými schopnostmi, ale Tony jej sejmul repulsory, stejně, jako několik dalších andělů. Skóre bylo téměř vyrovnané, až na to, že na naší straně nikdo nezemřel.
Nat dávala andělům pěkně zabrat. Taky si vzala jedno z kopí, které se tam zůstalo válet, takže Michaelova armáda se rychle snižovala. Nevýhoda byla, že Michaela člověk mohl bodnout čím chtěl, a nic mu to neudělalo. Bylo asi patnáct minut po půlnoci, když se kousek od nás zjevilo pět portálů vytvořených Strangem. Všichni jsme se podívali tím směrem.
„Tak teď seš nahranej," ušklíbla jsem se. Wanda telekinezí zvedla hned několik andělů. Zkusila je zabít pomocí schopností, ale to nešlo. Clint střelil jeden šíp do jednoho z andělů, Gabe jednoho zasáhnul čepelí, já mrskla kopí, stejně tak Nat. Tony jednoho zasáhnul repulsorem. A takhle to pokračovalo. Potom na scénu vstoupil Hulk. Andělé dostávali na prdel jeden za druhým. A to ode všech. I když andělů ubývalo stále tu byl Michael. Wanda sice dokázala zatopit jeho armádě, stejně jako ostatní. Dokázala zatopit i jemu, vlastně my všichni, ale nikdo z nás nebyl schopný jej zabít. Jen pokud u toho nezabije i sebe.
-19. 05. 2022-
„Nelíbí se mi, kam to vede."
„Jo, mně taky ne."
-19. 05. 2022. 01: 15-
Všichni jsme bojovali, a byli jsme už vyčerpaní. Přišlo nám to nekonečné. Jednoho anděla se člověk zbavil, zastoupil ho jiný. I když postupně už Michaelových vojsk ubývalo. Už měl ze své armády necelou stovku. Já se stále prala s Michaelem, hledala jsem kličku, jak ho zabít, aniž bych nezabila sebe. Ostatní se prali s armádou. Potom mi nad hlavou proletěl Sam a hodil mi jedno z otrávených kopí. Rychle jsem jej chytila a bodla Michaela. Ten se jen začal smát.
„To kopí jsem vymyslel já. Víš, co znamenají ty runy na okraji? Je to název toho kopí. Michaelův hněv. Mně to nic udělat nemůže, ale tobě a tvým přátelům ano," řekl se smíchem a kopí vytáhnul. Než ho stihnul hodit ke Clintovi, zasáhla jsem kopí paprskem, a to se zlomilo vejpůl a spadlo na zem. S Michaelem jsme se do sebe znovu pustili. To, co předtím byla tráva, už bych trávou nenazývala. Podívala jsem se koutkem oka na Clinta, jak to zvládá. Kupodivu hodně dobře. Michael mé nepozornosti využil a srazil mě k zemi. Jedním z kouzel mě připoutal k zemi, takže jsem se nemohla pohnout. Michael šel pomalu ke mně se svým mečem v rukou, ale cestu mu zarazily Wanda s Natashou.
„Myslím, že tu máme problém," řekla Nat a vyrazila mu meč z rukou. Wanda jej vyzdvihla telekinezí do vzduchu a Clint do něj střelil jeden z výbušných šípů, Thor do něj udeřil bleskem, Tony zase repulsorem, Sam jej několikrát střelil, Strange do něj našil...nevím, co to bylo. Raziel s Gabrielem po něm hodili andělské čepele a oba po něm střelili paprsek andělské energie. Aby toho nebylo málo, chytil ho Hulk a začal s ním mlátit hlava nehlava.
„Když se takhle semkneme proti ostatním andělům, budeme mít větší šanci," řekl Clint. Souhlasně jsem přikývla. A takhle to začalo. Všichni jsme se společně pouštěli do andělů, jako by byly nějaké látkové hračky. Raziel mezitím zaměstnával Michaela, který vypadal, jako po srážce s kamionem. Podívala jsem se koutkem oka na Strange, který jen přikývnul. Nadechla jsem se a rozběhla se k Michaelovi, který zrovna odhodil Gaba do středu jeho vojska. Vzala jsem ze sebe všechnu andělskou energii, co jsem v sobě měla a vystřelila ji proti němu, poté jsem spadla na zem a sledovala Michaela, jak se s křikem mění v pouhý kouř.
„Crystal!" křiknul Clint. S úsměvem jsem se na něj podívala. Michael nápor veškeré andělské energie neustál, a explodoval, díky čemuž se andělská energie rozšířila dál mezi ostatní jeho válečníky, kterých zbývalo už pouhých patnáct. Všichni shořeli zaživa. To bylo poslední, co jsem viděla. Pak jsem na chvíli zavřela oči. Slyšela jsem Clinta opakujícího mé jméno, ale už jsem oči nedokázala otevřít.Hola amigos. Už zbývá jen epilog, který vydám hned ráno. Počkejte si na něj, myslím, že budete celkem překvapení:))
ČTEŠ
Crystal: Haevenly War [3]
ФанфикBylo to tady, úplné dno. Avengers přišli o jednoho člena, přítele, kamaráda... A jako by to bylo málo, rozpoutali jsme válku s Michaelem, což znamenalo poštvat proti sobě celá nebesa. Tuhle válku jsme nemohli vyhrát bez obětí, věděli jsme to od začá...