Gabe teleportoval jeho, mě, Clinta, Nat, Wandu a Thora před náš dům. Vypadalo to, že se nic neděje, dokud se tam nezjevil Strange.
„Měli bychom jít dovnitř, a to hned!" podíval se směrem k nebesům. Souhlasně jsem přikývla a chtěla otevřít dveře, ale Wanda byla rychlejší. Telekinezí rozrazila dveře, takže jsme všichni mohli dovnitř. Clint už měl vytáhnutý luk, stejně tak i já. Nat už držela kopí, Thor pro jistotu mjolnir. Gabe už měl vytáhnutou andělskou čepel.
Všichni jsme se rozhlíželi rychle po domě, když se u nás objevil Strange se štíty na rukou.
„Sakra!" okřikla jsem ho, protože jsem se ho lekla, že jsem málem vystřelila šíp do jednoho z obrazů.
„Jestli tě to uklidní. Ten obraz je příšernej, škoda by ho nebyla," podíval se na mě. Chvíli bylo ticho, takže by bylo slyšet i spadnutí špendlíku na podlahu, dokud se neobjevilo sedm andělů s totožnými kopí, jako v tower.
„Ti se doslova objevili odnikud," řekla jsem a rychle se vyhnula jednomu z kopí. Vytáhla jsem z luku šíp a střelila anděla mezi oči, až pak mi došlo, že jsem je zapomněla očarovat.
„Sakra!" rychle jsem skočila za stůl a vytáhla tři šípy, které jsem rychle očarovala. Dala jsem je do luku a vystřelila směrem k andělům. Jednoho to zasáhlo, druhý to chytil a třetí ho odrazil kopím. Rychle jsem se skrčila, když jeden z šípů mířil ke mně.
„Clinte, jdi se prosím s Nat podívat po tátovi a Dylanovi, my to tu zvládneme!" křikla jsem do komunikátoru. Oba přikývli a zmizeli. Teda, alespoň jsem si myslela, že to zvládneme. Než jsem se nadála, jeden z andělů mě vyhodil ven před dům a vyšel ven. Dopadla jsem na chodník před domem a nejspíš si zlomila pár šípů.
„Do hajzlu!" Zvedla jsem hlavu a viděla anděla s otráveným kopím, jak jde směrem ke mně. Chtěla jsem se natáhnout pro šíp, ale neměla jsem dost času, naštěstí se ukázal Strange, který jej obratem ode mě odrazil a portálem poslal zpět do nebe.
„Myslím, že nebude trvat dlouho, než bude zpět."
„Díky," pousmála jsem se a vstala ze země. Když už za námi mířil další z andělů, Strange jej znovu odrazil.
„Musíme ten boj přesunout ven. Ten dům je příliš malej na to, abychom se tam všichni..."
„Prostě řekni, že ty věci jsou moc drahý," podíval se na mě. Strange mávnul rukou a před námi se otevřel oranžově zářící portál který poslal k domu. Během chvíle byli všichni andělé, a ti, co šli s námi, tady.
„Měla by sis spíš vzít tohle." Strange mi podal jedno z těch kopí, které měli andělé tehdy na ulici. Co dokáže zabít i jiné anděly.
„Jak jsi to...?" větu jsem nedokončila. Strange pouze pokrčil rameny a mezitím anděly opět udeřil jakousi...okay, chci vysvětlení jeho magie, hned. Vzala jsem kopí a pustila se do boje s jedním andělem. Je složité rvát se s andělem, který má otrávené kopí, kdykoliv na vás může vyslat jakoukoliv smrtící ránu a vy jste jen idiot s klackem. Vlastně klackem, co ho může zabít! Přitlačila jsem svoje kopí k jeho a snažila se mu ho vyrazit, což se mi nakonec povedlo. Když už jsem se chystala ho probodnout, ukázal se ten nasranej, co ho Strange poslal zpět do nebe a střelil po mně jakýmsi paprskem, díky čemuž jsem spadla na zem a kopí kousek vedle mě. Koutkem oka jsem si všimla, jak Thor odrazil hned dva anděly. Wanda si všimla andělů kolem mě. Telekinezí zvedla kopí a prohnala ho oběma anděli, kteří se pak proměnili v pouhý kouř.
Wanda zvedla jednoho anděla do vzduchu, a ten začal křičet. Chytila jsem kopí, které bylo vedle mě a hodila ho po něm. Ten anděl se proměnil na pouhý prach. Díky Strangovi, Wandě, Thorovi a Gabovi bylo andělů čím dál tím méně. Až nakonec nezbyl žádný. Všichni jsme udýchaně koukli na dveře od domu. Přišlo nám zvláštní, že se Clint s Nat tak dlouho nevracejí, a tak jsme šli všichni dovnitř.
-19. 05. 2022-
„Byl tam alespoň Davi Jones?"
„Sorry, že tě zklamu, ale..."
„Hádám, že ani Felicia Day?"
„Ty jsi sám opravdu dlouho."
-17. 05. 2022-
Vešli jsme dovnitř do domu a nikde nic, tak jsme šli nahoru po schodech, kde jsme měli pokoje, a kam původně mířili Clint s Nat, ale ani po nich nebylo jediné stopy. Strange hned aktivoval štíty, Wandě začaly zářit ruce, Thor pro jistotu pevněji sevřel kladivo, asi aby mu neuteklo, bo co. Gabe si nachystal čepel a já kopí. Otevřela jsem dveře od svého pokoje, ale tam nebylo nic jiného než prázdno.
„Úplně vyklidili tvůj pokoj," řekla Wanda směrem ke mně.
„Stejně by tu po mně zůstala jen skříň, stůl a postel," pousmála jsem se. Dost mě mrzelo v tu chvíli, že bylo pro ně tak lehké se mě zbavit, ale musela jsem se soustředit na jiné věci, najít Clinta, Nat, tátu a Dylana. Strange otevřel druhé dveře, které byly od Dylanova pokoje, tam taky nic nebylo. Kromě plně vybaveného pokoje.
„Kašlu na to!" křiknul Gabe a otevřel třetí. A tam to bylo. To, čeho jsem se celou dobu obávala.
-19. 05. 2022-
„Co tam bylo? Mluv!"
„Sorry, to se dozvíš, až v další kapitole."
Hola amigos. Už se opravdu blížíme ke konci.
ČTEŠ
Crystal: Haevenly War [3]
FanfictionBylo to tady, úplné dno. Avengers přišli o jednoho člena, přítele, kamaráda... A jako by to bylo málo, rozpoutali jsme válku s Michaelem, což znamenalo poštvat proti sobě celá nebesa. Tuhle válku jsme nemohli vyhrát bez obětí, věděli jsme to od začá...