13-Nenapadl Mě Název

38 1 3
                                    

V bolestech jsem se kroutila na zemi. Všechno okolo sebe jsem začínala mít rozmazané, až na jedinou věc. Clintův hlas. Stále opakoval to samé. Moje jméno. Chvíli už jsem měla pocit, že zemřu, protože jsem při tomhle boji použila opravdu hodně energie, takže bych se ani nedivila. Co teprve pokud tolik použiju při boji s Michaelem.

Po chvíli bolest odezněla, a já si klekla. Zrychleně jsem dýchala, pot jsem cítila snad po celém svém těle. Včetně krve. Oblečení, které jsem měla na sobě, bylo ušpiněné od krve. Některá byla má, některá těch andělů. Ani jsem to nestíhala zaregistrovat. Měla jsem o svou rodinu takový strach, že mi to v tu chvíli bylo naprosto jedno.

„Crystal..." začal Clint. Zvedla jsem pohled k němu. Upřímně, momentálně jsem se hnusila i sama sobě. Celá od potu a krve. Pochybuji, že mají takhle ženský vypadat, ale co. Pokrok nezastavíš.

„Hádám, že to tak složité nebylo," řekl Strange.

„Ano, jen musela smést z povrchu deset andělů, ale jinak nic. To jsme rovnou mohli přeskočit ten doják se zdí," odfrknul si Tony. Zvedla jsem obočí a otočila hlavu. Viděla jsem svoje křídla. Což pro mě znamenalo jediné. Konečně mi dají pokoj!

-19. 05. 2022-

„Nechci ti kazit radost, ale pokud Strange řekl, že v bitvě s Michaelem hraješ velkou roli, asi ti pokoj nedá."

„Blesku, pozdravuj hromosvod."

-13. 05. 2022-

„Takže už mi dáte pokoj, protože bych si opravdu ráda dala sprchu!" rozhodila jsem rukami. Křídla už mi zmizela, naštěstí. Asi bych se cítila divně, kdybych měla pochodovat mezi všemi s roztaženými křídly.

***

Vylezla jsem z koupelny, oblečená do černých džínů, modrého trička, kožené bundy a černých tenisek. Podívala jsem se na Clinta, který pomalu usínal na gauči.

„Dva dny se Strangem a jsi vyřízenější než po nějaké misi," řekla jsem posměšně.

„Ten chlap umí psychicky zdeptat. A ty jsi v pohodě?" zeptal se. Souhlasně jsem přikývla. Snažila jsem si užít fakt, že máme dva dny jen pro sebe. Po dlouhé době, opravdu dlouhé době.

„No, mám ty křídla, kvůli kterým nás tam Strange tak drtivě mučil," pokrčila jsem rameny.

„Jakou roli podle něj hraješ v bitvě s Michaelem?" zvednul obočí.

„Nevím, to mi neřekl. Řekl jen, že to poznám, až to přijde, ale že jsem k tomu potřebovala křídla," pokrčila jsem rameny a posadila se ke Clintovi. Normální pár by tuhle chvíli strávil nejspíše koukáním na film nebo něčím takovým, my se bavili o katastrofě, která nás měla čekat za pár dní.

„Je to bitva s nejvyšším archandělem. Víš, že je šance, že to někteří nepřežijeme, že ano?" podívala jsem se na Clinta. Ten mlčky přikývnul.

„Riziko povolání," povzdychnul si. Naklonila jsem se k němu a políbila ho. Doufala jsem, že on nebude mezi těmi, co to nepřežijí. Vlastně jsem doufala, že nikdo z nich, ale to tak nějak všichni. Nikdo jsme nechtěli, aby kdokoliv umřel, ale věděli jsme, že tohle se bez obětí neobejde.

Svalila jsem Clinta na gauč a obkročmo si na něj sedla. Během chvilky jsem mu sundala tričko, stejně tak i sobě.

-19. 05. 2022-

„Tohle slyšet nechci!"

„Proč?"

„Absolutně mě nezajímá, jak jste spolu...slyšel jsem už tři popisy vašeho sexu, a ne díky. Další už nesnesu, jinak moje mrtvola spáchá sebevraždu."

-13. 05. 2022-

Lehla jsem si vedle Clinta a zakryla nás dekou.

„Dobrý způsob, jak strávit poslední večer volna," řekl pobaveně.

„Taky bych řekla," pokrčila jsem rameny a vzala jej za ruku. Přála jsem si v tu chvíli, aby nic z tohohle neskončilo. Aby se dal nějak zastavit čas, aby Michael prostě zmizel, a já mohla být v klidu s Clintem. Jenže my jsme neměli klid snad nikdy. Možná, když jsme spali. Teda, ze začátku. Já kdysi mívala návštěvy od Raziela, Clint občas měl noční můry o některých misích, nebo Razielovi. Teď asi oba budeme mít noční můry o Strangovi. Chvíli jsme si s Clintem ještě povídali, ale nakonec jsme oba usnuli. Měli jsme na sebe jediný večer, a prospali jsme jej.

-19. 05. 2022-

„Spíš promrdali, ale dobře."

„Kdy vyrosteš z té puberty?"

„A ty?"

„Stěrka. A těm nočním můrám o Strangovi bych se ani nedivil, je docela děsivý."

„No, vlastně to bylo ještě horší."

Hola amigos. Pořád nemůžu spát. PS: mám v pokoji vosu, help.

Crystal: Haevenly War [3]Kde žijí příběhy. Začni objevovat