Seděla jsem opřená o Clinta a pozorovala Strange, jak se snaží na něco přijít. Byla jsem z toho celého unavená. Unavená z celé té šarády, jak si pořád myslí, že to celé zachrání moje křídla, které ani nemám.
„Ty tomu nevěříš," řekl Strange a zastavil se na místě. Podívala jsem se na něj.
„Čemu? Že nás můžou zachránit jen moje neexistující křídla? Ano, nevěřím," protočila jsem oči.
„V tom je ten problém. Musíš začít věřit," povzdychl si Strange.
„Jo, to bude dost těžké. K Avengers jsem se dostala úplnou náhodou. Prostě jsem se vloupala do nemocnice, a od té doby jsou se mnou akorát problémy. Oni několikrát pomohli lidem, nejednou zachránili celý svět. Já? Já akorát svět dostala do války," protočila jsem oči.
„Nebyla jsi to ty. Byli jsme to my všichni. Rozhodli jsme se bojovat za tebe, čímž jsme Michaela pěkně naštvali," pousmál se Tony.
„Tak z rozmaru zničí celý svět?" zvedla jsem obočí.
„Ne, když si začneš víc věřit," ušklíbnul se Raziel. Souhlasně jsem přikývla. Strange se chystal něco říci, ale celá budova se otřásla. Z venku se začínal ozývat křik lidí. Vyměnili jsme si mezi sebou pohledy a všichni jsme vyběhli ven na ulici, kde bohužel stálo několik členů Michaelovy armády.
„Já si říkala, že byl nějakou dobu klid," povzdychla jsem si a chtěla se natáhnout pro svůj luk, ale Strange jej přenesl někam pryč. Káravě jsem se na něj podívala. Chtěla jsem jej za to okřiknout, ale v tu samou chvíli jednoho z andělů sejmul Steve.
„Steve? Co ten tady dělá?" zvedla jsem obočí. Než jsem se nadála, byla tu i Nat společně s Thorem. Tony už na sobě měl oblek, Clint si nachystal luk s šípy. Strange už roztočil ty svoje čáry máry, jako víla kmotřička.
-19. 05. 2022-
„Čáry máry, jako víla kmotřička?"
„Ano. Fakt nevím, jak to dělá, ale klidně bych se od něj nechala učit."
-13. 05. 2022-
Andělé bohužel byly v přesile, dost velké. Jich bylo nejméně třicet a nás osm. Thor do nich napálil blesky, ale vypadalo to, že to s nimi sotva hnulo. Sotva...rozhodně to s nimi hnulo, ale to je tak vše. Jediný, kdo jim pořádně dokázal dát na frak, byl Raziel. A Strange. Ten chlap mě děsí i fascinuje. Nechtěla jsem zůstávat pozadu a sledovat své přátelé, jak bojují boj místo mě. Vytvořila jsem v rukou tu samou energii, kterou jsem vytvořila na místě, kam nás poslal Strange. Pár andělů to odhodilo. S Razielem, Strangem a Thorem jsme se na sebe podívali.
„Společně?" zvedla jsem obočí. Ti tři přikývli. Všichni čtyři jsme zaráz udeřili armádu andělů, která byla před námi. Většinu andělů to usmažilo, ti silnější zůstali stát.
„Tohle nebude na pár minut, co?" zvedla jsem obočí. S protočením očí jsem opět vklouzla mezi anděly a použila tu samou enegii, kterou jsem použila ke zničení zdi. Jednoho to naštěstí odpálilo. Všichni jsme bojovali, ale přišlo nám to nekonečné. Až dokud se jeden z nich nedostal ke Clintovi.
„Clinte!" zakřičela jsem. Stále zbývalo osm andělů. Nebo archandělů. Jména mi neřekli abych si to zjistila. Když jsem viděla, jak se anděl zezadu blíží ke Clintovi s kopím, na jehož čepeli zářily zvláštní runy, ihned jsem sebrala veškerou sílu, co jsem měla a vpálila ji do anděla kousek od Clinta. Ten zakřičel a po chvíli se proměnil v oblak kouře. V tu chvíli jsem se začala bát o všechny ostatní. Kdyby se tu někomu něco stalo, byla by to má vina. Michael mě chtěl mrtvou, a Avengers ho poslali do prdele. Tak vyhlásil válku lidstvu. Využila jsem všechen vztek, smutek, strach a i lásku, co jsem cítila a použila ji proti zbývajícím andělům. Samozřejmě s pomocí Thora, Strange a Tonyho, kteří z návštěvy neměli radost. Po chvíli se všichni andělé proměnili na pouhý kouř. Udýchaná jsem se posadila na zem a podívala se na ostatní.
„Myslím, že bychom měli vzít jejich kopí. Viděla jsem ty runy, můžou se hodit," řekla jsem směrem k ostatním. Nečekala jsem na jejich odpověď. Chtěla jsem vstát ze země, ale ucítila jsem hroznou bolest a pálení, takže jsem se s křikem znovu svalila na zem.
-19. 05. 2022-
„A takhle jsi se sem dostala?"
„Ne, podle Strange tohle byl teprve začátek. Pěkně bolestivý začátek."
Hola amigos. Ano, zase nemůžu spát. Ano, nespala jsem už 18 hodin. Jinak Vám ostatním přeju dobré ráno, sobě dobrou noc!🤣
ČTEŠ
Crystal: Haevenly War [3]
FanfictionBylo to tady, úplné dno. Avengers přišli o jednoho člena, přítele, kamaráda... A jako by to bylo málo, rozpoutali jsme válku s Michaelem, což znamenalo poštvat proti sobě celá nebesa. Tuhle válku jsme nemohli vyhrát bez obětí, věděli jsme to od začá...